Gmina Łanięta ogłasza przetarg
- Adres: 99-306 Łanięta, Łanięta 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48 24 356 74 02
- Data zamieszczenia: 2022-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łanięta
Łanięta 16
99-306 Łanięta, woj. łódzkie
tel. +48 24 356 74 02
REGON: 611015721 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalanieta.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Instalacja OZE w świetlicach wiejskich Gminy Łanięta" - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem mikroinstalacji fotowoltaicznej o łacznej mocy 11,9 kW wraz z infrastrukturą techniczną i pomocniczą oraz dostawa wraz z montażem instalacji pompy ciepła typu powietrze – powietrze na cele ogrzewania o obliczeniowej mocy cieplnej na cele grzewcze 12,2 kW na/w obiekcie zlokalizowanym w miejscowości Anielin Nr 31A w gminie Łnięta, oraz dostawa z montażem mikroinstalacji fotowoltaicznej o łacznej mocy 9,24 kW wraz z infrastrukturą techniczną i pomocniczą oraz dostawa wraz z montażem instalacji pompy ciepła typu powietrze – powietrze na cele ogrzewania o obliczeniowej mocy cieplnej na cele grzewcze 6,6 kW na/w obiekcie zlokalizowanym w miejscowości Wilkowia 23 w gminie Łanięta (dalej także określane w dokumentach zamówienia jako: instalacje lub instalacje OZE). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).13.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp.13.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.13.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 roku, poz. 299).13.5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 72 9023 0006 2614 6359 2000 0190 - Bank Spółdzielczy, Oddział Krośniewice, Filia Łanięta, z dopiskiem w tytule przelewu „Wadium – znak sprawy: SG.271.16.2022”.13.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania (zaksięgowania przez bank Zamawiającego) środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 13.5 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).13.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 13.4 lit. b-d SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego opatrzonego podpisem elektronicznym.13.8. Dokumenty, o których mowa w pkt 13.4 lit. b - d SWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium przez Zamawiającego określone w ustawie Pzp.13.9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.13.10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że:1) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali (tj. zakończyli), co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegającego na dostawie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej oraz co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegającego na dostawie wraz z montażem instalacji pompy ciepła.2) Dysponują lub będą dysponować następującym odpowiednim zespołem osób, który skierują do realizacji zamówienia:a) Kierownik robót sanitarnych – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;b) Kierownik robót elektrycznych – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z pompą ciepła na budynku biurowo-administracyjno-magazynowym zlokalizowanych w Brzezinach przy ul. Przemysłowej 14
Dodano: 2024-04-03 - Modernizacja energetyczna budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 157– ETAP II – rozbudowa instalacji PV
Dodano: 2024-03-20 - Modernizacja energetyczna budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 157– ETAP II – rozbudowa instalacji PV
Dodano: 2024-03-19 - Modernizacja energetyczna budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 157– ETAP II – rozbudowa instalacji PV
Dodano: 2024-02-20 - Montaż systemu fotowoltaicznego na Stacji Uzdatniania Wody, Bazie Zakładu Usług Komunalnych oraz Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Łowiczu wraz z budową konstrukcji pod montaż paneli fotowoltaicznych
Dodano: 2024-02-12 - Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 85 kWp posadowionej i zasilającej Stację Uzdatniania Wody w Białej Rawskiej
Dodano: 2023-10-18 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na gruncie dla budynków hydroforni w Masłowicach i Przerębie
Dodano: 2023-08-07 - Montaż systemu fotowoltaicznego na Stacji Uzdatniania Wody, Bazie Zakładu Usług Komunalnych oraz Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Łowiczu wraz z budową konstrukcji pod montaż paneli fotowoltaicznych
Dodano: 2023-07-14 - Dostawa i montaż zaprojektowanej instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Nadleśnictwa Smardzewice
Dodano: 2023-07-07