Przetargi.pl
„Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 153 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Łodzi”

Szkoła Podstawowa nr 153 w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-811 Łódź, Obrońców Westerplatte 28
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 153 w Łodzi
    Obrońców Westerplatte 28
    91-811 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 000215261
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp153.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 153 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Łodzi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 153 w Łodzi wraz z demontażem dotychczasowych urządzeń, nawierzchni i innych elementów wyposażenia oraz dostawą i montażem nowych, niepowystawowych urządzeń, wyposażenia oraz nawierzchni bezpiecznej itp. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w szczególności: huśtawki podwójnej metalowej z siedziskami – 2 szt., karuzeli tarczowej – 1 szt., zestawu zabawowo- sprawnościowego – 2 szt., huśtawki ważki na sprężynie pojedynczej – 1 szt., huśtawki ważki na sprężynie podwójnej – 1 szt., ławek zewnętrznych – 2 szt., koszty na śmieci – 2 szt., regulaminu placu zabaw – 1 szt. Plac zabaw o wymiarach 16 m x 18,5 m.3.2. Wszystkie elementy wyposażenia placu zabaw będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi Polskiej Normy dotyczącej bezpieczeństwa i metod badań urządzeń stanowiących wyposażenie placów zabaw oraz muszą posiadać certyfikaty zgodności z normami, w szczególności EN 1176.3.3. Materiały użyte do produkcji elementów wyposażenia placu zabaw muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie, w tym atesty higieniczne na farby, świadectwa jakości i zgodności z normą na elementy łączeniowe stosowane do produkcji urządzeń zabawowych itp.3.4. Oferowane przez Wykonawcę elementy wyposażenia placu zabaw muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich.3.5. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Szczegółowe warunki określone w zał. 4 do SWZ.3.6. Wszelkie roboty będą prowadzone na działającym obiekcie, należy zapewnić normalne funkcjonowanie Placówki Oświatowej. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia terenu prowadzonych robót przed dostępem osób trzecich, w szczególności dzieci.3.7. Obowiązkiem Wykonawcy będzie sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy. 3.8. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności przestrzegania warunków bezpieczeństwa pracy tj. zapewnienia przez Wykonawcę przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia na etapie realizacji zamówienia.3.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji postępowania, przedmiarze prac stanowiącymi załącznik nr 8 do SWZ.3.10. Wykonawca po zakończeniu robót ma obowiązek na własny koszt doprowadzenia terenu prowadzonych robót do porządku oraz usunięcia wszelkich pozostałości po pracach budowlanych (gruz, śmieci, odpady budowlane itp.).3.11. Wspólny Słownik Zamówień CPV:45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 33682000-4 Płyty gumowe45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw.37535200-9 – Wyposażenie placów zabawUWAGA: Ilekroć w dokumentacji postępowania, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji, dla danej pozycji.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.7.1. Realizacja zadania jest możliwa, w szczególności dzięki wsparciu finansowemu zapewnionemu przez Fundusz Narodów Zjednoczonych na rzecz Dzieci UNICEF oraz Fundusz Pomocowy.5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie –w ciągu maksymalnie 42 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne, jednak nie dłużej niż do dnia 22.12.2022 r. 5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Szczegółowy opis kryterium oceny ofert zawarty jest w pkt 16 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu opisane w SWZ.6.5.1. Zamawiający w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.6.5.2. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.6.5.3. Zamawiający w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.6.5.4. Zamawiający w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej precyzuje następujące wymagania: Wykonawca wykaże spełnienie warunku jeśli: w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu placu zabaw wraz z dostawą urządzeń wyposażenia placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,Uwagi:- W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość robót, o których mowa powyżej.- Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.- Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli bezpośrednio nie uczestniczył w wykonaniu robót, które wykazuje jako własne doświadczenie. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w tym zakresie oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.- Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach