Przetargi.pl
Inspektora Nadzoru nad inwestycją w systemie „zaprojektuj – wybuduj” pn: „EkoUrząd - termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce z wykorzystaniem OZE jako element poprawy efektywności energetycznej – II postępowanie

Gmina Daleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26-021 Daleszyce, pl. Staszica
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3171693 , fax. 0-41 3171693
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Daleszyce
    pl. Staszica 9
    26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3171693, fax. 0-41 3171693
    REGON: 29101004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inspektora Nadzoru nad inwestycją w systemie „zaprojektuj – wybuduj” pn: „EkoUrząd - termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce z wykorzystaniem OZE jako element poprawy efektywności energetycznej – II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycją w systemie „zaprojektuj – wybuduj” pn: „EkoUrząd - termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce z wykorzystaniem OZE jako element poprawy efektywności energetycznej”. Powyższy projekt jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, projekt pn.: „EkoUrząd – termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce z wykorzystaniem OZE jako element poprawy efektywności energetycznej”, oś priorytetowa 3 „Efektywna i zielona energia”, działanie 3.3 „ Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym”. Szczegółowy Opis Osi Priorytetowych RPOWŚ na lata 2014-2020 i Regulamin konkursu wraz z wytycznymi są udostępnione na stronie http://www.rpo-swietokrzyskie.pl/ oraz na portalu Funduszy Europejskich https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/. Wymagana minimum dwa razy w tygodniu (oraz na każde uzasadnione wezwanie) wizyta na terenie budowy Zakres zadania zgodny z dokumentacją i SIWZ dostępnym na BIP Daleszyce w zadaniu pn.: „EkoUrząd - termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce z wykorzystaniem OZE jako element poprawy efektywności energetycznej” znak AR.ZP.271.4.2020 z dnia 2020-01-31. Wykonawca w ramach przedmiotowego zadania będzie odpowiedzialny m.in. za: 1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie zgodnie z ustawą Prawo budowlane (ujednolicony tekst ustawy z dnia 7 lipca 1994), 2. Dostosowanie godzin pracy do wykonawcy robót budowlanych, 3. Monitorowanie postępów w realizacji inwestycji, zgodnie z dokumentacją budowlaną, dokumentami przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami, 4. Nadzór nad realizacją ewentualnych robót nieujętych w dokumentacji, których nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy, a które są konieczne do wykonania w celu prawidłowej realizacji inwestycji, 5. Bieżące nadzorowanie wykonywanych robót, analizy rozwiązań projektowych i zgłaszanie ewentualnych uwag, 6. Pobyt na budowie, co najmniej dwa razy w tygodniu, oraz na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem (zgłoszenia robót zanikających, odbiory zbrojenia, niejasności związane z dokumentacją projektową), 7. Sprawdzanie i potwierdzanie zgodności parametrów technicznych montowanych materiałów i urządzeń z obowiązującymi normami, przepisami i wymaganiami Zamawiającego, tj. zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją istotnych warunków zamówienia, 8. W przypadku zastosowania materiałów zamiennych sprawdzenie, czy zastosowane materiały nie odbiegają od parametrów technicznych materiałów przewidzianych pierwotnie do zabudowania, 9. Sprawdzanie postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót, uwzględniając zapisy ujęte w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót ogólnobudowlanych, 10. Uzgodnienie z Zamawiającym, wykonawcą robót i autorem projektów ewentualnych zmian technologii oraz materiałów wykonania elementów robót, robót dodatkowych lub zamiennych, 11. Udział w naradach koordynacyjnych, 12. Sprawdzania i odbioru robót zanikających (ulegających zakryciu), 13. Udział w komisjach rozruchowych instalacji i urządzeń, 14. Sprawdzania i zatwierdzenia kosztorysów powykonawczych/różnicowych za wykonane roboty, uwzględniając zapisy zawarte w umowie z wykonawcą robót ogólnobudowlanych, 15. Sprawdzanie, jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania ich na budowie, 16. Prowadzenie ewidencji kosztów nadzorowanych robót w układzie umożliwiającym udokumentowanie wartości nadzoru inwestorskiego (w przypadku zaistnienia takiej potrzeby), 17. Zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót, 18. Prowadzenie stałych konsultacji i fachowego doradztwa dla Zamawiającego, 19. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 20. Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia oraz bezzwłoczne zawiadomienie o tym właściwego organu, 21. Zawiadomienie Zamawiającego o wpisie do dziennika budowy dotyczącym wstrzymania robót budowlanych z powodu wykonywania ich niezgodnie z projektem, egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, kontrola i zapewnienie poprawności przygotowania dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie w porozumieniu z Zamawiającym, a także zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania, 22. Uzyskanie od wykonawcy certyfikatów materiałowych i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizowanym zadaniem oraz niezbędnych do właściwego użytkowania instalacji i urządzeń, 23. Udział w odbiorach pogwarancyjnych oraz przeglądach gwarancyjnych, które winny odbywać się raz w roku przez okres trwania gwarancji/rękojmi, tj. 60 m-cy od zakończenia robót budowlanych, 24. Podczas nieobecności któregokolwiek z osób pełniących obowiązki inspektora nadzoru, wynikającej z urlopu, przedłużającego się zwolnienia lekarskiego lub innego powodu, Wykonawca zapewni czasowe zastępstwo tych osób na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych, 25. Po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykonanie wszystkich innych czynności, niewymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót, 26. Wykonawca obowiązany jest posiadać polisę ubezpieczenia OC przez cały okres realizacji Umowy. Przed zawarciem Umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu potwierdzenie posiadania polisy OC, 27. Wykonawca będzie koordynował pracę osób pełniących funkcję inspektorów nadzoru i odpowiadała za działania, zaniedbania i zaniechania osób pełniących te funkcje, 28. Jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy zajdzie konieczność zlecenia wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych, Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym pisemnie lub drogą elektroniczną Zamawiającego celem podjęcia decyzji, co do ich ewentualnego zlecenia, 29. Bez pisemnej zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do zlecenia Wykonawcy jakichkolwiek robót dodatkowych. Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonywania robót powodujących skutki finansowe. W zakres obowiązków wchodzi również weryfikacja, uzgadniania i nadzór na sporządzaną dokumentacja techniczną, Zamawiający wymaga pisemnej akceptacji dokumentacji projektowej. Raz w miesiącu Zamawiający wymaga raportu w formie pisemnej (papierowej bądź elektronicznej) z postępu prac wraz z dokumentacją fotograficzną (min 7 zdjęć) oraz raz w miesiącu aktualizacja harmonogramu wraz z Wykonawcą w oparciu o rzeczywiste postępy prac - brak raportu będzie skutkował zerwaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób do punktacji – załącznik nr 7a SIWZ 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach