Przetargi.pl
Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole

GMINA LEGNICKIE POLE ogłasza przetarg

  • Adres: 59-241 Legnickie Pole, ul. Kiliana Ignacego Dientzenhofera, 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768582810
  • Data zamieszczenia: 2024-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LEGNICKIE POLE
    ul. Kiliana Ignacego Dientzenhofera, 1
    59-241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie
    tel. 768582810
    REGON: 390647481
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.legnickiepole.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja polega na budowie na terenie Gminy Legnickie Pole miejsc wsparcia KółGospodyń Wiejskich. Budowa będzie polegała na posadowieniu domków modułowych o gotowej konstrukcji w kilkumiejscowościach na terenie gminy oraz w celu zwiększenia powierzchni, rozbudowę świetlicy wiejskiej w Ogonowicach.Obiekty będą posiadały wyposażenie i instalacje niezbędne do wykonywania działań przez w/w koła, w zależności odlokalizacji obiektu oraz rodzaju wykonywanych robót budowlanych. Koła Gospodyń Wiejskich mają znaczący wkład wpozytywne przemiany społeczne na wsi. Mają ponad 100-letnią tradycję. Obok kółek rolniczych i ochotniczej strażypożarnej, są jedną z organizacji najbardziej rozpowszechnioną, trwałą i nieprzerwanie aktywną na obszarach wiejskich.Praca kobiet zrzeszonych w Kołach Gospodyń Wiejskich przetrwała różne okresy gospodarcze i polityczne, zachowałakulturę i tradycję narodową oraz uczyła i uczy nadal patriotyzmu, godności osobistej i jedności społecznej. Koła GospodyńWiejskich mają szczególną zasługę w działaniach na rzecz poprawy poziomu życia na wsi poprzez wprowadzanie innowacjina obszarach wiejskich, doradzania mieszkankom wsi w zakresie prowadzenia gospodarstwa domowego, opieki naddziećmi, podtrzymania tradycji kulturowych, folklorystycznych wsi oraz propagowania agroturystyki i upowszechnianiawyrobów rękodzielniczych.3. Szczegółowe zakresy prac dla poszczególnych miejscowości zawarte są w PFU. Na stronie postępowania udostępnionezostało również szczegółowe Zestawienie wyposażenia dla KGIGW. Dokumenty te stanowią załącznik nr 1 do niniejszego SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: kwocie 20 000,00 zł.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy pzp.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przezBank Spółdzielczy w Legnickim Polu, nr rachunku: 37 8649 1031 2001 0000 0101 0003 z dopiskiem nazwy zadania lubnumeru postępowania. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływemterminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).4. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentuelektronicznego w formie określonej w art. 97 ust. 10 ustawy pzp podpisanego przez wystawcę dokumentu i powinnozawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta/poręczyciela oraz wskazanieich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być gmina Legnickie Pole;b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;c) kwota gwarancji/poręczenia.d) termin ważności gwarancji/poręczenia;e) zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądaniezamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust.6 ustawy pzp.5. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadiumnieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art.98 ust.2 pkt.3 ustawy pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust1 pkt. 14 ustawy pzp.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust.1-5 ustawy pzp.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust.6 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIV SWZ,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczących:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wówczas gdy:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 1 000 000,00 PLN;4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli:a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia;b) warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:− Projektant – architekt z uprawnieniami budowlanymi w ramach specjalności architektonicznej bez ograniczeń uprawniający do posiadania tytułu architekta IARP, który wykonał w ostatnim roku kalendarzowym minimum 3 projekty budowlane na budynki o powierzchni zabudowy minimum 60m2 Kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane, do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn.zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy; Kierownik robót elektrycznych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ((t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn.zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych; Kierownik robót sanitarnych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ((t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn.zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach