Przetargi.pl
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I -III szkół podstawowych Gminy Biała Podlaska

Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Prosta 31
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 343 27 01 , fax. 0-83 343 84 31
  • Data zamieszczenia: 2011-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych
    ul. Prosta 31 31
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 0-83 343 27 01, fax. 0-83 343 84 31
    REGON: 03014465500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I -III szkół podstawowych Gminy Biała Podlaska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Biała Podlaska w ramach projektu finansowanego w ramach Projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Biała Podlaska współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: 1. Szkoła Podstawowa w Grabanowie a) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 2 grupy po 33 godziny b) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 1 grupa 70 godzin c) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 2 grupy po 33 godziny 2. Szkoła Podstawowa w Ciciborze Dużym a) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 2 grupy po 30 godzin b) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 2 grupy 30 godzin c) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 1 grupa 60 godzin 3. Szkoła Podstawowa w Sitniku a) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 2 grupy po 30 godzin b) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy po 30 godzin 4. Szkoła Podstawowa w Woskrzenicach Dużych a) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 2 grupy po 30 godziny b) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 2 grupy po 30 godz. c) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 2 grupy po 30 godzin 5. Szkoła Podstawowa w Styrzyńcu a) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 1 grupa 30 godzin b) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 1 grupa 30 godzin c) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 1 grupa 30 godzin 6. Szkoła Podstawowa w Sworach a) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 3 grupy po 30 godzin b) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 3 grupy po 30 godzin c) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych 2 grupy po 30 godzin d) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie 1 grupa 30 godzin 7. Szkoła Podstawowa w Sławacinku Starym a) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 1 grupa 35 godzin b) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 2 grupy po 35 godzin 8. Szkoła Podstawowa w Ortelu Książęcym a) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 2 grupy po 30 godzin b) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy po 30 godzin c) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 3 grupy po 30 godz. d) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 3 grupy po 30 godzin 9. Szkoła Podstawowa w Hrudzie a) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 1 grupa 60 godzin b) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 4 grupy po 50 godzin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//ugbialapodlaska.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach