Przetargi.pl
Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III - zajęcia edukacyjne

Gminny Zespół Obsługi Szkół w Łabowej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-336 Łabowa, Łabowa 38
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 475 13 98 , fax. 18 41 41 947
  • Data zamieszczenia: 2012-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Łabowej
    Łabowa 38 38
    33-336 Łabowa, woj. małopolskie
    tel. 18 475 13 98, fax. 18 41 41 947
    REGON: 49289569400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna jednostak organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III - zajęcia edukacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Łabowa. 2.Zajęcia w ramach projektu prowadzone będą w 4 szkołach Gminy Łabowa: 1) Szkoła Podstawowa w Czaczowie 2) Szkoła Podstawowa w Maciejowej 3) Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi 4) Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Łabowej - Szkoła Podstawowa Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części Część I Szkoła Podstawowa w Czaczowie 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji 1grupa 8 uczniów, tj. 30godz. 2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń - maj 18godz 2) Zajęcie dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2 grupy = 11 uczniów tj. 60godz ( po 30 godz. każda) 2012r. listopad-grudzień 24godz. 2013r. styczeń - maj 36godz 3)Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 1grupa= 5uczniów tj. 30godz 2012r. listopad- grudzień 12godz 2013r. styczeń- maj 18godz. 4) Zajęcia rozwijające zainteresowanie uczniów ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych 1 grupa 8uczniów tj. 30godz 2012r. listopad-grudzień 12godz 2013r. styczeń - maj 18godz 5)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć plastyczno - technicznych 1 grupa 8uczniów 2012r. tj. 30godz. 2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń-maj 18godz Ogółem 180godz Część II Szkoła Podstawowa w Maciejowej 1)Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji 3grupyx 8uczniów = 24uczniów tj.90godz. ( po 30godz. każda) 2012r. listopad-grudzień 36godz 2013r. styczeń -maj 54godz. 2)Zajęcie dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1grupa 8 uczniów tj. 30godz.2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń -maj 18godz. 3)Zajęcia rozwijające zainteresowanie uczniów ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych 2 grupyx8uczniów =16 uczniów tj. 60godz.( po 30godz.każda) 2012r. listopad-grudzień 2012r. 24godz. 2013r. styczeń-maj 36 godz 4)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć z języka angielskiego 3grupyx 8 uczniów = 24 uczniów tj. 90 godz. (po 30godz każda) 2012r. listopad-grudzień 36godz. 2013r. styczeń -maj 54 godz Ogółem 270 Część III Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi. 1)Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji 2grupy x 8 uczniów = 16 uczniów tj.60godz( po 30godz. każda)2012r. listopad-grudzień 24godz. 2013r. styczeń-maj 36godz. 2)Zajęcie dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1grupax8uczniówtj.30godz. 2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń-maj 18godz. 3)Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 2grupy x4uczniów=8uczniów tj. 60godz.( po 30godz. każda) 2012r. listopad -grudzień 24godz. 2013r styczeń-maj 36godz. 4)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno - przyrodniczym 1 grupa 8 uczniów tj. 30godz 2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń-maj 18godz. 5)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie polonistyczno - teatralnym 1 grupa 8 uczniów tj. 30 godz.2012r. listopad-grudzień 12godz. 2013r. styczeń-maj 18godz. Ogółem 210godz. Część IV Zespół Szkolno -Gimnazjalny w Łabowej - Szkoła Podstawowa 1)Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji 2 grupy x 8 uczniów = 16 uczniów tj. 60 godz.(po30godz. każda) 2012r. listopad-grudzień 24godz. 2013r. styczeń-maj 36 godz. 2)Zajęcie dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1 grupa 8 uczniów tj. 30 godz. 2012r. listopad -maj 12 godz. 2013r. styczeń- maj 18 godz. 3) Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy 3 grupy x 5 uczniów = 15 uczniów tj. 90godz. ( po 30godz. każda) 2012r. listopad-grudzień 36godz. 2013r. styczeń-maj- 50godz. 4)Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 4 grupy x 4 uczniów = 16 uczniów tj. 120godz. ( po 30godz. każda) 2012r. listopad -grudzień 48godz. 2013r. styczeń-maj 72 godz. 5)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno - przyrodniczym 2 grupy x 8ucziów =16 uczniów tj. 60godz( po 30godz każda)2012r. listopad-grudzień 24godz. 2013r. styczeń-maj 36 godz. Ogółem 360godz. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr. 228, poz. 1487): a)zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 minut, b)zajęcia gimnastyki korekcyjnej - 60 minut, c)zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami: w pisaniu i czytaniu, w zdobywaniu umiejętności matematycznych i przyrodniczych 45 minut, d)zajęcia rozwijające zainteresowania - 45 minut. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w dni nauki szkolnej poza obowiązkowymi zajęciami lekcyjnymi. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie. Wykonawca zapewni osiągnięcie docelowych wskaźników projektu określonych we wniosku o dofinansowanie we wskazanych poniżej zadaniach: -poprawa umiejętności uczniów ze zdiagnozowanymi deficytami logopedycznymi - dotyczy wszystkich uczestników zajęć logopedycznych, -korygowanie wad postawy i poprawa kondycji fizycznej uczniów ze zdiagnozowanymi wadami postawy - dotyczy wszystkich uczestników gimnastyki korekcyjnej, -poprawa umiejętności uczniów poprzez zajęcia wyrównawcze z czytania i pisania oraz z matematyki - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, -rozwijanie szczególnych zainteresowań uczniów w tym: zainteresowań matematyczno-przyrodniczych, językami obcymi, plastycznych, technicznych, teatralnych i polonistycznych. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą ewaluację projektu, sporządzą raport z ewaluacji w terminie ustalonym przez Zamawiającego, prowadzić będą także dokumentację szkoleń w postaci dzienników zajęć. Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie musiał być dostosowany do harmonogramu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym wynikającym z wniosku o dofinansowanie oraz potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miesięcznego planu zajęć. Zmiana przedmiotowego planu zajęć nie wymaga formy aneksu do umowy. Taka zmiana wymaga jedynie formy pisemnej. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487) w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach placówkach oraz z zapisami wniosków o dofinansowanie projektu. Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: -miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), -imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), -imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), -lista obecności uczniów (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), -opisowa indywidualna ocena każdego ucznia na koniec projektu, -zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć osobno dla każdej grupy oraz do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych dziecka, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiazany umiesci logo i oznaczenia wskazane przez Zamawiajacego na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz korespondencji prowadzonej w związku z realizacją umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach na zakończenie zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach