Przetargi.pl
Indywidualizacja procesu nauczania uczniów w klasach I-III szkół podstawowych Gminy Rabka-Zdrój - II postępowanie

Urząd Miejski w Rabce-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Parkowa 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 2676440, 2677178
  • Data zamieszczenia: 2012-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju
    ul. Parkowa 2 2
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 18 2676440, 2677178
    REGON: 00052916600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Indywidualizacja procesu nauczania uczniów w klasach I-III szkół podstawowych Gminy Rabka-Zdrój - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów dydaktycznych (meble, pomoce dydaktyczne) w ramach Projektu Indywidualizacja procesu nauczania uczniów w klasach I - III szkół podstawowych Gminy Rabka-Zdrój współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiot zamówienia podzielony jest na II części. Część I - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych. Część II - Zakup i dostawa mebli. 2. Szczegółowy zakres dla części opisany jest w załącznikach do SIWZ nr 6 i 7. 3. Wykaz sprzętu pomocy dydaktycznych oraz mebli zaczerpnięto na potrzeby wniosku aplikacyjnego z katalogów: Moje Bambino - katalog szkolny 2011; Moje Bambino - katalog szkolny 2011 - nowa edycja; NOVUM - pomoce edukacyjne; 3.1. Część I - Zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci: Przedmiotem zamówienia dla części I jest zakup oraz dostawa materiałów dydaktycznych i naukowych niezbędnych do prowadzenia zajęć dla dzieci. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 4) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 5) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. 6) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych sportowo. 7) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie, humanistycznie. symbol CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne. 2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ. 3.Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 3.2. Część II - Zakup i dostawa mebli 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup z dostawą mebli szkolnych wraz z ich montażem. 2. Ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. symbol CPV: 39160000-1 - meble szkolne,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rabka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach