Urząd Gminy Głusk ogłasza przetarg
- Adres: 20-380 Lublin, ul. Głuska 140
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7518760 , fax. 081 7518650
- Data zamieszczenia: 2011-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głusk
ul. Głuska 140 140
20-380 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7518760, fax. 081 7518650 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Głusk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć wyrównawczych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie gminy Głusk : 1. SP w Zespole Szkół w Kalinówce, 2. SP w Zespole Szkół w Wilczopolu, 3. SP w Prawiednikach, 4. SP w Zespole Szkół w Mętowie. W ramach usługi edukacyjnej realizowane będą następujące zajęcia: 1. SP w Zespole Szkół w Kalinówce, 1.1 zajęcia rozwijające umiejętność czytania i pisania - 30 godz. dla 10 uczniów (1 grupa), 1.2 zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godz. dla 14 uczniów ( 1 grupa), 1.3 zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godz. dla 12 uczniów (1 grupa) 1.4 zajęcia dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk ekologicznych i przyrodniczych - 30 godz. dla 22 uczniów ( 1 grupa); 2. SP w Zespole Szkół w Wilczopolu, 2.1 zajęcia rozwijające umiejętność czytania i pisania - 30 godz. dla 8 uczniów ( 1 grupa), 2.2 zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godz. dla 8 uczniów (1 grupa), 2.3 zajęcia dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych - 30 godz. dla 12 uczniów (1 grupa); 3. SP w Prawiednikach, 3.1 zajęcia socjoterapeutyczne usprawniające komunikację społeczną - 60 godz. (2 x 30 godz.,2 grupy ), łącznie dla 26 uczniów , 3.2 zajęcia dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk przyrodniczo - matematyczno - artystycznych - 60 godz.( 2 x 30 godz.,2 grupy ), łącznie dla 22 uczniów, 4. SP w Zespole Szkół w Mętowie 4.1 zajęcia rozwijające umiejętność czytania i pisania - 99 godz. dla 20 uczniów (3 x 33 godz., 3 grupy) 4.2 zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 99 godz. dla 14 uczniów (3 x 33 godz., 3 grupy), 4.3 zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 99 godz. dla 16 uczniów (3 x 33 godz.,3 grupy), 4.4 zajęcia dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych - 99 godz. dla 28 uczniów (3 x 33 godz., 3 grupy ), 4.5 zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie - 99 godz. dla 24 uczniów (3 x 33 godz., 3 grupy). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na poszczególne szkoły , minimum na jedną grupę uczniów dla poszczególnych zajęć. Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: a) przeprowadzenie w/w zajęć pozalekcyjnych zgodnie z opracowanymi przez zespoły nauczycielskie programami indywidualizacji dla poszczególnych grup , w terminie do 30 czerwca 2012 roku; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu wykonywania zajęć, dzienniki zajęć, listy obecności uczestników i inne dokumenty niezbędne w realizacji projektu), c) przygotowywanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć. Miejscem realizacji zamówienia są siedziby szkół podstawowych właściwe dla realizacji danej części zamówienia. Uwaga: Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć. Wynagrodzenie Wykonawcy prowadzącego zajęcia będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU PLATFORMY STARTOWEJ CONNECT
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzenia kursów tłumaczeń konsekutywnych (sekcja angielska, romańska, słowiańska) w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji
Dodano: 2016-05-24 - Zakup usługi przeprowadzenia cyklu warsztatów KickOff Session dla pomysłodawców projektów biznesowych w ramach platformy startowej: CONNECT
Dodano: 2016-05-20 - Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy
Dodano: 2016-05-13 - Usługi przeprowadzenia kursów z zakresu specjalistycznego języka angielskiego i/lub niemieckiego oraz tłumaczeń konsekutywnych w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji z podziałem na części
Dodano: 2016-05-06 - Przetarg nieograniczony na zorganizowanie staży zagranicznych w ramach projektu Praktyki dla przyszłości
Dodano: 2015-12-11 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-09-29 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-08-18 - Przetarg nieograniczony na organizację bezpłatnych warsztatów dla dzieci i młodzieży szkolnej (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia) dotyczących tematyki ochrony bioróżnorodności fauny i flory morskiej w ramach projektu Dobry Klimat dla morza Good Climate for the Sea realizowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014, nr PZP-01/08/2015
Dodano: 2015-08-13 - usługa nadzoru i sprawowania opieki merytorycznej nad Studentkami i Studentami kierunków: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne uczestniczącymi w zajęciach Opieka specjalistyczna nad osobą starszą - moduł na kierunkach: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne w czasie grupowych zajęć stażowych realizowanych w ramach projektu MEDFUTURE - Medyczne zawody przyszłości; nr sprawy UM-ZP-262-43/15
Dodano: 2015-07-16