Urząd Gminy Łukowica ogłasza przetarg
- Adres: 34-606 Łukowica, Łukowica 334
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 3301521 , fax. 018 3335411
- Data zamieszczenia: 2012-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łukowica
Łukowica 334 334
34-606 Łukowica, woj. małopolskie
tel. 018 3301521, fax. 018 3335411
REGON: 00054750800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE ŁUKOWICA - ZAKUP USŁUG EDUKACYJNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Łukowica - zakup usług edukacyjnych. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu przez nauczycieli zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z Gminy Łukowica w okresie od marca 2012r. do 30 czerwca 2013 r. w następujących jednostkach: Część 1 - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przyszowej Zadanie 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin Zadanie 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin Zadanie 3 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy- 180 godzin . Zadanie 4 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych- plastyka dla dzieci- 60 godzin. Część 2 - Szkoła Podstawowa w Łukowicy Zadanie 5 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 110 godzin. Zadanie 6 Zajęcia dla dzieci z wadami postawy - 100 godzin. Zadanie 7 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 60 godzin. Zadanie 8 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 100 godzin. Część 3 - Szkoła Podstawowa w Młyńczyskach Zadanie 9 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin. Zadanie 10 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin. Zadanie 11 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin Część 4 - Szkoła Podstawowa w Świdniku Zadanie 12 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin. Zadanie 13 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin. Zadanie 14 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 90 godzin. Cześć 5 - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Przyszowej Zadanie 15 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin. Zadanie 16 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin. Zadanie 17 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 60 godzin. Zadanie 18 Zajęcia dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin. Cześć 6 - Szkoła Podstawowa w Stroniu Zadanie 19 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin. Zadanie 20 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin. Zadanie 21 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 90 godzin. Cześć 7 - Szkoła Podstawowa w Roztoce Zadanie 22 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin. Zadanie 23 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin. Zadanie 24 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 60 godzin. Zadanie 25 Zajęcia dla dzieci z wadami postawy - 30 godzin. Cześć 8 - Szkoła Podstawowa w Jadamwoli Zadanie 26 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin. Zadanie 27 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin Zadanie 28 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 90 godzin. Zadanie 29 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 90 godzin. Cześć 9 - Szkoła Podstawowa w Jastrzębiu Zadanie 30 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin. Zadanie 31 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych- j.angielski dla dzieci- 30 godzin Zadanie 32 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin Zadanie 33 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy- 60 godzin. W ramach zajęć pozalekcyjnych nauczyciele będą przekazywać uczniom postawy uczące wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskiej relacji między płciami, unikania przemocy, będą przekazywać również nie stereotypową wiedzę wyborów życiowych niezależnie od płci. Działanie to będzie jednocześnie stanowiło realizację Standardu V określonego w Zasadach przygotowania realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki autorstwa Instytucji Zarządzającej PO KL. Liczba godzin przeznaczonych na jeden rodzaj zajęć nie jest mniejsza niż 30 godz. w ciągu jednego roku szkolnego (dla każdej szkoły i dla każdego wsparcia oddzielnie) oraz zajęcia będą prowadzone z częstotliwością co najmniej 1 raz w tygodniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukowica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-03-20 - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-01-27 - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej nr 3 w Wieliczce w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-09-26 - ABC nauki-program indywidualizacji nauczania w szkołach podstawowych Gminy Pleśna- Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - prowadzenie zajęć dydaktycznych
Dodano: 2013-04-04 - INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST MIASTO GORLICE - DODATKOWE ZAJĘCIA
Dodano: 2013-03-07 - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-02-01 - Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Potrafię więcej - zajęcia dla uczniów i uczennic szkół podstawowych klas I-III z terenu Gminy Radłów.
Dodano: 2013-01-28 - ABC nauki-program indywidualizacji nauczania w szkołach podstawowych Gminy Pleśna Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
Dodano: 2012-12-17 - ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE ZAJĘĆ ŚWIETLICOWYCH NA TERENIE GMINY KĘTY W 2013 R.
Dodano: 2012-11-29 - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Akademia sukcesu - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Wieliczka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2012-11-19