Przetargi.pl
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Błażowa

Burmistrz Gminy w Błażowej ogłasza przetarg

  • Adres: 36-030 Błażowa, Plac Wolności 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017/2297119 , fax. (017) 2297077
  • Data zamieszczenia: 2011-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy w Błażowej
    Plac Wolności 1 1
    36-030 Błażowa, woj. podkarpackie
    tel. 017/2297119, fax. (017) 2297077
    REGON: 00052827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blazowa.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Błażowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Błażowa w II semestrze w roku szkolnym 2011-2012, dla których organem prowadzącym jest Gmina Błażowa. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania) w klasach I-III w ośmiu szkołach podstawowych, w Gminie Błażowa, w roku szkolnym 2011-12. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, dostosowanie zajęć do potrzeb uczniów. Zamówienie obejmuje prowadzenie: zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem: zajęć matematyczno- przyrodniczych, matematycznych przyrodniczych, plastycznych, artystycznych, sportowych oraz zajęć rozwijających z języka angielskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części. W zależności od ilości szkół części te podzielone zostały na grupy. Oferty można składać na dowolną ilość części lub grup. Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza. W ramach każdej grupy przewidziane jest przeprowadzenie 35 godzin lekcyjnych (1 godzina = 45 minut). Usługi edukacyjne będą realizowane w niżej wymienionych szkołach w dniach i godzinach ustalonych z Dyrektorem Szkoły (odpowiednio do części). Część I Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w szkołach podstawowych w: Część I.1 - SP w Lecce, 1 grupa x 35 godzin Część I.2 - SP w Futomie, 1 grupa x 35 godzin Część I.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin Łącznie 3 grupy (11 uczniów) - razem 105 godzin. Program zajęć ma obejmować: usprawnianie narządów artykulacji, wywoływanie, utrwalanie i automatyzacja głosek, ćwiczenia słuchu fonematycznego, analizy i syntezy słuchu, kształtowanie i rozwijanie umiejętności komunikowania się z otoczeniem, usprawnienie umiejętności szkolnych metodami Dennisona Część II Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Prowadzenie zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w szkołach podstawowych w: Część II.1 - SP w Błażowej, 2 grupy x 35 godzin = 70 godz. Część II.2 - SP w Futomie, 1 grupa x 35 godzin Część II.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin Część II.4 - SP w Błażowej Dolnej, 1 grupa x 35 godzin Część II.5 - SP w Kąkolówce, 2 grupy x 35 godzin = 70 godz Część II.6 - SP w Nowym Borku, 2 grupy x 35 godzin = 70 godz Część II.7 - SP w Lecce, 1 grupa x 35 godzin Część II.8 - SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin Łącznie 79 uczniów podzielonych na 11 grup x 35 godzin = 385 godzin. Program zajęć ma obejmować: ćwiczenia poprawiające percepcję wzrokową i słuchową, utrwalanie liter, ćwiczenia zwiększające tempo czytania, stopień rozumienia tekstu, metodę sylabową, ćwiczenia w pisaniu z pamięci i ze słuchu, manualne, graficzne. Część III Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w szkołach: Część III.1 - SP w Błażowej, 2 grupy x 35 godzin = 70 godz. Część III.2 - SP w Futomie, 1 grupa x 35 godzin Część III.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin Część III.4 - SP w Błażowej Dolnej, 1 grupa x 35 godzin Część III.5 - SP w Kąkolówce, 1 grupa x 35 godzin Część III.6 - SP w Nowym Borku, 1 grupa x 35 godzin Część III.7 - SP w Lecce, 1 grupa x 35 godzin Część III.8 - SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin Łącznie 56 uczniów podzielonych na 9 grup x 35 godzin = 315godzin. Program zajęć ma obejmować: ćwiczenia w zakresie czynnościowego nauczania matematyki, usprawnianie techniki rachunkowej, logicznego myślenia, rozwiązywania zadań tekstowych, rozwijanie umiejętności praktycznych uczniów. Część IV Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze Prowadzenie zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w szkołach podstawowych w: Część IV.1 - SP w Nowym Borku, 1 grupa x 35 godzin. Część IV.2 - SP w Futomie, 1 grupa x 35 godzin Część IV.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin Część IV.4 - SP w Błażowej Dolnej, 1 grupa x 35 godzin Część IV.5 - SP w Lecce, 1 grupa x 35 godzin Łącznie 37 uczniów podzielonych na 5 grup x 35 godzin = 175godzin. Program zajęć ma obejmować: rozwiązywanie złożonych zadań tekstowych, gry i zabawy matematyczno-logiczne, doświadczenia i obserwacje dotyczące świata zwierząt i roślin, ekologii, zdrowia i higieny. Część V Zajęcia dla uczniów z gimnastyki korekcyjnej Prowadzenie zajęć dla uczniów z gimnastyki korekcyjnej w szkołach podstawowych w: Część V.1 - SP w Nowym Borku, 1 grupa x 35 godzin. Część V.2 - SP w Futomie, 1 grupa x 35 godzin Część V.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin Część V.4 - SP w Błażowej, 1 grupa x 35 godzin Część V.5 - SP w Lecce, 1 grupa x 35 godzin Część V.6 - SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin Razem 73 uczniów w 6 grupach x 35 godzin = 210 godzin. Program zajęć ma obejmować: kształtowanie prawidłowej postawy ciała u uczniów, nauka ćwiczeń wzmacniających poszczególne partie mięśni, zabawy i gry ruchowe z elementami korektywy. Część VI Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania w zakresie języka angielskiego Prowadzenie zajęć dla 10 uczniów w SP w Kąkolówce, 1 grupa x 35 godzin = 35 godzin. Program zajęć ma obejmować: poszerzanie poznanego słownictwa i czynnego słownika ucznia poprzez: gry i zabawy językowe, karty obrazkowe i wyrazowe, czytanie krótkich opowiadań, oglądanie filmów, tworzenie słowniczków. Część VII Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania plastyczne Prowadzenie zajęć dla 13 uczniów w: Część VII.1 - SP w Błażowej Dolnej, 2 grupy x 35 godzin = 70 godzin Część VII.2 - SP w Błażowej, 1 grupa x 35 godzin Razem 3 grupy x 35 godzin = 105 godzin Program zajęć ma obejmować: zapoznanie z różnorodnymi technikami plastycznymi, posługiwanie się środkami wyrazu artystycznego - barwa, faktura, ruch, perspektywa, uwzględnianie realizmu i fantazji w plastyce. Część VIII Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania przyrodnicze Prowadzenie zajęć dla 5 uczniów w SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin = 35 godzin Program zajęć ma obejmować: doświadczenia i obserwacje dotyczące świata zwierząt i roślin, środowiska życia, ekologii, zdrowia i higieny człowieka, zjawisk zachodzących we wszechświecie. Część IX Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania taneczne Prowadzenie zajęć dla 16 uczniów w SP w Błażowej, 1 grupa x 35 godzin = 35 godzin Program zajęć ma obejmować: nauka tańca ludowego z różnych regionów Polski, będzie kontynuacją rozbudzonych zainteresowań i rozwoju umiejętności tanecznych uzdolnionych dzieci, które w okresie edukacji przedszkolnej rozpoczęły naukę tańca ludowego. Część X Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania matematyczne Prowadzenie zajęć w szkołach: Część X.1 - SP w Błażowej, 1 grupa x 35 godzin Część X.2 - SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin Razem: 17 uczniów, 2 grupy x 35 godzin = 70 godzin Program zajęć ma obejmować: - rozwiązywanie złożonych i nietypowych zadań tekstowych dotyczących symetrii, miar i pieniędzy, gry i zabawy matematyczno-logiczne z wykorzystaniem programów komputerowych, przygotowanie do udziału w konkursach matematycznych. Część XI Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ruchowo w zakresie tenisa stołowego Prowadzenie zajęć dla 12 uczniów w SP w Kąkolówce, 1 grupa x 35 godzin = 35 godzin Program zajęć ma obejmować: ćwiczenie prawidłowej postawy i poruszania się przy stole, umiejętność uderzenia atakującego z forhendu i bekhendu, umiejętność podania piłki z rotacją górną i dolną, udział w turniejach tenisa stołowego. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: 1) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w godzinach dostosowanych do planu lekcji szkolnych oraz planu dowozu dzieci do szkoły i warunków szkoły (zaleca się, aby zajęcia odbywały się w miarę możliwości bezpośrednio po lekcjach lub przed) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku; 2) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w kartach czasu pracy, dziennikach zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; 3) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; 4) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy szczegółowego harmonogramu oraz zakres zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Błażowa i przedstawienia ww dokumentów do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; 5) opracowanie programu zajęć będącego przedmiotem umowy z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych udostępnionych przez Zamawiającego, wyszczególnionych w załączniku nr 6. Program zajęć powinien zawierać co najmniej ramowy zakres, który został wyszczególniony w opisie poszczególnych części w pkt. 3.3. Program zajęć stanowić będzie obowiązkowy załącznik do oferty, 6) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnionym z dyrektorem jednostki i koordynatorem projektu harmonogramem zajęć, 7) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji przedmiotu umowy oraz comiesięcznego przekazywania w formie elektronicznej i pisemnej informacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu o stanie realizacji przedmiotu umowy, w tym liczbie zrealizowanych godzin(karty pracy, dzienniki lekcyjne), 8) dokumentowanie przedmiotu umowy w dziennikach zajęć; 9)wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, w tym informowanie o finansowaniu przedmiotu umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ścisła współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu rezultatów przedmiotu umowy, 10)mierzenie rezultatów przedmiotu umowy za pomocą testów umiejętności, sprawdzianów itp. (przeprowadzonych przed rozpoczęciem zajęć, w razie potrzeb w trakcie realizacji oraz na zakończenie projektu), 11)opis w dziennikach zajęć diagnozy problemu i analiza rezultatów założonych i osiągniętych przez uczniów - uczestników przedmiotu umowy we wstępnym etapie projektu i na jego zakończenie, 12)dobieranie metod nauczania ze szczególnym naciskiem na umiejętności praktyczne uczniów. Zamawiający zapewnia pomoce dydaktyczne służące indywidualizacji nauczania. Pomoce dydaktyczne będą ściśle związane z zajęciami dodatkowymi wskazanymi powyżej oraz będą odpowiadać rozpoznanym potrzebom, 13)ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników przedmiotu umowy w czasie jego trwania, 14)przestrzeganie regulaminu pracowni, 15)bieżące informowanie koordynatora projektu i dyrektora szkoły o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy-nieobecności uczestników na zajęciach lub prowadzącego ewentualne odstępstwa od harmonogramu itp., 16)wykonywanie innych czynności wynikających ze specyfiki dla danej części przedmiotu umowy, mających na celu osiągnięcie rezultatów przedmiotu umowy, 17)Wykonawca jest zobowiązany umieścić logo i oznaczenia wskazane przez Zamawiającego. na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz w korespondencji prowadzonej w związku z realizacją niniejszej umowy 18)Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blazowa.itl.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach