Wojskowy Instytut Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, ul.Szaserów 128
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 681-67-49 , fax. 022 681-67-49
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Medyczny
ul.Szaserów 128 128
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 681-67-49, fax. 022 681-67-49
REGON: 01529448700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
implanty do zespoleń urazowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
poz. nr 1 Płyta do stabilizacji złamań stopy - 5kpl. poz. nr 2 Płyta do stabilizacji złamań dalszego końca kości promieniowej - 20 kpl. poz. nr 3 Płytki do stabilizacji złamań ręki - 10 kpl. poz. nr 4 Gwóźdź śródszpikowy krętarzowy - 10 kpl. poz. nr 5 Płytka anatomiczna do dalszej nasady kości piszczelowej - 5 kpl. poz. nr 5 Płytka anatomiczna do dalszego końca kości udowej- 5 kpl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:* posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia mu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca:- spełnia przesłanki art. 22 ustawy oraz - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zobowiązany jest do dostarczenia nw. dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 1 do siwz;b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga ! Brak jakiegokolwiek oświadczenia lub dokumentu, jak również złożenie go w nieodpowiedniej formie lub o niewłaściwej treści, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wim.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż na wyznaczonych stanowiskach sprzętu medycznego do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - neuronawigacja elektromagnetyczna, analizator hematologiczny
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu medycznego.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów zużywalnych i sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i montaż na wyznaczonych stanowiskach sprzętu medycznego do nowo utworzonego Centrum Leczenia Mukowiscydozy w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
Dodano: 2016-07-22 - znak sprawy: AEZ/S-107/2016, Dostawa urządzeń chłodniczych, laboratoryjnych, w podziale na pakiety
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa urządzeń medycznych P/221/2016/SZ/WIM/MON - 98/ZP/16
Dodano: 2016-07-22 - Dostawy drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-07-21 - Przetarg nieograniczony PN/26AM/07/2016 na dostawę aparatury medycznej do pracowni histopatologicznej Szpitala SOLEC Sp. z o.o. o wartości poniżej 209 000 euro
Dodano: 2016-07-20 - znak sprawy: AEZ/S-111/2016 Dostawa urządzenia do prowadzenia perfuzji wątroby z oksygenacją w normo, subnormo i hipotermii
Dodano: 2016-07-20 - ZAKUP I DOSTAWA ZESTAWÓW DO NIEINWAZYJNEGO WSPOMAGANIA ODDECHU U NOWORODKÓW
Dodano: 2016-07-19