Przetargi.pl
III Etap rewaloryzacji budynku dawnego C. K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli na potrzeby wystawienniczo-edukacyjne

Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Sandomierska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8448556 , fax. 015 8448557
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
    Sandomierska 1
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8448556, fax. 015 8448557
    REGON: 83041400600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.stalowawola.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Muzeum Regionalne - Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    III Etap rewaloryzacji budynku dawnego C. K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli na potrzeby wystawienniczo-edukacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach III etapu inwestycji polegającej na rewaloryzacji zabytkowego budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli na potrzeby wystawienniczo-edukacyjne. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: Stalowa Wola, ul. Rozwadowska 12. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu realizowanego ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego: Infrastruktura kultury 2019. Remontowany budynek wraz z otoczeniem stanowi zabytek wpisany do Rejestru Zabytków Województwa Podkarpackiego pod nr A-1199 (wpis z 22.11.2013 r.). Zakres zamówienia obejmuje: 1) ROBOTY ROZBIÓRKOWE (rozebranie ścianek działowych pomiędzy pomieszczeniami , wykucie otworów w ścianach, rozebranie podłóg i posadzek w pomieszczeniach edukacyjno-wystawienniczych, wywóz gruzu z utylizacją, demontaż drzwi wejściowych pomiędzy pomieszczeniami), 2) ROBOTY KONSTRUKCYJNE (zamurowanie otworów w ścianach, zabezpieczenie nowych i modernizowanych otworów w ścianach poprzez montaż nadproży, naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych, 3) SUFITY PODWIESZANE (wykonanie i montaż sufitów podwieszanych w pomieszczeniach edukacyjno-wystawienniczych), 4) ZABUDOWA WNĘK OKIENNYCH (zabudowa wnęk okiennych w sali ekspozycyjnej), 5) DRZWI (Zakup i montaż drzwi wejściowych do pomieszczeń biurowych), 6) POSADZKI (wykonanie warstw podposadzkowych izolacji, podkładów betonowych, jastrychu w pomieszczeniach edukacyjno-wystawienniczych, wykonanie i lakierowanie posadzki żywicznej oraz montaż listwy przypodłogowej w pomieszczeniach edukacyjno-wystawienniczych), 7) INSTALACJE C.O. (wykonanie ogrzewania podłogowego w pomieszczeniach edukacyjno-wystawienniczych od istniejącego rozdzielacza, wykonanie ogrzewania grzejnikowego dla pomieszczeń zlokalizowanych na 1 piętrze oraz do pomieszczeń przy frontowej elewacji), 8) ROZBUDOWA INSTALACJI KLIMATYZACYJNEJ (rozbudowa instalacji klimatyzacyjnej o agregaty chłodnicze wewnętrzne w pomieszczeniach edukacyjno – wystawienniczych), 9) WYKONANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ WEWNĘTRZNEJ WRAZ Z MONTAŻEM OŚWIETLENIA (rozbudowa rozdzielnicy elektrycznej o nowe zabezpieczenia dla wykonywanych obwodów wraz z zabudową sterownika Dali dla oświetlenia ekspozycyjnego, zakup i montaż opraw oświetleniowych w pomieszczeniach edukacyjno-wystawienniczych, zakup i montaż oświetlenia w magazynie etnografii i pomieszczeniach biurowych podstawowe -świetlówkowe, montaż kabli zasilających i osprzętu instalacyjnego w pomieszczeniach edukacyjno-wystawienniczych, montaż pętli indukcyjnej, montaż floorboxów w posadzce w pomieszczeniach edukacyjno-wystawienniczych (zasilanie + LAN), 10) WYKONANIE INSTALACJI DSO (montaż kabli zasilających do głośników DSO, zakup i montaż głośników DSO), 11) INSTALACJE NISKOPRĄDOWE (montaż sieci strukturalnej (LAN) z pomieszczeń: ekspozycyjnego, magazynu etnografii i pomieszczeń biurowych do pomieszczenia ochrony wraz z doposażeniem szafy rack o złącza kablowe oraz elementy aktywne), 12) WYKONANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ ZEWNĘTRZNEJ DO ILUMINACJI BUDYNKU (Montaż rozdzielnicy obiektowej do zasilania i sterowania iluminacją, wyposażona w aparaturę modułową do sterowania oraz ochrony przeciwprzepięciowej, przeciw porażeniowej, zakup i montaż opraw oświetleniowych: oprawy LED iluminacji budynku od strony wschodniej, oprawy LED iluminacji budynku od strony północnej, południowej, zachodniej, montaż instalacji, okablowania, urządzeń, wyposażenia i rozdzielni ROZ, demontaż i ponowny montaż 2 lamp oświetleniowych LED lampa oświetleniowa kompletna typ nr 4 wg zestawienia opraw LED, 13) ZAKUP I MONTAZ LAMP DO ILUMINACJI BUDYNKU (Łącznie 25 lamp, wg zestawienia opraw LED oraz opisu technicznego). Teren wykonywanych prac należy ogrodzić oraz zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich w uzgodnieniu z Zamawiającym. Przewiduje się prowadzenie prac tylko poprzez wykonane przez Wykonawcę wejścia techniczne np. poprzez okno od dziedzińca budynku, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca bez odrębnego wynagrodzenia zobowiązuje się wykonać: a) montaż podlicznika wody do hydrantu zewnętrznego na terenie posesji, na której znajduje się remontowany budynek Galerii (na podstawie uzyskanych warunków z MZK Stalowa Wola) a także zobowiązuje się ponosić bieżące koszty tego zaopatrzenia, b) montaż podlicznika energii elektrycznej z rozdzielnicy na budynku gospodarczym na terenie posesji, na której znajduje się remontowany budynek Galerii, a także zobowiązuje się ponosić bieżące koszty tego zaopatrzenia na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego, c) ogrodzenie części budowy oraz wejścia techniczne. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Zakres robót określa: a) dokumentacja projektowa (rysunki wg zakresu objętego etapem III), b) szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) zestawienia opraw LED oraz opis techniczny iluminacji budynku. Dokumenty wymienione powyżej staną się integralną częścią SIWZ oraz umowy. Dodatkowo w celu ułatwienia sporządzenia oferty Zamawiający dołącza przedmiar robót, który ma charakter wyłącznie pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy, oświadczenie RODO – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) Parafowany wzór umowy, 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), 6) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 7) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną (dokument nieobowiązkowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach