Przetargi.pl
II Etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem

GMINA SKOROSZYCE ogłasza przetarg

  • Adres: 48-320 Skoroszyce, ul. Powstańców Śląskich 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SKOROSZYCE
    ul. Powstańców Śląskich 17
    48-320 Skoroszyce, woj. opolskie
    REGON: 531412941
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II Etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „II Etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem” zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną. Dokumenty te stanowią załącznik do umowy.Teren objęty zamówieniem zlokalizowany jest na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 0009 Skoroszyce, Dz. nr 208/23, 209/7, 209/13, 208/16, 208/17.Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.:1) Roboty budowlane,2) Roboty sanitarne,3) Roboty elektryczne,4) Zagospodarowanie, terenu,5) Organizację i zagospodarowanie placu budowy,6) Odbiory z udziałem Zamawiającego, inspektora nadzoru i przedstawicieli Wykonawcy,7) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,8) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),9) Sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy – Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty) 10) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo – finansowego – Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy,11) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej ( płyta CD/pendrive),12) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą 13) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną.14) Wykonawca w ramach umowy wykona tablicę informacyjno-pamiątkową wraz z montażem zgodnie z wytycznymi Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w zakresie informacji i promocji. Miejsce montażu tablicy zostanie wskazane przez zamawiającego. Przed przystąpieniem do wykonywania tablicy, wykonawca przedstawi do akceptacji zamawiającego projekt tablicy pamiątkowej.Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:1) Projekt robót budowlanych i specyfikacja techniczna 2) Projekt instalacji elektrycznej i specyfikacja techniczna3) Projekt instalacji sanitarnych i specyfikacja techniczna4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych5) Przedmiar robót.Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną i przedmiarem robót. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczać ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zadanie realizowane jest z dofinansowaniem Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji StrategicznychPrzyjmuje się, że:1) Przed złożeniem oferty Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne informacje o przedmiocie zamówienia co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie i bezpieczeństwo wszelkich czynności na miejscu wykonywania prac oraz za metody i technologie użyte podczas realizacji robót,2) Jeśli Wykonawca napotka w trakcie realizacji robót fizyczne przeszkody, niekorzystne warunki o takim charakterze, jakim jego zdaniem doświadczony Wykonawca nie był w stanie przewidzieć, powinien o tym fakcie, niezwłocznie na piśmie zawiadomić Zamawiającego. 7. Gwarancja:1) Długość okresu gwarancji jakości na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia – stanowi kryterium oceny ofert.2) Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny).3) Okres rękojmi za wady będzie wynosił 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach