GMINA SKOROSZYCE ogłasza przetarg
- Adres: 48-320 Skoroszyce, ul. Powstańców Śląskich 17
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA SKOROSZYCE
ul. Powstańców Śląskich 17
48-320 Skoroszyce, woj. opolskie
REGON: 531412941 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II Etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „II Etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem” zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną. Dokumenty te stanowią załącznik do umowy.Teren objęty zamówieniem zlokalizowany jest na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 0009 Skoroszyce, Dz. nr 208/23, 209/7, 209/13, 208/16, 208/17.Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.:1) Roboty budowlane,2) Roboty sanitarne,3) Roboty elektryczne,4) Zagospodarowanie, terenu,5) Organizację i zagospodarowanie placu budowy,6) Odbiory z udziałem Zamawiającego, inspektora nadzoru i przedstawicieli Wykonawcy,7) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,8) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),9) Sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy – Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty) 10) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo – finansowego – Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy,11) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej ( płyta CD/pendrive),12) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą 13) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną.14) Wykonawca w ramach umowy wykona tablicę informacyjno-pamiątkową wraz z montażem zgodnie z wytycznymi Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w zakresie informacji i promocji. Miejsce montażu tablicy zostanie wskazane przez zamawiającego. Przed przystąpieniem do wykonywania tablicy, wykonawca przedstawi do akceptacji zamawiającego projekt tablicy pamiątkowej.Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:1) Projekt robót budowlanych i specyfikacja techniczna 2) Projekt instalacji elektrycznej i specyfikacja techniczna3) Projekt instalacji sanitarnych i specyfikacja techniczna4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych5) Przedmiar robót.Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną i przedmiarem robót. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczać ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zadanie realizowane jest z dofinansowaniem Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji StrategicznychPrzyjmuje się, że:1) Przed złożeniem oferty Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne informacje o przedmiocie zamówienia co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie i bezpieczeństwo wszelkich czynności na miejscu wykonywania prac oraz za metody i technologie użyte podczas realizacji robót,2) Jeśli Wykonawca napotka w trakcie realizacji robót fizyczne przeszkody, niekorzystne warunki o takim charakterze, jakim jego zdaniem doświadczony Wykonawca nie był w stanie przewidzieć, powinien o tym fakcie, niezwłocznie na piśmie zawiadomić Zamawiającego. 7. Gwarancja:1) Długość okresu gwarancji jakości na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia – stanowi kryterium oceny ofert.2) Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny).3) Okres rękojmi za wady będzie wynosił 60 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - remont pokrycia dachowego
Dodano: 2024-07-24 - Utworzenie nowej siedziby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Dzierżysławiu.
Dodano: 2024-07-18 - Przebudowa konstrukcji nośnej dachu i stropu nad salą gimnastyczną Zespołu Szkół Technicznych w Nysie przy ul. Szopena 4
Dodano: 2024-07-16 - WIW.DA.272.1A.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.4.2024 - Przebudowa oświetlenia terenu będącego w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.1.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-14 - WIW.DA.272.6.2024 - Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej oraz remontu dachu
Dodano: 2024-07-12 - Rewitalizacja i rozbudowa remizy OSP w Dobrodzieniu
Dodano: 2024-07-10 - Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
Dodano: 2024-07-08