Przetargi.pl
I. Modernizacja drogi gminnej - ulica Wolności w Syryni II.Remont sieci wodociągowej przy ul. Wolności w Syryni

Gmina Lubomia ogłasza przetarg

  • Adres: 44-360 Lubomia, ul. Szkolna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4516614/ 4516128 , fax. 032 4516614
  • Data zamieszczenia: 2010-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomia
    ul. Szkolna 1 1
    44-360 Lubomia, woj. śląskie
    tel. 032 4516614/ 4516128, fax. 032 4516614
    REGON: 00053737800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubomia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I. Modernizacja drogi gminnej - ulica Wolności w Syryni II.Remont sieci wodociągowej przy ul. Wolności w Syryni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotowa droga gminna - ul. Wolności w Syryni Gmina Lubomia zaliczana jest do kategorii dróg gminnych klasy D i łączy zabudowę skupiona z drogą powiatową ul. 3 Maja w Syryni. Istniejąca droga jest drogą utwardzoną o nawierzchni bitumicznej o grub. min. 4 cm. Na części drogi podbudowę stanowi była nawierzchnia z brukowca - w całości do rozbiórki, na pozostałej części podbudowa z łupka przepalonego (do rozbiórki ze względu na słabą nośność) oraz tłucznia kamiennego (odcinek o dobrej nawierzchni). Brak utwardzenia na części wjazdów do prywatnych posesji. Odwodnienie powierzchniowe na całym odcinku nieuregulowane, w sposób naturalny po terenie. Szerokość drogi kształtuje się w granicach 5,00 m na całym odcinku. Remont polega na modernizacji 859 mb drogi gminnej ulicy Wolności i korekcie skrzyżowania ulicy Wolności z ulicą 3-go Maja. Remontowana droga posiada następujące parametry techniczne: - klasa drogi D - prędkość projektowa Vp=30 km/h - kategoria ruchu KR 1; - przekrój uliczny - spadek niwelety wynosi od 0,9% do 7,6% - szerokość jezdni 5,00 mb Roboty będą polegały na: a) wykonaniu następującej konstrukcji nawierzchni drogi na całym odcinku 859 mb: warstwa ścieralna z asfaltobetonu gr. 4 cm warstwa wiążąca z asfaltobetonu gr. 4 cm górna warstwa podbudowy z kamienia łamanego gr. 5cm dolna warstwa podbudowy z kamienia łamanego gr. 15 cm warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm b) wykonaniu chodnika dla pieszych na długości 815 mb o następującej konstrukcji: szerokość chodnika 1,50 mb nawierzchnia chodnika z kostki brukowej gr. 8 cm podsypka piaskowa gr. 10 cm c) wykonaniu poboczy gruntowych szerokości 0,50 m na całym odcinku drogi d) wykonaniu ciągu kanalizacji deszczowej z PCV ? 400 - 730 mb e) wykonaniu 28 szt. wpustów ulicznych i 20 szt. studni rewizyjnych f) wykonaniu korekty skrzyżowania ulicy Wolności z ulicą 3-go Maja polegającą na: korekcie łuków poziomych skrzyżowania ulic Wolności - 3-go Maja wykonaniu azylu dla pieszych i wysepek ograniczających powierzchnię skrzyżowania z kostki granitowej wykonaniu progów akustycznych wykonaniu nowych przejść dla pieszych wykonaniu nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego w rejonie skrzyżowania 3-go Maja-Wolności wymianę istniejącego oznakowania pionowego zabudowa lustra drogowego Modernizacja drogi zostanie wykonana zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR wykonane przez jednostkę projektową Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe WIKO Aleksander Gamoń ul. Wiślana 32 44-207 Rybnik. II. Remont sieci wodociągowej przy ul. Wolności w Syryni 2.Trasę remontowanego wodociągu zaprojektowano po trasie istniejącego wodociągu. Zaprojektowano wodociąg o średnicy ?110,90,50 i 32 z rur PEHD SDR 11 kl.100 PN 10 łączonych doczołowo. Rury należy ułożyć na podsypce piaskowej o gr. 10 cm oraz obsypać piaskiem 30 cm ponad wierzch rury. Remont zostanie wykonany zgodnie z dokumentacją projektową oraz STWiOR wykonane przez jednostkę projektową mgr inż. Arkadiuszem Surma Usługi Projektowe i realizacja inwestycji w zakresie sieci i urządzeń sanitarnych ul. Przemysława 11B/3 44-307 Wodzisław Śl. 3. W czasie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego dojazdu do budynków zlokalizowanych przy ul. Wolności. 4. W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca może dokonać zamknięcia ruchu drogowego odcinków drogi na okres nie dłuższy niż 5 dni uzgadniając zakres i okres zamknięcia z Zamawiającym. 5. Do przeprowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym Wykonawca wykona we własnym zakresie projekt organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót i uzyska jego zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem. 5.1. Wprowadzenie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu drogowego należy do Wykonawcy, który pokrywa wszystkie koszty z tym związane jak również zobowiązany jest do utrzymywania w należytym stanie oznakowania podczas realizacji zadania. 5.2. Na wyłączonych z ruchu odcinkach drogi Wykonawca zapewni dojazd mieszkańcom do ich posesji. 6. Zamawiający w trakcie realizacji inwestycji będzie na bieżąco kontrolował stan zaawansowania robót, który powinien być wykonany zgodnie z przedstawionym harmonogramem wykonywania robót budowlanych. Harmonogram wykonywania robót budowlanych zostanie sporządzony przez Wykonawcę przed rozpoczęciem zadania. Harmonogram ten będzie stanowił załącznik do umowy. 7. Warunki techniczne: a) Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej ze specyfikacjami technicznymi oraz przedmiarem robót. b) Do wykonania zadania będą użyte materiały i wyroby budowlane posiadające dopuszczenie do stosowania i obrotu, nie posiadające uszkodzeń. c) Wykonanie oznakowania poziomego na nowo wykonanej nawierzchni nastąpi w terminach zgodnych z technologią wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy 42 8469 0009 0010 3408 2000 0004 4. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 5. W przypadku wpłaty w formie pieniężnej potwierdzenie wpłaty - dokument np. odcinek ostemplowany przez bank, potwierdzający wpłatę środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie UG Lubomia, zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu). Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Oryginał dowodu wniesienia wadium należy umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium i załączyć do oferty. Oferta oraz oryginał dowodu wniesienia wadium winny zostać umieszczone w 1 kopercie - opakowaniu. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie Zamawiającego w wypadkach wymienionych przepisem art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.6.1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 9.1. 7. Na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie. 7.1. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6 , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 9.1.  wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zaś przez oferowane roboty budowlane - wymagań określonych przez zamawiającego, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 9.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 11.Termin wniesienia wadium upływa dnia 3.9.2010 r. godz.11.30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubomia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach