Przetargi.pl
I etap modernizacji Zakładu Gospodarki Odpadami w Polkowicach

Związek Gmin Zagłębia Miedziowego ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Mała 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76/840-14-90 , fax. 76/840-14-99
  • Data zamieszczenia: 2023-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego
    Mała 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76/840-14-90, fax. 76/840-14-99
    REGON: 390309577
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I etap modernizacji Zakładu Gospodarki Odpadami w Polkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja I etapu modernizacji Zakładu Gospodarki Odpadami w Polkowicach przy ul. Działkowej 20, który obejmuje budowę hali zasobni wraz z niezbędną infrastrukturą oraz wyposażeniem w ciąg technologiczny. W ramach zadania zostanie wybudowana hala przyjęcia i wstępnego sortowania odpadów, plac manewrowy, plac technologiczny oraz inne elementy infrastruktury niezbędne do funkcjonowania tego typu inwestycji i uzyskania niezbędnych pozwoleń. Inwestycja zrealizowana będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej tj. a) dokumentacji budowlanej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę dla całości przedsięwzięcia opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz wprowadzeniem etapowania inwestycji. Etap I – budowa placu technologicznego (pozycja nr 3 w PZT), Etap II – pozostałe elementy zagospodarowania terenub) dokumentacji technicznej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami niezbędnej dla potrzeb realizacji całego przedsięwzięciac) dokumentacji wykonawczej niezbędnej do realizacji całego przedsięwzięcia d) dokumentacji powykonawczej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie całości przedsięwzięcia2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów3. Przeprowadzenie dostawy maszyn i urządzeń technologicznych 4. Wykonanie montażu linii technologicznej oraz uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień wraz z rozruchem technologicznym.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zainteresowany złożeniem Oferty dokonał wizji lokalnej na terenie istniejącego Zakładu Gospodarki Odpadami (dalej ZGO) w Polkowicach, zapoznał się ze stanem istniejącym, dokonał analizy dostępności miejsca, zapoznał się z wszystkimi dokumentami dotyczącymi terenu przewidzianego pod lokalizację inwestycji oraz Zakładu, zebrał niezbędne dodatkowe informacje i przy ich uwzględnieniu przygotował Ofertę. Zgłaszanie zastrzeżeń, co do możliwości wykonania na etapie opracowania dokumentacji projektowej będzie obciążało wyłącznie Wykonawcę. Zakres Robót przedstawionych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym będzie podlegał weryfikacji przez Wykonawcę. Wykonawca ma obowiązek sprawdzenia technicznych możliwości realizacji danych Robót przed przystąpieniem do wykonywania dokumentacji projektowej, wszelkie zmiany zgłaszane przez Wykonawcę muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego.Wykonawca będzie odpowiedzialny za zaprojektowanie i wykonanie Robót objętych niniejszym zadaniem odpowiadających pod każdym względem wymaganiom Zamawiającego, zawartym w SWZ, a w szczególności w PFU, zgodnych z najnowszą praktyką i wiedzą inżynierską oraz zgodnych z prawem polskim i UE.Ilekroć w PFU opisano przedmiot zamówienia wskazując znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie w Ofercie Wykonawcy rozwiązań równoważnych nie gorszych niż pierwotne. Ilekroć w PFU opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat technicznych, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie w Ofercie Wykonawcy rozwiązań równoważnych. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że określone przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia przedmiotowych środków dowodowych. Jedynie w sytuacji, kiedy Wykonawca będzie stosować materiały i urządzenia równoważne do opisanych powyżej, wraz z ofertą zobowiązany jest przedłożyć Załącznik nr 13 - Oświadczenie o zastosowaniu rozwiązań równoważnych oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań. W sytuacji zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych i nie załączenia dokumentów na potwierdzenie równoważności lub załączenia dokumentów, które nie będą potwierdzały równoważności zaoferowanych rozwiązań - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. Dokumenty składane na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań nie będą uzupełniane.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach