Przetargi.pl
Hurtowe dostawy oleju napędowego

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-540 Karpacz, ul. Obrońców Pokoju 2a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7619502; 431 , fax. 075 7619217
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - Zakład Budżetowy
    ul. Obrońców Pokoju 2a 2a
    58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7619502; 431, fax. 075 7619217
    REGON: 23092928400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Hurtowe dostawy oleju napędowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    31. Przedmiotem zamówienia są hurtowe sukcesywne dostawy oleju napędowego do Siedziby Zamawiającego na potrzeby MZGKiM w Karpaczu. 2. Zapotrzebowanie na olej napędowy wynosi 100.000 litrów. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia o 10 % zakupu podanej wyżej ilości paliwa; 3. Dostawy będą realizowane za pomocą pisemnego zamówienia faksem do zbiornika paliwa o pojemności 11.500 l, znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego w Karpaczu, ul. Obrońców Pokoju 2a; 4. Jednorazowa dostawa (ok.10 000 l) będzie realizowana w ciągu max 48 godz. od złożenia faksem pisemnego zamówienia przez zamawiającego. 5. Paliwo ma spełniać wymagania jakościowe wg Polskiej Normy PN EN 590 2006. Pozostałe wymagania muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z 9 grudnia2008r (Dz. U. z 2008 r. nr 221 poz. 1441). 5.1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na życzenie Zamawiającemu świadectwa jakości za odebrane paliwo. 5.2. Dostawy paliw będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r. 5.3. Dostawy paliw będą realizowane autocysterną na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza rozliczania w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091340007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, tj. : 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać: a) warunek określony w pkt.1.1), 1.4)- spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt.1. 2),1 3) - spełnią łącznie wszyscy Wykonawcy. 5.2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 1.2. Koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi ; 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 1.5. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 1.6. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ust 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych; 1.7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważna/y na dzień składania ofert - na minimum 50.000,00 zł. 1.8. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczany produkt odpowiada określonym normom tj. świadectwo jakości oleju napędowego. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1, 1.3., 1.4. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokument o którym mowa w pkt. 2. ppkt. a)- powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2. ppkt.b)- powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 5.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanowią Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 5.2. Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 5.3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona z Pełnomocnikiem. 6. Wszystkie dokumenty powinny być wystawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kserokopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożone przez Wykonawcę kserokopie dokumentu są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach