Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 50-059 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 36
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 77 10 905 , fax. 0-71 77 10 904
- Data zamieszczenia: 2009-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o.
ul. Ofiar Oświęcimskich 36 36
50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 77 10 905, fax. 0-71 77 10 904
REGON: 02056852900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych: 02300 Przebudowa ul. Grabiszyńskiej od ul. Pereca do pl. Srebrnego, 02310 Przebudowa ul. Świeradowskiej, 03160 Przebudowa ul. Bardzkiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu - etap I i etap II, 03190 Przebudowa ul. Wyścigowej w ciągu drogi krajowej nr 8 we Wrocławiu, 02050 Przebudowa ul. Lotniczej w ciągu drogi krajowej nr 94 we Wrocławiu - etap II, 01020 Budowa infrastruktury drogowej w otoczeniu Stadionu Piłkarskiego EURO 2012 we Wrocławiu, 01030 Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego w rejonie Stadionu EURO 2012 - węzeł Stadion Euro2012, 02120 Budowa połączenia Obwodnicy Śródmiejskiej z Portem Lotniczym we Wrocławiu - etap I - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłaty wadium w wysokości 10 000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1 posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w zakresie spełnienia tego warunku oceniani będą łącznie) oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 USTAWY PZP (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z Wykonawców indywidualnie musi spełniać ten Warunek). 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, z tym, że Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków . Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 2.1. w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - wykonał (zakończył) usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: polegające na obsłudze laboratoryjnej robót budowlanych zrealizowanych na obiektach drogowych lub mostowych o łącznej wartości tych usług nie mniejszej niż 50 000.00 zł brutto, 2.2. wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywania przez nich czynności: 2.2.1. kierownik laboratorium - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe budowlano-konstrukcyjne lub drogowe oraz 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia, 2.2.2. osoba realizująca zamówienie - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe budowlano - konstrukcyjne lub drogowe oraz minimum 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia, 2.2.3. osoba realizująca zamówienie - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie techniczne budowlane oraz minimum 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, z tym, że Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu składane dokumenty mają dotyczyć tego lub tych z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): 3.1. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 50 000.00 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty zgodne z art. 26 ust. 1 USTAWY PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5; ust. 2 pkt. 2, 5, 5a, 6; ust. 3 pkt. 3 ; Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz. 605): 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 USTAWY PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 USTAWY PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5. wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: 5.1. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi, których dokumenty dotyczą, 5.2. wskazanie podmiotu, na rzecz, którego realizowane były usługi, 5.3. wskazanie zakresu usług, 5.4. wskazanie wartości usług, 5.5. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), 5.6. wskazanie miejsca wykonania, 5.7. opinię podmiotu wskazanego powyżej stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie 6. wykaz osób wymienionych w IDW, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW. Do wykazu powinny być załączone dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane wykształcenie, 7. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca składa oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do przedłużenia polisy na cały okres objęty zamówieniem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wi.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
Dodano: 2015-10-29 - Usługa badawcza w zakresie farmakodynamiki liposomalnej postaci doxorubicyny - opracowanie modelu i wykonanie eksperymentu na szczurach dla wykazania stopnia kumulacji w guzie badanej (generycznej) liposomalnej formulacji doxorubicyny w porównaniu z formulacją referencyjną - Szp/FZ - 17B LIDOX 2015
Dodano: 2015-07-06 - Usługa badawcza w zakresie farmakodynamiki liposomalnej postaci doxorubicyny - opracowanie modelu i wykonanie eksperymentu na szczurach dla wykazania stopnia kumulacji w guzie badanej (generycznej) liposomalnej formulacji doxorubicyny w porównaniu z formulacją referencyjną
Dodano: 2015-05-18 - USŁUGA BADAWCZA W ZAKRESIE FARMAKODYNAMIKI LIPOSOMALNEJ POSTACI DOXORUBICYNY - OPRACOWANIE MODELU I WYKONANIE EKSPERYMENTU NA SZCZURACH DLA WYKAZANIA STOPNIA KUMULACJI W GUZIE BADANEJ (GENERYCZNEJ) LIPOSOMALNEJ FORMULACJI DOXORUBICYNY W PORÓWNANIU Z FORMULACJĄ REFERENCYJNĄ
Dodano: 2015-05-04 - USŁUGA POBRANIA MATERIAŁU BIOLOGICZNEGO I PRZEPROWADZENIA ANALIZ LABORATORYJNYCH - ZADANIE NR 16 PROJEKTU WROVASC - Szp/FZ-194/WROVASC/2014
Dodano: 2014-04-04 - Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych.
Dodano: 2014-03-12 - WYKONYWANIE ANALIZ WODY NA SIECIACH I STACJACH UZDATNIANIA WODY ORAZ OSADÓW ŚCIEKOWYCH NA OCZYSZCZALNIACH ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY LUBIN W 2014 ROKU
Dodano: 2014-01-10 - WYKONYWANIE ANALIZ ŚCIEKÓW SUROWYCH I OCZYSZCZONYCH, OSADÓW ŚCIEKOWYCH NA OCZYSZCZALNIACH ŚCIEKÓW, ANALIZ WODY NA SIECIACH I STACJACH UZDATNIANIA WODY NA TERENIE GMINY LUBIN W 2014 ROKU
Dodano: 2013-12-11 - WYKONYWANIE ANALIZ WODY NA SIECIACH W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI ROZBUDOWY SIECI WODOCIAGOWYCH NA TERENIE GMINY LUBIN
Dodano: 2013-08-14 - USŁUGA ANALIZ LABORATORYJNYCH WYBRANYCH PARAMETRÓW W OPARCIU O PRÓBKI KRWI (SUROWICA) POBRANE OD OSÓB BIORĄCYCH UDZIAŁ W ZADANIU NR 18 PROJEKTU WROVASC
Dodano: 2013-06-06