Przetargi.pl
GOSPODAROWANIE W SZCZEGÓLNOŚCI PRZETWARZANIE USTABILIZOWANYCH KOMUNALNYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH, SKRATEK I ZAWARTOŚCI PIASKOWNIKÓW WRAZ Z ZAŁADUNKIEM I TRANSPORTEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W LUZINIE

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 586 782 325
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 586 782 325
    REGON: 53989700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.luzino.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    GOSPODAROWANIE W SZCZEGÓLNOŚCI PRZETWARZANIE USTABILIZOWANYCH KOMUNALNYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH, SKRATEK I ZAWARTOŚCI PIASKOWNIKÓW WRAZ Z ZAŁADUNKIEM I TRANSPORTEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W LUZINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest gospodarowanie odpadami w szczególności przetwarzanie wraz z załadunkiem i transportem, które zostaną wytworzone przez oczyszczalnię ścieków w Luzinie, takich jak: 1) ustabilizowane komunalne osady ściekowe, o kodzie 19 08 05, 2) skratki, o kodzie 19 08 01, 3) zawartość piaskowników, o kodzie 19 08 02. Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów przeznaczonych do przetwarzania wynosi odpowiednio jak niżej: 1) szacunkowa ilość ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych w skali miesiąca wynosi około 175 Mg; - ilość może być różna, w zależności od pory roku oraz ładunku; przewidywana ilość komunalnych osadów ściekowych w trakcie realizacji zamówienia wynosi 2100 Mg; parametry komunalnego osadu ściekowego określono w załączonym do SIWZ sprawozdaniu z badań – załącznik nr 5 do SIWZ, 2) szacunkowa ilość skratek w skali miesiąca wynosi około 4 Mg; - ilość może być różna, w zależności od ich zawartości w ściekach surowych; przewidywana ilość skratek w trakcie realizacji zamówienia wynosi 48 Mg, 3) szacunkowa ilość zawartości piaskowników w skali miesiąca wynosić około 4 Mg; - ilość może być różna, w zależności od ich zawartości w ściekach surowych; przewidywana ilość zawartości piaskowników w trakcie realizacji zamówienia wynosi 48 Mg. Ilości wytworzonych odpadów z oczyszczalni ścieków przeznaczonych do przetwarzania podana w SIWZ jest orientacyjna. Została podana w celu porównania ofert. Faktyczne ilości przedmiotowych odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. Z tytułu zmniejszenia ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta składana przez Wykonawcę, musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w rozdziale VIII SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Zaleca się sporządzenie oferty na formularzu ofertowym, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1do SIWZ; - wzór formularza ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, w zakresie podatku VAT; - w przypadku, gdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o innej treści, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza. 2 Wraz z ofertą powinny zostać złożone dokumenty jak niżej: 1) wypełniony i podpisany cennik, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1a do SIWZ, Ceny jednostkowe należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasad matematycznych, zaleca się, aby wartości równe lub wyższe od 5 należy zaokrąglić - „w górę”, a poniżej 5 –„ w dół”. Wykonawca nie ma prawa, bez zgody Zamawiającego, do dokonywania zmian we „Wzorze cennika” (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości, itp.); - jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczeniach ilości, Wykonawca uzna je za niewłaściwe, to może dochodzić zmian, w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 Pzp 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 niniejszej SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, lub do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) gwarancja lub poręczenie, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Wykonawca, w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.luzino.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru, który zostanie udostępniony na stronie internetowej, z wyżej wymienioną informacją. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach