Przetargi.pl
Usługi opiekuńcze dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu ich zamieszkania

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-103 Stegna, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 247 82 86 , fax. 55 247 82 86
  • Data zamieszczenia: 2019-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie
    ul. Wojska Polskiego 12
    82-103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. 55 247 82 86, fax. 55 247 82 86
    REGON: 17004775100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-stegna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi opiekuńcze dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu ich zamieszkania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. dla osób korzystających z pomocy społecznej, zwykle niezdolnych do samodzielnej egzystencji, które ze względu na wiek, niepełnosprawność lub z innych przyczyn wymagają pomocy innych osób. 2. Usługi opiekuńcze przyznawane są zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 o pomocy społecznej (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r., poz. 1507 ze zm.). 3.Usługi opiekuńcze wykonywane będą dla podopiecznych w miejscu ich zamieszkania lub pobytu na terenie Gminy Stegna, w dni powszednie od poniedziałku do piątku, a w przypadkach szczególnie uzasadnionych tj. gdy brak realizacji usług może spowodować zagrożenie życia lub zdrowia również w soboty, niedziele i dni świąteczne. Szacunkowa liczba osób w skali miesiąca wynosić będzie ok.15. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie wynosić będzie 1200 godz. (w skali całego okresu zamówienia ok 14400) 4.Przez godzinę świadczenia usług zamawiający rozumie godzinę zegarową świadczoną u podopiecznego. 5. Liczba godzin została podana szacunkowo i może ulec zmianie, ponieważ nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy. 6. Wykonawca usług opiekuńczych zapewni ciągłość świadczonych usług i zatrudni taką liczbę osób, która zapewni właściwą realizację świadczenia, 7.Zamawiający ma prawo do kontroli jakość świadczonych usług w miejscu zamieszkania podopiecznego i indywidualnej rozmowy z pracownikami wykonawcami świadczącymi usługi objęte umową oraz do wystąpienia z wnioskiem do Wykonawcy o zmianę osoby świadczącej usługi opiekuńcze. 8.Do świadczenia usług opiekuńczych Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych. 9. Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć usługi, które obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza, pielęgnację oraz w miarę możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia na usługi społeczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 1.1. wykonał lub nadal wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert usługi o łącznej wartości co najmniej 300.000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 złotych brutto, której przedmiotem było/jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych ośrodków pomocy społecznej; w przypadku usług nadal wykonywanych Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonuje usługi opiekuńcze dla podopiecznych ośrodków pomocy społecznej przez okres co najmniej sześciu miesięcy licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert. 1.2. dysponuje co najmniej 5 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje do wykonywania zawodu opiekuna środowiskowego tj. wykształcenie co najmniej podstawowe, powinni być to osoby przeszkolone- ukończone kurs PCK, opiekuna lub szkolenia wewnętrzne z zakresu opieki nad chorym w domu znające procedury wzywania pomocy. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na usługi społeczne Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 2.1.wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Warunków Zamówienia) oraz załączeniem dowodów określających, czy wykazane usługi zostały wykonane należycie lub są nadal wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są nadal wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Warunków Zamówienia. 2.3 Przedłoży zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w podatkach i składkach, zaświadczenie musi być wydane z datą maksymalną trzy miesiące wstecz od dnia złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach