Przetargi.pl
Gospodarka wodno-ściekowa w Aglomeracji Moszczenica – Racjonalizacja gospodarki w zakresie odprowadzania i oczyszczania ścieków komunalnych oraz racjonalizacja zaopatrzenia w wodę

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-310 Moszczenica, ul. Kosowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 169 570 , fax. 446 169 625
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    ul. Kosowska 1
    97-310 Moszczenica, woj. łódzkie
    tel. 446 169 570, fax. 446 169 625
    REGON: 59064794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Gospodarka wodno-ściekowa w Aglomeracji Moszczenica – Racjonalizacja gospodarki w zakresie odprowadzania i oczyszczania ścieków komunalnych oraz racjonalizacja zaopatrzenia w wodę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Gospodarka wodno-ściekowa w Aglomeracji Moszczenica – Racjonalizacja gospodarki w zakresie odprowadzania i oczyszczania ścieków komunalnych oraz racjonalizacja zaopatrzenia w wodę” 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 71300000-1 Usługi inżynieryjne 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45262700-8 Przebudowa budynków 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy Wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232460-4 Roboty sanitarne 45252100-9 Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45252127-4 Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45252200-0 Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45259900-6 Modernizacja zakładów 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45252124-3 Przepompowywanie 45252126-7 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45315000-8 Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45233226-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 3. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie następujących zadań: 1) Zadanie 1 - Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Moszczenicy, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, i budowa studni pomiarowych na sieci wodociągowych w aglomeracji. Zad.1.2 Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Moszczenicy - zasilanie dodatkowe fotowoltaiczne. 2) Zadanie 2 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gościmowicach Drugich Powęziny 3) Zadanie 3 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gościmowicach Drugich – Etap I 4) Zadanie 4 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gazomi Starej 5) Zadanie 5 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Kiełczówce 6) Zadanie 6 - Inwentaryzacja sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na bazie oprogramowania GIS w Aglomeracji Moszczenica a) Zad.6.1. Inwentaryzacja sieci wodociągowej na bazie oprogramowania GIS w Aglomeracji Moszczenica b) Zad.6.2. Inwentaryzacja sieci kanalizacji sanitarnej na bazie oprogramowania GIS w Aglomeracji Moszczenica 7) Zadanie 7 - Przebudowa istniejących przepompowni ścieków oraz wykonanie monitoringu stanów ich pracy na bazie istniejącego systemu monitoringu a) Zadanie 7.1 - Przebudowa pompowni ścieków przy ul. Dworcowej w Moszczenicy b) Zadanie 7.2 - Przebudowa istniejącej przepompowni ścieków oraz wykonanie zdalnego monitoringu pracy na bazie istniejącego monitoringu – Moszczenica, ul. Kolejowa (PM4) 8) Zadanie 8 - Przebudowa oczyszczalni ścieków w Moszczenicy w zakresie systemu zagospodarowania osadów ściekowych wraz z wyrównaniem przepływów 9) Zadanie 9 - Przebudowa oczyszczalni ścieków w Moszczenicy w zakresie drugostronnego zasilania rezerwowego oraz zasilania fotowoltaicznego 10) Zadanie 10 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Moszczenicy w ul. Lipowej. 11) Zad. 11. Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Słonecznej w Gajkowicach a) Zad. 11.1 Budowa sieci wodociągowej w ulicy Słonecznej w Gajkowicach b) Zad. 11.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Słonecznej w Gajkowicach wraz z pompownią ścieków 12) Zad.. 12. Przebudowa istniejących przepompowni ścieków a) Zad. 12.1. Przebudowa istniejącej przepompowni ścieków Gajkowice PKP b) Zad. 12.2. Przebudowa istniejącej przepompowni ścieków w ul. Klonowej w Woli Moszczenickiej c) Zad. 12.3. Przebudowa istniejącej przepompowni ścieków w ul. Sportowej w Babach wraz z montażem rewizji na kanale tłocznym 13) Zad. 13. Budowa odcinków kanalizacji sanitarnej w Babach, Kiełczówce i Gajkowicach a) Zad. 13.1 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Babach ul. Polna b) Zad. 13.2 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Kiełczówce ul. Nowa c) Zad. 13.3. Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w Gajkowicach ul. Złota - w kierunku ul. Strażackiej 14) Zad. 14. Modernizacja systemu sterowania i automatyki istniejących przepompowni ścieków. 15) Zad. 15. Stacja podnoszenia ciśnienia wody w Babach. 16) Zad. 16. Budowa kanalizacji pod sieci światłowodowe wzdłuż budowanych kanałów kanalizacji sanitarnej. ZAD.1. Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Moszczenicy, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, i budowa studni pomiarowych na sieci wodociągowych w aglomeracji. W zakres niniejszego zadania wchodzi wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj - projektu i rozbudowa: wymiana technologii, budowa drugiego stopnia pompowania wody, budowa zbiorników wyrównawczych, rozbudowa budynku technologicznego, budowa zbiornika popłuczyn, sterowanie i automatyka zasil rezerw, monitoring ujęcia, Zakres zadania obejmuje: - instalacja i uzbrojenie studni głębinowej, - rozbudowa budynku technologicznego wraz z dociepleniem i przebudową dachu, - instalacja uzdatniania wody wewnątrz budynku SUW - instalacje technologiczne wody surowej i uzdatnionej na zewnątrz budynku, - budowa zbiornika wyrównawczego, - budowa II st. pompowania wody, - instalacja chlorowania, - instalacja sprężonego powietrza, - pompownia wód popłucznych i ścieków sanitarnych, włączenie do ks. tłocznej, - instalacje wentylacji - samoczynne załączanie rezerwy (SZR) z agregatem prądotwórczym, - instalację eNN, - instalację sterowania i automatyki, monitoring ujęcia, - instalacja sieci teletechnicznej, światłowodowej z włączeniem do gminnej sieci internetowej E Leader, - wykonanie monitoringu wizyjnego ujęcia z włączeniem do monitoringu gminnego - aktualizacja warunków zasilania energetycznego( Moc zamówiona w stosunku do potrzeb) ujęcia - budowa komór pomiarowych Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami, min.: - Decyzja środowiskowa nr 3/2011 z dnia 12.05.2011r.; postanowienie RDOŚ znak: WOOŚ-II.4240.156.2011.AL.1 z dnia 16.03.2011r. o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko; postanowienie znak: GOŚ.6220.2.2011 z dnia 23.03.2011r. o odstąpieniu od obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko - Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 10/P/1012 z dn. 22.05.2012r. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy m.in.: - uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, - opracowanie operatów wodno-prawnych o ile będzie to konieczne, - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. Zad.1.2 Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Moszczenicy - zasilanie dodatkowe fotowoltaiczne. W zakres niniejszego zadania wchodzi wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj dodatkowego zasilania fotowoltaicznego w ramach rozbudowy stacji uzdatniania wody w Moszczenicy. Zakres projektu obejmuje: - układ elektrowni fotowoltaicznej wraz z zabudową: modułów PV, kabli łączących poszczególne generatory słoneczne, oraz falowniki, - uziemienie ochronne dla instalacji fotowoltaicznych Jako źródło energii odnawialnej należy zastosować polikrystaliczne panele fotowoltaiczne o mocy 300 Wp. Moduły należy zamontować do specjalnie przygotowanych konstrukcji bazowych posadowionych na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Moszczenicy. Panele fotowoltaiczne zostaną zlokalizowane na dachu budynków oraz na powierzchni gruntu stanowiącego Stację Uzdatniania Wody w Moszczenicy. Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także m.in.: - uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. ZAD.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gościmowicach Drugich Powęziny Inwestycja zlokalizowana jest na działkach: - Obręb Moszczenica dz. nr: 39 - Obręb Gajkowice dz. nr: 56/1, 348 - Obręb Gościmowice Pierwsze dz. nr: 383/4, 328, 327, 287, 302/1 Zakres zadania obejmuje: 1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur o średnicach: - Ø225 SDR17 o długości 564,30 m - Ø200 PVC-U o długości 723,50 m, - Ø160 PVC-U o długości 19,83 m - Ø160 SDR17 o długości 392,98 m. 2) budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej rur o średnicach: - Ø75PE o długości 57,34 m - Ø110PE o długości 325,69 m - Ø125PE o długości 1452,19 m - Ø140PE o długości 763,77 m 3) dobór przepompowni ścieków 4) wykonanie zasilania przepompowni ścieków 5) wykonanie systemu monitoringu stanów pracy– włączenia do istniejącego systemu monitoringu pracującego w Aglomeracji Moszczenica Odejścia w kierunku posesji prywatnych należy zakończyć korkiem w granicy działki. Studnie rewizyjne Ø 425mm PE w ilości 74 szt. Wykonawca przekaże właścicielom/ mieszkańcom danej posesji. Sieć należy uzbroić w studnie rewizyjne PE Ø 425 oraz PE Ø 1000. Studnie rozprężne należy wykonać jako PE Ø 1000. Włączenie projektowanej sieci należy wykonać do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej w działce nr 39 obręb Moszczenica. Zasilanie pompowni ścieków PP-1 i PPi-1 należy wykonać ze złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego przy drodze na dz. nr 56/1. Zasilanie pompowni ścieków PP-2 należy wykonać ze złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego przy drodze na dz. nr 302/1. Zasilanie pompowni ścieków PP-3 należy wykonać ze złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego przy drodze na dz. nr 287. Pompownie ścieków należy wyposażyć w sterowniki PLC umożliwiające włączenie do systemu monitoringu, który posiada zamawiający i który pracuje w Aglomeracji Moszczenica. Sposób komunikacji systemu wizualizacji – poprzez sieć E-Leader należącą do Gminy Moszczenica – z wykorzystaniem WIFI lub światłowodów Szczegółowy opis systemu monitoringu znajduje się w PFU. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami, min.: - Decyzja Środowiskowa: nr 14/2015 z dnia 24.07.2015. - Postanowienie RDOŚ znak WOOŚ-I.4240.266.2015. MO.2 z dnia 12.06.2015 r, o braku konieczności przeprowadzenia oceny na środowisko. - Postanowienie GOŚ.6220.7.2015 z dnia 17.06.2015 r., o odstąpieniu od obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko - Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 16/P/2015 z dnia 16.11.2015 r. - Zgłoszenie robót: AB-I 6743.293.2016.24 z 11.03.2016 r.; zgłoszenie rozpoczęcia robót PINB z dn. 01.03.2019 r.; wpis do Dz. B. z dn. 05.03.2019r. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także m.in.: - uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień jeżeli będą wymagane - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. ZAD.3 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gościmowicach Drugich – Etap I Inwestycja zlokalizowana jest na działkach: nr: 199, 187, 61/2 obręb Gościmowice Pierwsze. Zakres zadania obejmuje: 1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur o średnicach: - Ø225 SDR17 o długości 127,97 m - Ø200 PVC-U o długości 1287,38 m - Ø160 PVC-U o długości 4,88 m - Ø160 SDR17 o długości 415,44 m. 2) budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej rur o średnicach: - Ø110PE SDR17 o długości 633,39 m 3) dobór przepompowni ścieków 4) wykonanie zasilania przepompowni ścieków 5) wykonanie systemu monitoringu stanów pracy – włączenia do istniejącego systemu monitoringu pracującego w Aglomeracji Moszczenica Odejścia w kierunku posesji prywatnych należy zakończyć korkiem w granicy działki. Studnie rewizyjne Ø 425mm PE w ilości 48 szt. Wykonawca przekaże właścicielom/ mieszkańcom danej posesji. Sieć należy uzbroić w studnie rewizyjne PE Ø 425 oraz PE Ø 1000. Studnie rozprężne SR1 i SRG37 wykonać jako PE Ø 1000. Włączenie projektowanej sieci wykonać do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej w działce nr 199 obręb Gościmowice Pierwsze Zasilanie pompowni ścieków PG-1 należy wykonać ze złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego przy drodze na dz. nr 61/2. Zasilanie pompowni ścieków PG-2 należy wykonać ze złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego przy drodze na dz. nr 187. Pompownie ścieków należy wyposażyć w sterowniki PLC umożliwiające włączenie do systemu monitoringu, który posiada zamawiający i który pracuje w Aglomeracji Moszczenica. Sposób komunikacji systemu wizualizacji – poprzez sieć E-Leader należącą do Gminy Moszczenica – z wykorzystaniem WIFI lub światłowodów Szczegółowy opis systemu monitoringu znajduje się w PFU dot. zadania: Przebudowa istniejącej przepompowni ścieków oraz wykonanie monitoringu zdalnego monitoringu ich pracy na bazie istniejącego monitoringu – Moszczenica, ul. Kolejowa (PM4) - części III PFU – zał. 3.7.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami, min.: - Decyzja Środowiskowa: znak: 11/2015 z dnia 24.07.2015 r. - Postanowienie RDOŚ znak WOOŚ-I.4240.207.2015. MG.2 z dnia 13.05.2015 r, o braku konieczności przeprowadzenia oceny na środowisko. - Postanowienie znak GOŚ.6220.4.2015 z dnia 10.06.2015 r., o odstąpieniu od obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko - Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 14/P/2015 z dnia 29.10.2015 r. - Zgłoszenie robót: AB-I 6743.293.2016.24 z 11.03.2016 r.; zgłoszenie rozpoczęcia robót PINB z dn. 01.03.2019 r.; wpis do Dz. B. z dn. 05.03.2019r. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także m.in.: - uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień jeżeli będą wymagane - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. ZAD.4 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gazomi Starej Inwestycja zlokalizowana jest na działkach: obręb Wola Moszczenicka dz. nr: 36, obręb Gazomia Stara dz. nr 296, 16, 295, 25, 301, 399 Zakres zadania obejmuje: 1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur o średnicach: - Ø225 SDR17 o długości 244,37m - Ø200 PVC-U o długości 1684,88 m - Ø160 PVC-U o długości 74,67 m - Ø160 SDR17 o długości 374,76 m. 2) budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej rur o średnicach: - Ø110 PE SDR17 o długości 1227,66 m - Ø90 PE SDR17 o długości 148,18 m 3) dobór przepompowni ścieków 4) wykonanie zasilania przepompowni ścieków 5) usunięcie sieci wodociągowej w miejscach lokalizacji kanalizacji sanitarnej, 6) przepięcie przyłączy wodociągowych do sieci wodociągowej Ø 110. 7) wykonanie systemu monitoringu stanów pracy– włączenia do istniejącego systemu monitoringu pracującego w Aglomeracji Moszczenica Odejścia w kierunku posesji prywatnych należy zakończyć korkiem w granicy działki. Studnie rewizyjne Ø 425mm PE w ilości 81 szt. Wykonawca przekaże właścicielom/ mieszkańcom danej posesji. Sieć należy uzbroić w studnie rewizyjne PE Ø 600 oraz PE Ø 1000. Studnie rozprężne wykonać jako PE Ø 1000. Włączenie projektowanej sieci wykonać do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej w działce nr 36 obręb Wola Moszczenicka. W ramach niniejszego zadania należy wykonać rozbiórkę sieci wodociągowej Ø50 służącej do celów podłączenia kilku domów. Przyłącza Ø40PE SDR17 należy przepiąć do sieci wodociągowej wo100 zlokalizowanej po drugiej stronie ulicy. Rozbiórka wodociągu odbywać się będzie poprzez wyjęcie odcinków rurociągu z gruntu oraz poprzez jego zaślepienie. Łączna długość odcinków wodociągu do wyjęcia z gruntu wynosi 140,60m. Należy usunąć odcinki wodociągu, w miejscach w których została zlokalizowana nowoprojektowana kanalizacja sanitarna. Wyjęte z gruntu rurociągi zlokalizować w miejscu wskazanym przez Inwestora. Rozbiórkę sieci należy prowadzić odcinkami międzywęzłowymi, umożliwiając w ten sposób przełączanie przyłączy, bez dłuższych przerw w dostawie wody. Przepiętych zostanie 7 przyłączy wodociągowych o łącznej długości 49,50 m. Zasilanie pompowni ścieków PGS-1 należy wykonać ze złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego przy granicy dz. nr 16. Zasilanie pompowni ścieków PGS-2 należy wykonać ze złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego przy granicy dz. nr 25. Zasilanie pompowni ścieków PGS-3 należy wykonać ze złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego w dz. nr 399. Pompownie ścieków należy wyposażyć w sterowniki PLC umożliwiające włączenie do systemu monitoringu, który posiada zamawiający i który pracuje w Aglomeracji Moszczenica. Sposób komunikacji systemu wizualizacji – poprzez sieć E-Leader należącą do Gminy Moszczenica – z wykorzystaniem WIFI lub światłowodów Szczegółowy opis systemu monitoringu znajduje się w PFU dot. zadania: Przebudowa istniejącej przepompowni ścieków oraz wykonanie monitoringu zdalnego monitoringu ich pracy na bazie istniejącego monitoringu – Moszczenica, ul. Kolejowa (PM4) - części III PFU – zał. 3.7.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami, min.: - Decyzja Środowiskowa: znak: 13/2015 z 24.07.2015 r. - Postanowienie RDOŚ znak WOOŚ-I.4240.209.2015. MG.2 z dnia 13.05.2015 r., o braku konieczności przeprowadzenia oceny na środowisko. - Postanowienie znak GOŚ.62220.6.2015 z dnia 10.06.2015 r., o odstąpieniu od obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko - Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 13/P/2015 z dnia 20.10.2015 r. - Zgłoszenie robót: AB-I 6743.293.2016.24 z 11.03.2016 r.; zgłoszenie rozpoczęcia robót PINB z dn. 01.03.2019 r.; wpis do Dz. B. z dn. 05.03.2019r. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także m.in.: - uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień jeżeli będą wymagane - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. ZAD.5 Budowa kanalizacji sanitarnej w Kiełczówce W zakres niniejszego zadania wchodzi wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami w kierunku posesji w miejscowości Kiełczówka oraz odejścia w kierunku posesji w miejscowości Baby. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach: Sieć kanalizacji sanitarnej: dz. nr 42/1 obręb Kiełczówka, Odejścia w kierunku posesji prywatnych, do działek: Odejścia w kierunku posesji prywatnych należy zakończyć korkiem w granicy działki. Studnie rewizyjne Ø 425mm PE w ilości 3 szt. Wykonawca przekaże właścicielom/ mieszkańcom danej posesji. Odcinek sieci kanalizacji sanitarnej należy wykonać z rur PVC-U Ø200 mm. Długość odcinka sieci: 428,20 m. Sieć należy uzbroić w studnie rewizyjne PE Ø 1000 typ ciężki w ciągach komunikacji kołowej, PE Ø 1000 typ lekki w ciągach pieszych. Przejście siecią kanalizacji sanitarnej w poprzek drogi gminnej dz. nr 42/1 obręb Kiełczówka wykonać metodą przewiertu sterowanego. Włączenie sieci wykonać do istniejącej pompowni. W miejscach kolizji projektowanych kanałów z istniejącymi kablami telekomunikacyjnymi, energetycznymi, wodociągiem, prace ziemne należy prowadzić ręcznie na odcinku 1,5 m od osi kolizji w obie strony. Na kable telekomunikacyjne należy nałożyć rurę osłonową typu AROT Ø 110 mm, długości 3.0 m. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami, min.: - Decyzja środowiskowa nr 4/2011 z dnia 20.05.2011r.; - postanowienie RDOŚ znak: WOOS-II.4240.177.2011.KA z dnia 23.03.2011r. O braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko; - postanowienie znak: GOŚ. 6220.6.2011 z dnia 30.03.2011r. o odstąpieniu od nakładania obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko; - Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 8/P/2013 z dnia 19.03.2013 r. - Pozw. Na Bud. Nr 300/2013 r. , zn: AB.6740.1.325.2013.2K; zgłosz rozp. rob. z dnia: 19.05.2016r. Wpis do Dz.B. z dnia: 27.05.2016. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także m.in.: - uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień jeżeli będą wymagane - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. ZAD.6 Inwentaryzacja sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na bazie GIS w Aglomeracji Moszczenica Zad.6.1. Inwentaryzacja sieci wodociągowej na bazie oprogramowania GIS w Aglomeracji Moszczenica Zad.6.2. Inwentaryzacja sieci kanalizacji sanitarnej na bazie oprogramowania GIS w Aglomeracji Moszczenica Zadanie obejmuje projekt oraz wykonanie: zakup i montaż sprzętu, zakup i montaż oprogramowania, instalacja systemu, wprowadzania danych, kalibracja sieci, szkolenia. Zadanie obejmuje inwentaryzację istniejącej sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej znajdującej się na obszarze Aglomeracji Moszczenica. Na istniejącą infrastrukturę Aglomeracji Moszczenica składają się: - systemy uzdatniania wody, - sieć wodociągowa, - oczyszczalnia ścieków, - sieć kanalizacyjna. Zakres wdrożenia obejmował będzie dwa systemy wodociągowe tj. system zasilany z ujęcia w Moszczenicy i system zasilany z ujęcia wody w Babach. Wdrożenie obejmuje: - przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej - przygotowanie dokumentacji pt. Projekt Techniczny Wdrożenia - dostawę sprzętu wymaganego do uruchomienia systemu, - dostawę oprogramowania, - dostawę bezterminowej licencji, umożliwiającej nieograniczone w czasie i nielimitowane z uwagi na wielkość bazy danych, legalne korzystanie Zamawiającego z oprogramowania, - instalację oraz konfiguracje oprogramowania, - szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi systemu, - zapewnienie Zamawiającemu asysty technicznej w okresie gwarancji. Zakres instalacji systemu obejmuje: - instalację bazy danych, - instalację i konfigurację oprogramowania, - wprowadzenie do bazy danych informacji o aktywach wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie gminy (dane geoprzestrzenne wraz z opisem w postaci atrybutów), - wprowadzenie do systemu danych ogólnodostępnych dotyczących obszaru Aglomeracji Moszczenica, publikowanych przez ośrodki powiatowe, krajowe i inne, - wdrożenie aplikacji do zarządzania siecią (analiza, obsługa zdarzeń na sieci - awarie, zarządzanie naprawami, planowanie remontów, analizy sieciowe) bez określania liczby stanowisk (licencja nielimitowana), - wdrożenie natywnej aplikacji mobilnej dla środowiska Android działającej w trybie online i offline dedykowanej do pracy w terenie bez określania liczby stanowisk (licencja nielimitowana), - wdrożenie aplikacji do modelowania W ramach realizacji zadania wymagane jest dostarczenie systemu GIS wyposażonego w następujące moduły: 1) Mapa 2) Ewidencja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej 3) Zdarzenia na sieci 4) Przeglądy hydrantów 5) Służebność przesyłu 6) Dyspozytornia 7) Aplikacja mobilna System zarówno pod względem programowym jak i sprzętowym powinien być tak wykonany by zapewnić bezpieczeństwo przesyłanych danych. Gwarancja na cały system oraz poszczególne urządzenia będzie udzielona na okres co najmniej 5 lat licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. ZAD.7 Przebudowa istniejących przepompowni ścieków oraz wykonanie monitoringu stanów ich pracy na bazie istniejącego systemu monitoringu Zad. 7. 1. Przebudowa pompowni ścieków przy ul. Dworcowej w Moszczenicy. W ramach niniejszego zadania należy wykonać przebudowę przepompowni ścieków przy ul. Dworcowej w Moszczenicy na dz. nr 640/27 obr. Moszczenica. W zakres zadania wchodzi wykonanie m.in.: - obiekt kontenerowy o pow. Zabudowy 9 m2 - wymiana ogrodzenia - utwardzenie powierzchni w obrębie ogrodzenia - odwodnienie - przyłącze wodociągowe do obiektu kontenerowego rur PE HD Ø40 SDR11, o długości 13,5 mb - zmiana lokalizacji pompowni – budowa komory pomp oraz montaż wyposażenia, tj. pompy i armatury - budowa wiaty na urządzenia w postaci kraty hakowo-panelowej - zasilanie i instalacje elektryczne - budowa systemu sterowania i automatyki - podłączenie do sieci LAN – Światłowód Pomimo zapisów w dokumentacji technicznej dot. wyposażenia szafy sterowniczej w karty SIM, w których będzie aktywna usługa pakietowej transmisji danych GPRS - pompownię ścieków należy wyposażyć w sterownik PLC umożliwiający włączenie do systemu monitoringu, który posiada zamawiający i który pracuje w Aglomeracji Moszczenica. Sposób komunikacji systemu wizualizacji – poprzez sieć E-Leader należącą do Gminy Moszczenica – z wykorzystaniem WIFI lub światłowodów Szczegółowy opis systemu monitoringu znajduje się w PFU dot. zadania: Przebudowa istniejącej przepompowni ścieków oraz wykonanie monitoringu zdalnego monitoringu ich pracy na bazie istniejącego monitoringu – Moszczenica, ul. Kolejowa (PM4) - części III PFU – zał. 3.7.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami, min.: - Decyzja środowiskowa: nr 4/2011 z dn. 20.05.2011r., - postanowienie RDOS znak: WOOS-II.4240.177.2011.KA z dnia 23.03.2011r. o braku konieczności przeprowadzania oceny na środowisko; - postanowienie znak: GOŚ.6220.6.2011 z dn. 30.03.2011r. o odstąpieniu od nakładania obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko; - Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 29/P/2012 z dnia 24.10.2012 r - Decyzja pozwolenie na budowę: 177/2014 znak: AB.6740.94.2014.ZK z dnia 25.03.2014r., Zgłoszenie robót z dn. 6.04.2017 r., wpis do Dz.B. 26.04.2017r; W ramach niniejszego zadania (podzadanie 7.1) do obowiązków wykonawcy należy także: - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. Zad. 7. 2. Przebudowa istniejącej przepompowni ścieków oraz wykonanie zdalnego monitoringu pracy na bazie istniejącego monitoringu – Moszczenica, ul. Kolejowa (PM4) Przedmiotem zadania jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj - przebudowy istniejącej przepompowni ścieków w Moszczenicy, ul. Kolejowa (PM4) oraz wykonanie zdalnego monitoringu pracy na bazie istniejącego monitoringu Przebudowa kompleksowa pompowni ścieków polegać będzie na: - Rozbiórce górnej części komory pompowni - Wykonaniu fundamentu przejściowego pod zwiększony krąg górny - Wykonanie górnej części zbiornika o średnicy d=2500mm - Montaż pomostu obsługowego ze stali kwasoodpornej lub tworzywa sztucznego produkowanego hemoodpornego granulatu polipropylenu copolimeru - Wymiana na nowe pompy - Wymiana armatury - Montaż wyciągarki elektrycznej w formie kołowrotu studziennego ze stali kwasoodpornej. - Wymiana szafy sterowniczej, - Montaż kraty hakowo-panelowej wraz z prasopłuczką, - Montaż zbiorników wyrównawczych, - Montaż studni zaporowej - Montaż systemu monitoringu pracy pomp - Podłączenie do sieci LAN – Światłowód od najbliższej studni E-leader na skrzyżowaniu dróg w Powęzinach i Gajkowicach układany równolegle wzdłuż kanalizacji tłocznej od pompowni ścieków zlokalizowanej w działce 56/1 obręb Gajkowice - Wymiana ogrodzenia na systemowe panelowe ocynkowane - Wymianie zespołów pompowych opisanych szczegółowo w załączniki nr 3.7.2. do III części PFU. System monitoringu pracy pompowni musi być kompatybilny z posiadanym przez zamawiającego systemem monitoringu (wg opisu w PFU). Pompownię ścieków należy wyposażyć w sterownik PLC umożliwiający włączenie do systemu monitoringu, który posiada zamawiający i który pracuje w Aglomeracji Moszczenica. Sposób komunikacji systemu wizualizacji – poprzez sieć E-Leader należącą do Gminy Moszczenica – z wykorzystaniem gminnej sieci światłowodowej Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami, min.: - Decyzja o umorzeniu postępowania znak: GOŚ.6220.13.2016 z dn. 25.08.2016 r., - postanowienie RDOS znak: WOOŚ-I.4240.624.2016.KLa z dnia 18.07.2016 r. o braku konieczności przeprowadzania oceny na środowisko; W ramach niniejszego zadania (podzadanie 7.2) do obowiązków wykonawcy należy także: - uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę. - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. ZAD.8. Przebudowa oczyszczalni ścieków w Moszczenicy w zakresie systemu zagospodarowania osadów ściekowych wraz z wyrównaniem przepływów Przedmiotem zadania jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj - przebudowy oczyszczalni ścieków w Moszczenicy w zakresie systemu zagospodarowania osadów ściekowych wraz z wyrównaniem przepływów. W zakres przedmiotu zadania wchodzi: - przebudowa istniejącej mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z budową układu zagospodarowania osadów ściekowych w postaci kompostowania bębnowego - przeniesienie punktu zlewnego ścieków dowożonych, - budowa zbiornika stabilizacji tlenowej osadów. - budowa stacji odbioru osadów nieodwodnionych z miejscowych przydomowych oczyszczalni ścieków w postaci drugiego punktu zlewnego bez stacji kontenerowej wyposażone w złącze strażackie do zrzutu. - budowę hali technologicznej kompostowni z pomieszczeniami prasy osadów (do przeniesienia z budynku technicznego) wraz z wapniarką do higienizacji awaryjnej (do adaptacji istniejąca) osadów, pomieszczeniami załadunku wypełniaczy kompostu tj. pomieszczenia na słomę, zrębki, bioodpady, halę kompostowni z jednym bębnem kompostującym, stanowiącym jednoczesny układ temperaturowej higienizacji osadów ściekowych. - dodatkowe miejsca na składowanie odpadów w postaci skratek i piasku. - przebudowę w koniecznym do zrealizowania prac układu sieci technologicznych, odciekowych, zasilania, sterowania oczyszczalni. - instalację zewnętrzną transportu osadów odwodnionych - zbiorniki uśredniające ścieków dopływających - zbiornik uśredniające osadów dowożonych - przebudowę ciągów komunikacyjnych - zagospodarowanie – utwardzenie placu oczyszczalni – rozwiązanie funkcyjne układu drogowego - dobudowa w nowej części technologicznej podstawowego ciągu osadowego i pozostawienie istniejących urządzeń odwadniających jako rezerwę awaryjną w dotychczasowej lokalizacji - przebudowę istniejącego zadaszania - w istniejącej pompowni głównej ścieków wymiana 3 szt. pomp ściekowych wraz z prowadnicami - Aktualizacja warunków zasilania energetycznego obiektu wraz z zasilaniem rezerwowym - Włączenie obiektu do Gminnej sieci światłowodowej Oczyszczalnie ścieków należy wyposażyć w sterownik PLC umożliwiający włączenie do systemu monitoringu, który posiada zamawiający i który pracuje w Aglomeracji Moszczenica. Sposób komunikacji systemu wizualizacji – poprzez sieć E-Leader należącą do Gminy Moszczenica – z wykorzystaniem sieci światłowodowej Do wyceny należy także uwzględnić zaprojektowanie, zakup i montaż agregatu prądotwórczego o mocy 120 kVA i połączyć z uwzględnieniem instalacji fotowoltaicznej i zasilania rezerwowego. Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami, min.: - Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach nr 9/2016 z dnia 24.11.2016 r. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także: - uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę jeżeli będzie to wymagane. - uzyskanie decyzji zatwierdzającej produkt – kompost i wpisanie go na listę nawozów wydane przez Instytut Uprawy, Nawożenia i Gleboznawstwa ‒ Państwowy Instytut Badawczy w Puławach. - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. Zad. 9 - Przebudowa oczyszczalni ścieków w Moszczenicy w zakresie drugostronnego zasilania rezerwowego oraz zasilania fotowoltaicznego Przedmiotem niniejszego zadania jest wykonanie - w trybie zaprojektuj i wybuduj, w ramach przebudowy oczyszczalni ścieków w Moszczenicy drugostronnego zasilania rezerwowego oraz zasilania fotowoltaicznego. Zadanie obejmuje również montaż agregatu prądotwórczego. Zakres zadania obejmuje: - układ elektrowni fotowoltaicznej wraz z zabudową: modułów PV, kabli łączących poszczególne generatory słoneczne, oraz falowniki, - uziemienie ochronne dla instalacji fotowoltaicznych, - budowa drugostronnego zasilania fotowoltaicznego, - montaż agregatu prądotwórczego - rezerwowe źródło zasilania z zespołu prądotwórczego z automatycznym rozruchem o mocy 200kW. W ramach zadania zakłada się budowę zasilania fotowoltaicznego, stanowiącego dodatkowe źródło energii elektrycznej poprzez zainstalowanie paneli fotowoltaicznych o mocy 100 kW. Panele fotowoltaiczne 300 W monokrystaliczne należy zamontować do specjalnie przygotowanych konstrukcji bazowych posadowionych na terenie Oczyszczalni ścieków w Moszczenicy. Panele fotowoltaiczne zostaną zlokalizowane na dachach budynków oraz na powierzchni gruntu stanowiącego oczyszczalnię ścieków w Moszczenicy, gm. Moszczenica. Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także m.in.: - uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. ZAD.10. Budowa kanalizacji sanitarnej w Moszczenicy w ul. Lipowa Przedmiotem zadania jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w miejscowości Moszczenica, ul. Lipowa. Zadanie zlokalizowane jest na działkach nr: 160, 161/3, 1072/3, 163/3, 487, 592, 594, 595, 598/2, 599, 600, 601, 602, 603, 604, 605, 606, 607, 608/1, 486/3, 486/2, 486/4, 474 obręb Moszczenica. W ramach przedmiotu zadania należy wykonać, m.in.: a) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: - PE Ø225 SDR 17 – długość: 56,08 m - Ø200 PVC-U klasy S – długość: 179,15 m - Ø160 PVC-U – długość: 24,83 m b) sieć tłoczną z rur Ø90PE SDR17 – długość: 85,12 m Sieć należy uzbroić w studnie rewizyjne PE Ø425 oraz PE Ø1000. Studnię rozprężną SR1 należy wykonać jako PE Ø1000. Odejścia w kierunku posesji prywatnych należy zakończyć korkiem w granicy działki. Studnie rewizyjne Ø 425mm PE w ilości 7 szt. Wykonawca przekaże właścicielom/ mieszkańcom danej posesji. Pompownie ścieków należy wyposażyć w sterowniki PLC umożliwiające włączenie do systemu monitoringu, który posiada zamawiający i który pracuje w Aglomeracji Moszczenica. Sposób komunikacji systemu wizualizacji – poprzez sieć E-Leader należącą do Gminy Moszczenica – z wykorzystaniem WIFI lub światłowodów Szczegółowy opis systemu monitoringu znajduje się w PFU dot. zadania: Przebudowa istniejącej przepompowni ścieków oraz wykonanie monitoringu zdalnego monitoringu ich pracy na bazie istniejącego monitoringu – Moszczenica, ul. Kolejowa (PM4) - części III PFU – zał. 3.7.2. Zasilanie pompowni ścieków PL należy wykonać ze złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego na dz. nr 1072/3 przy drodze ul. Lipowej. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także m.in.: - uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. ZAD.11. Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Słonecznej w Gajkowicach Zad. 11.1 Budowa sieci wodociągowej w ulicy Słonecznej w Gajkowicach Przedmiotem zadania jest budowa - w trybie zaprojektuj i wybuduj sieci wodociągowej z rur o średnicy 110 mm o długości 97,07m zakończonej hydrantem nadziemnym DN80. Lokalizacja inwestycji na dz. nr 171/2 obręb Gajkowice. Włączenie projektowanej sieci do sieci istniejącej odbędzie się w węźle na działce: 171/2 obręb Gajkowice. Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także m.in.: - uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie to wymagane oraz innych niezbędnych decyzji i uzgodnień - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. Zad. 11.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Słonecznej w Gajkowicach wraz z pompownią ścieków Przedmiotem zadania jest budowa - w trybie zaprojektuj i wybuduj: - sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur 90 mm o długości 136,96 m - przyłączy kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur 75 mm o długości 34,43 m - indywidualne przepompownie ścieków 1000 mm żelbetowe – 3szt. - zasilanie elektroenergetyczne przepompowni ścieków – kabel doziemny o długości 164,82m, - szafki elektroenergetyczne sterownicze z lokalnym pomiarem pracy pompy z niezbędnymi zabezpieczeniami. Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także m.in.: - uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie to wymagane oraz innych niezbędnych decyzji i uzgodnień - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. Zad. 12. Przebudowa istniejących przepompowni ścieków Zad. 12.1. Przebudowa istniejącej przepompowni ścieków Gajkowice PKP Przedmiotem zadania jest wykonanie - w trybie zaprojektuj i wybuduj przebudowy istniejącej pompowni ścieków (PG1) polegająca na: - wykonaniu fundamentu pod pompownię - wykonanie nowego zbiornika o średnicy d=1500mm - montaż pomostu obsługowego ze stali kwasoodpornej lub tworzywa sztucznego - wymiana pomp na nowe o parametrach zgodnych z kartą pompowni - wymiana armatury - doprowadzenie wody do pompowni – rura Ø40 wraz z punktem czerpalnym w studni Ø1200 mm ze spustem. - montaż wyciągarki w formie kołowrotu studziennego ze stali kwasoodpornej. - wymiana szafy sterowniczej - montaż systemu monitoringu - podłączenie do sieci LAN – Światłowód – sieć E-lider - wymiana ogrodzenia na systemowe panelowe ocynkowane Obecnie w pompowni zainstalowane są następujące zespoły pompowe. - 2 szt.- 65PZM 2,2/SZ-2 25 m3/h - rurociąg tłoczny Ø 110 L= 210 mb Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także m.in.: - uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie to wymagane oraz innych niezbędnych decyzji i uzgodnień - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. Zad. 12.2. Przebudowa istniejącej przepompowni ścieków w ul. Klonowej w Woli Moszczenickiej Przedmiotem zadania jest wykonanie - w trybie zaprojektuj i wybuduj przebudowy istniejącej pompowni ścieków. Zadanie obejmuje przebudowę pompowni poprzez budowę pompowni w nowej lokalizacji, w tym: - wykonanie nowego zbiornika o średnicy d=1500mm jako przejazdowy - montaż pomostu obsługowego ze stali kwasoodpornej lub tworzywa sztucznego - wymiana pomp na nowe o parametrach dobranych jak w karcie doboru - wymiana armatury - wymiana szafy sterowniczej wg drugiej części opracowania - montaż systemu monitoringu pracy pomp wg drugiej części opracowania - podłączenie do sieci LAN – Wi-Fi Zbiorniki projektowane - szt. 1 – cylindryczne PEHD - podłużne – - Wysokość całkowita zbiornika 1,8m - Długość całkowita zbiornika 6,0m - Wysokość robocza zbiornika 1,6m - Średnica wewnętrzna 1,7m - Pojemność czynna 15,2m3 Obecnie w pompowni zainstalowane są następujące zespoły pompowe. - 1 szt.- 65 PZM 2,2/SZ-2, 1 szt. - 65 PZM 4,0/S2Z-2 - rurociąg tłoczny Ø 110 Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także m.in.: - uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie to wymagane oraz innych niezbędnych decyzji i uzgodnień - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. Zad. 12.3. Przebudowa istniejącej przepompowni ścieków w ul. Sportowej w Babach wraz z montażem rewizji na kanale tłocznym Przedmiotem zadania jest wykonanie - w trybie zaprojektuj i wybuduj przebudowy istniejącej pompowni ścieków wraz z montażem rewizji na kanale tłocznym. Zadanie obejmuje przebudowę istniejącej pompowni ścieków (PB1 ) w zakresie: - wykonanie nowej komory pomp zgodnie, zbiornik owalny. - montaż pomostu obsługowego ze stali kwasoodpornej lub tworzywa sztucznego - wymiana na nowe pompy o parametrach obecnie zamontowanych na pompowni - wymiana armatury - doprowadzenie wody do pompowni – rura Ø40PEHD SDR17 wraz z punktem czerpalnym w studni Ø1200PEHDmm ze spustem. - montaż wyciągarki elektrycznej w formie kołowrotu studziennego ze stali kwasoodpornej. - wymiana szafy sterowniczej - montaż systemu monitoringu pracy pomp - podłączenie do sieci LAN – Światłowód - wymiana ogrodzenia na systemowe panelowe ocynkowane Dodatkowo należy wykonać rewizję – czyszczaki oraz odpowietrzenia na kanale tłocznym po wcześniejszym wykonaniu dokładnego profilu kan. tłocznego i określeniu dokładnej lokalizacji studni z zaworem czyszczakowym. - 3 szt. studni odpowietrzająco- napowietrzających - 1-szt. studnia czyszczakowa. Obecnie w pompowni zainstalowane są następujące zespoły pompowe. - 1 szt.- 65 PZM 2,2/SZ-2, 1 szt. - 65 PZM 4,0/S2Z-2 - Rurociąg tłoczny Ø 110 Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także m.in.: - uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie to wymagane oraz innych niezbędnych decyzji i uzgodnień - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. Zad. 13. Budowa odcinków kanalizacji sanitarnej w Babach, Kiełczówce i Gajkowicach Zad. 13.1. Budowa kanalizacji sanitarnej w Babach ul. Polna Przedmiotem zadania jest wykonanie - w trybie zaprojektuj i wybuduj sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baby, ul. Polna. Zadanie zlokalizowane jest na dz. 392/2, 416 obręb Baby. W ramach przedmiotu zadania należy wykonać, m.in.: a) sieć kanalizacji sanitarnej: - Ø200 PVC-U jednorodne – długość: 126,27 m b) przyłączy kanalizacji sanitarnej (do granic posesji prywatnych) 160 mm PE - długość 16,31 m. Włączenie projektowanej sieci do sieci istniejącej odbędzie się w węźle na działce: 392/2 obręb Baby. Odejścia w kierunku posesji prywatnych należy zakończyć korkiem w granicy działki. Studnie rewizyjne Ø 425mm PE w ilości 3 szt. Wykonawca przekaże właścicielom/ mieszkańcom danej posesji. Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także: - uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku MPZP oraz decyzji pozwolenia na budowę (jeżeli wymagane) oraz innych niezbędnych decyzji i uzgodnień - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. Zad. 13.2 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Kiełczówce ul. Nowa Przedmiotem zadania jest wykonanie - w trybie zaprojektuj i wybuduj: - sieci kanalizacji sanitarnej z rur 200 mm PVC-U o długości 121,20 m - przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur 160 mm PVC-U o długości 26,15 m – do granic posesji prywatnych. Włączenie projektowanej sieci do sieci istniejącej odbędzie się w węźle na działce: 329 obręb Kiełczówka. Zadanie zlokalizowane jest na działkach nr: 329, 328/2 obręb Kiełczówka. Odejścia w kierunku posesji prywatnych należy zakończyć korkiem w granicy działki. Studnie rewizyjne Ø 425mm PE w ilości 3 szt. Wykonawca przekaże właścicielom/ mieszkańcom danej posesji. Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także m.in.: - uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie to wymagane oraz innych niezbędnych decyzji i uzgodnień - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. Zad. 13.3. Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w Gajkowicach ul. Złota - w kierunku ul. Strażackiej Przedmiotem zadania jest wykonanie - w trybie zaprojektuj i wybuduj: - sieci kanalizacji sanitarnej z rur 200 mm PVC-U o długości 127,46 m - przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur 160 mm PVC-U o długości 13,39 m – do granic posesji prywatnych. Włączenie projektowanej sieci do sieci istniejącej odbędzie się w węźle na działce: 258 obręb Gajkowice. Zadanie zlokalizowane jest na działkach nr: 258, 185/1, 173/4 obręb Gajkowice. Odejścia w kierunku posesji prywatnych należy zakończyć korkiem w granicy działki. Studnie rewizyjne Ø 425mm PE w ilości 4 szt. Wykonawca przekaże właścicielom/ mieszkańcom danej posesji. Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także m.in.: - uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie to wymagane oraz innych niezbędnych decyzji i uzgodnień - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. Zad. 14. Modernizacja systemu sterowania i automatyki istniejących przepompowni ścieków. W zakres zadania wchodzi wykonanie - w trybie zaprojektuj i wybuduj modernizacji systemu sterowania i automatyki w istniejących przepompowniach ścieków z zakresie: - demontaż starej rozdzielni sterowniczej - montaż nowego cokołu z nowa rozdzielnią sterowniczą - sonda hydrostatyczna – 1 szt. - łączniki pływakowe -2 szt. - łączniki pływakowe oraz sonda hydrostatyczna maja zostać zamontowane na łańcuchach ze stali nierdzewnej min 1.4301 - podłączenie modernizowanych przepompownie od istniejącego systemu monitoringu SCADA L.p. Nazwa pompowni Opis 1 Gajkowice ul. Łódzka 32 PG2 ZAD.14.1 Pompy o mocy 2 x 1,1kW 2 Gajkowice ul Łódźka 19 PG3 ZAD.14.2 Pompy o mocy 2 x 1,1kW 3 Gajkowice ul. Łódźka 1 PG4 ZAD.14.3 Pompy o mocy 2 x 0,75kW 4 Gajkowice ul Strażacka PG5 ZAD.14.4 Pompy o mocy 2 x 0,75kW 5 Gajkowice ul Szkolna 6 PG6 ZAD.14.5 Pompy o mocy 2 x 0,75kW 6 Gajkowice ul Spadowa PG7 ZAD.14.6 Pompy o mocy 2 x 0,75kW 7 Moszczenica ul. Boczna PM2 ZAD.14.7 Pompy o mocy 2 x 11kW – tylko montaż sterownika i włączenie do istniejącego systemu wizualizacji 8 Moszczenica ul. Spacerowa PS1 ZAD.14.8 Pompy o mocy 2 x 3,0kW 9 Moszczenica ul. Poduchowna PD1 ZAD.14.9 Pompy o mocy 2 x 3,0kW 10 Kosów ul Główna PKP GP1 ZAD.14.10 Pompy o mocy 2 x 2,2kW 11 Kosów ul. Główna 35 GP2 ZAD.14.11 Pompy o mocy 2 x 2,2kW 12 Kosów ul. Północna PK3 ZAD.14.12 Pompy o mocy 2 x 0,75kW 13 Kosów ul. Leśna PK4 ZAD.14.13 Pompy o mocy 2 x 1,5kW 14 Kiełczówka Sosnowa PB13 ZAD.14.14 Pompy o mocy 2 x 3,0kW 15 Baby ul. Piotrowska PB2 ZAD.14.15 Pompy o mocy 2 x 2,2kW 16 Baby ul. Sieradzka PB3 ZAD.14.16 Pompy o mocy 2 x 2,2kW 17 Kiełczówka Słoneczna PB4 ZAD.14.17 Pompy o mocy 2 x 2,2kW 18 Baby ul Zielona PB5 ZAD.14.18 Pompy o mocy 2 x 2,2kW 19 Baby PB6 ZAD.14.19 Pompy o mocy 2 x 3,0kW 20 Baby ul. Spacerowa PB7 ZAD.14.20 Pompy o mocy 2 x 4,0kW 21 Kiełczówka Parkowa PKP PB8 ZAD.14.21 Pompy o mocy 2 x 2,2kW 22 Kiełczówka Cicha Berner PB9 ZAD.14.22 Pompy o mocy 2 x 2,2kW 23 Kiełczówka Barter I PB10 ZAD.14.23 Pompy o mocy 2 x 3,0kW 24 Baby ul. Szkolna PB11 ZAD.14.24 Pompy o mocy 2 x 2,2kW 25 Kiełczówka Barter II PB12 ZAD.14.25 Pompy o mocy 2 x 1,5kW Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także m.in.: - uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i uzgodnień - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. Zad. 15. Stacja podnoszenia ciśnienia wody w Babach. Przedmiotem zadania jest wykonanie - w trybie zaprojektuj i wybuduj budowy placu i dostawa kontenerowej stacji podnoszenia ciśnienia wody w Babach w skład której wchodzą: - złączy do podłączenia kontenera, ZA i ZB - komora żelbetowa d=2000 mm zaworu zwrotnego i zasuw w węźle WB - zasuwa doziemna Zd d=150 mm - utwardzenie placu – około 10 m2 - płyta pod kontener – około 15 m2 - złącze kablowo-pomiarowe eNN - kontener z wyposażeniem technologicznym i zbiornikiem na wodę W ramach zadania należy wykonać następujące roboty: - włączenie do sieci wodociągowej w węźle WA i WB z rur PE d=160 mm L=22 mb - budowę złączy do podłączenia kontenera, ZA i ZB - budowa komory żelbetowej d=2000 mm zaworu zwrotnego i zasuw w węźle WB - wyposażenie komory – zasuwa Ø150 – 3 szt, zawór zwrotny 150 mm - 1 szt., montowany w poziomie, - budowa- montaż zasuwy doziemnej Zd d=150 mm - utwardzenie placu – około 10 m2 - płyta żelbetowa pod kontener 2.5 x 6 m = 15 m2 - wykonanie złącza kablowo-pomiarowego do przyłączenia do sieci eNN Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także m.in.: - uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie to wymagane oraz innych niezbędnych decyzji i uzgodnień - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. Zad. 16. Budowa kanalizacji pod sieci światłowodowe wzdłuż budowanych kanałów kanalizacji sanitarnej. Przedmiotem zadania jest wykonanie - w trybie zaprojektuj i wybuduj kanalizacji pod sieci światłowodowe wzdłuż budowanych kanałów kanalizacji sanitarnej ok 4 km i ok 20 km sieci światłowodów 24J na potrzeby dostępu do sieci Internet przez kluczowe urządzenia systemu gospodarki wodno - ściekowej, wykonanie monitoringu wizyjnego oraz doprecyzowanie zapisów odnośnie zapotrzebowania sprzętowego niezbędnego do realizacji zadań związanych z wyposażeniem IT i zapewnienie łączności z wykorzystaniem gminnej sieci WIFI pozostałym obiektom wodno-kanalizacyjnym na terenie Aglomeracji Moszczenickiej w Gminie Moszczenica. Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU dot. przedmiotowego zadania. 5. Ważne: 1. Ze względu na złożoność i specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty przeprowadzili wizję lokalną. Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenia drogą elektroniczną ze wskazaniem imienia i nazwiska na adres e-mail: ug@moszczenica.eu. 2. Jeżeli gdzieś w dokumentacji technicznej znajduje się opis dot. części aktywnej i pasywnej sieci to nadrzędnym dokumentem w tym zakresie jest PFU dot. Zadania nr 16 - Budowa kanalizacji pod sieci światłowodowe wzdłuż budowanych kanałów kanalizacji sanitarnej kanalizacji pod sieci światłowodowe. 3. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić m.in. obsługę geodezyjną inwestycji (w tym w szczególności geodezyjne wytyczenie robót i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) a także niezbędne próby, badania i odbiory. 4. W wycenie należy uwzględnić wszelkie opłaty związane z nadzorami oraz odbiorami wynikającymi z ww. uzgodnień. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy jak również zabezpieczenia budowy przed dostępem osób trzecich. 6. Na czas wykonywania robót Wykonawca opracuje, uzgodni i zastosuje (wykona) organizację ruchu (w tym również projekt organizacji ruchu) w zależności od potrzeb, a także od wymagań zawartych w/w uzgodnieniach i decyzjach. 7. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane. 6. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawierają dokumentacje techniczne, przedmiary robót, specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót, programy funkcjonalno-użytkowe stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, oraz w/w dokumentami. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, programy funkcjonalno-użytkowe. Załączone przedmiary robót nie mają charakteru wyczerpującego i dokumenty te mogą nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny. 8. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności. Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji technicznej oraz PFU nie używając co do zasady nazw własnych. Jeżeli gdziekolwiek w powyższych dokumentach znalazły się nazwy własne, wynika to z technicznej niemożliwości opisania w inny sposób tych urządzeń, rozwiązań lub funkcji i związane jest koniecznością zapewnienia kompatybilności z rozwiązaniami wykorzystywanymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w pełnym zakresie stosowanie wszelkich rozwiązań równoważnych (co należy rozumieć jako każdorazowe dodanie sformułowania „lub równoważne”); przy czym za kryterium równoważności przyjmuje się pełna kompatybilność całości systemu (wraz z częścią istniejącą). 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Jednocześnie Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących proste prace ogólnobudowlane (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace wykonywane przez pracowników fizycznych). 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) zwane dalej ,,RODO”. Z kolei informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższych punktach czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1/60 minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdą osobę, za każdy dzień, w którym osoba nie była zatrudniona do realizacji zadania na podstawie umowy o pracę. Niezłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia w umowie z podwykonawcą postanowień zobowiązujących do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1, oraz umożliwiających Zamawiającemu możliwość skontrolowania niniejszego obowiązku. 7) Zamawiający informuje iż niniejsze zadanie jest współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2013-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 100 000 PLN 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: BS ZP o/ Moszczenica . Numer konta: 36 8973 0003 0070 0700 0707 0005 z adnotacją: "Wadium - nr sprawy: INW.271. 7 .2020” Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. 5. Poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) w oryginale również w w/w terminie winny znajdować się w Urzędzie Gminy. W przypadku braku możliwości uzyskania niniejszych dokumentów w oryginale, wadium wnoszone w formach niepieniężnych może zostać złożone w postaci elektronicznej. Dokument podpisany kwalifikowanym podpisem wystawcy dokumentu musi zostać złożony na adres poczty elektronicznej Zamawiającego przed terminem składania ofert. Uwaga: Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Potwierdzoną kserokopię dowodu wniesienia wadium można załączyć do oferty (nie jest to wymagane). Z chwilą zmiany terminu złożenia ofert przez Zamawiającego jednocześnie ulega zmianie termin (dzień) wpłaty wadium, godzina wpłaty pozostaje bez zmian chyba, że w zawiadomieniu o zmianie terminu złożenia ofert podano również zmienioną godzinę wpłaty wadium. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium, przez cały okres związania ofertą zostanie odrzucona. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego; 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wg. Załącznika nr 1 do SIWZ; 2)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia potencjału - w przypadku, gdy wykonawca powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Dokumenty, z których wynika upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji wykonawcy, w szczególności pełnomocnictwo (o ile w imieniu wykonawcy działa pełnomocnik), lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie, jeśli sposób reprezentacji nie wynika z KRS

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach