Przetargi.pl
Gajnik - przebudowa drogi transportu rolnego na dz. Nr 130, 165, cz.116

Miasto Gmina Międzylesie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-530 Międzylesie, pl. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 126 327 , fax. 748 126 126
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gmina Międzylesie
    pl. Wolności 1
    57-530 Międzylesie, woj. dolnośląskie
    tel. 748 126 327, fax. 748 126 126
    REGON: 53062000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Gajnik - przebudowa drogi transportu rolnego na dz. Nr 130, 165, cz.116
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Gajnik – przebudowa drogi transportu rolnego na dz. 130, 165, cz. 116”. Projekt przewiduje wzmocnienie istniejącej podbudowy, ułożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, przebudowę zjazdów. Stan istniejący: Odcinek drogi gminnej wewnętrznej który ma zostać przebudowany ma długość 0,352 km i przebiega przez miejscowość Gajnik. Droga na całym odcinku posiada nawierzchnię tłuczniową lub gruntową. W wielu miejscach nawierzchnia jest zniszczona, elementy odwodnienia są zamulone lub ich brak. Występują podłużne koleiny i poprzeczne nierówności. Droga posiada przekrój szlakowy a przebieg stokowy na całej długości, urządzenia obce występują. Założenia projektowe: Przebudowa drogi przebiegać będzie w granicach istniejącego pasa drogowego. Droga przebiega w obrębie działek będących własnością Gminy Międzylesie. Przebieg projektowanej drogi prowadzony jest po istniejącym terenie i na wysokości zbliżonej do rzędnych terenu niezbędną korektą łuków poziomych i pionowych. Projektowana droga jest drogą jednojezdniową o szerokości jezdni 3,00 m i szerokości korony 4,00 – 7,00 m, pobocza szerokość 0,50 m, spadek poprzeczny do 6-8%, niweleta drogi dostosowana jest do istniejącego terenu, spadki poprzeczne na prostej 2%, spadki podłużne drogi wynikają ze spadków istniejącej drogi i wynoszą od 1,0% do 8,0%. Rozwiązania konstrukcyjne: Ze względu na rodzaj i zakres zniszczeń istniejącej nawierzchni i podbudowy zaprojektowano: a) Profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy, b) Wyrównanie podbudowy mieszanką kamienną 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy 10 cm c) Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W o grubości 4 cm, d) Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S o grubości 4 cm. Powierzchniowe odwodnienie jezdni i korony drogi zapewnione jest dzięki odpowiednim spadkom podłużnym i poprzecznym. Wodę spływającą z jezdni drogi i terenów przydrożnych odprowadza się do istniejących rowów przydrożnych. Na całym projektowanym odcinku drogi przyjęto przekrój szlakowy o 2 % spadku poprzecznym jednostronnym na prostej i 2% spadku poprzecznym jednostronnym na łukach. Przyjęte spadki poprzeczne i podłużne na projektowanym odcinku umożliwiają odprowadzenie wód z jezdni w sposób grawitacyjny. Dla prawidłowego funkcjonowania odwodnienia zaprojektowano oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych oraz remont istniejących przepustów pod drogą i pod zjazdami. Obszar i zakres prowadzenia robót, szczegółowe rozwiązania konstrukcji jezdni podano w Projekcie Budowlanym. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robot określa przedmiar robot. Przedmiar robot jest materiałem pomocniczym do określenia ceny wykonania zamówienia i powinien być zweryfikowany pod względem zgodności ze stanem faktycznym przez Wykonawcy podczas wizji w terenie. Opis sposobu wykonania i odbioru robot zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot Budowlanych (STWiORB). Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na obiekcie wizji lokalnej i zapoznania się ze stanem faktycznym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcy, a w konsekwencji nieoszacowanie wartości pełnego zakresu robot, nie będzie w przyszłości skutkować ze strony Wykonawcy zadaniami robot dodatkowych. Wszystkie wyszczególnione w przedmiarach, opisach, specyfikacjach technicznych , itp. nazwy własne urządzeń, materiałów są podane do określenia standardu oraz właściwości technicznych i należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty. Należy przyjąć, ze we wszystkich takich przypadkach wskazaniom takim towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny". Zastosowane przez Wykonawcy urządzenia, materiały do realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą jednak posiadać parametrów technicznych i właściwości gorszych niż wyszczególnione w dokumentach przetargowych. Przystąpienie do wykonywania przedmiotu zamówienia rozpocznie się po wdrożeniu zmian w organizacji ruchu na obszarze drogi objętym robotami budowlanymi. W okresie wyłączenia przedmiotowego odcinka z ruchu, na każdym etapie prowadzonych prac, należy zapewnić dojazd do przyległych nieruchomości bądź dróg bocznych do nich prowadzących. Prace ziemne można rozpocząć po pełnym zidentyfikowaniu urządzeń infrastruktury naziemnej i podziemnej, ich oznakowaniu i zabezpieczeniu. W przypadku natrafienia w czasie robot na nie ujęte dokumentacją lub inwentaryzacją projektową urządzenia podziemne, należy przerwać roboty, zabezpieczyć wykop i powiadomić zamawiającego i odpowiednie jednostki. Roboty ziemne w zakresie odwodnienia drogi należy prowadzić ,,pod góry'', odpowiednio do niwelety terenu, tak aby cały czas możliwy był swobodny odpływ wód. Zakupione i wbudowane materiały muszą odpowiadać Polskim Normom, wymogom, które określa art. 10 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), art. 5 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2020, poz. 215). Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów powstałych w wyniku prac budowlanych. 5. Osoby realizujące przedmiotowe zadanie: 5.1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, minimum 3 osób wykonujących roboty budowlane. 5.2. Powyższy wymóg nie dotyczy składających ofertę: osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zobowiążą się do osobistego świadczenia usług określonych powyżej oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia tych usług na rzecz spółki. 5.3. Wykonawca, w terminie 5 dni, licząc od dnia udzielenia zamówienia, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii umów o pracę, sporządzonych w sposób uniemożliwiający odczytanie danych wrażliwych, tj. adresu zamieszkania, numeru PESEL, wysokości wynagrodzenia itp., zawartych z ww. pracownikami, przy pomocy których będzie on realizował umowę. 5.4. W przypadku ustania, w okresie trwania umowy, stosunku pracy wobec któregokolwiek z pracowników realizujących zamówienie, o których mowa wyżej i zatrudnienia w jego miejsce innego pracownika, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii umowy z każdym nowym pracownikiem, mającym realizować przedmiot zamówienia. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni od dnia dokonania zmiany pracownika. 5.5. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 2 dni roboczych i w formie określonej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia wyjaśnień i/lub złożenia dodatkowych dokumentów w powyższym zakresie. 5.6. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia. Zamawiający żąda oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania - załącznik nr 2 do SIWZ(Wykonawcy dołączają do oferty)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach