Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 71-337 Szczecin, ul. Ostrawicka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 898 200, , fax. 914 898 255
- Data zamieszczenia: 2019-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
ul. Ostrawicka 2
71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 898 200, , fax. 914 898 255
REGON: 93438000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
FOLIA ALUMINIOWA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa FOLII ALUMINIOWEJ. Folia aluminiowa powinna spełniać wymagania przedstawione w załączniku nr 2 do SIWZ – formularz cenowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z § 14 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie ww. oświadczenia w oryginale. 2. Pełnomocnictwo: - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. Formularz ofertowy. 4. Formularz cenowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa materiałów medycznych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby OIOM i bloków operacyjnych na okres 4 miesięcy dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
Dodano: 2024-03-11 - Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych
Dodano: 2024-03-01 - Zakup i dostawa pieluchomajtek na potrzeby Szpitala Barlinek
Dodano: 2024-01-25 - 2P.23 Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku do magazynu Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.
Dodano: 2023-04-24 - 2P.23 Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku do magazynu Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.
Dodano: 2023-02-13 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na okres 24 miesięcy - powtórzone zadania
Dodano: 2022-09-29 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
Dodano: 2022-09-20 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
Dodano: 2022-09-20