Przetargi.pl
Fizyczna ochrona mienia budynku przy ulicy Generała Ziętka 60 oraz budynku przy ulicy Kusocińskiego 4 w Piekarach Śląskich, administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Żwirki 23
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2872981 , fax. 032 2872241
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Żwirki 23 23
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 2872981, fax. 032 2872241
    REGON: 27104905100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.piekary.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Fizyczna ochrona mienia budynku przy ulicy Generała Ziętka 60 oraz budynku przy ulicy Kusocińskiego 4 w Piekarach Śląskich, administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest fizyczna ochrona mienia budynku przy ulicy Generała Ziętka 60 oraz budynku przy ulicy Kusocińskiego 4 w Piekarach Śląskich, administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich. Zakres zamówienia: 1. Usługa ochrony ma polegać na działaniu mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa budynku znajdującego się przy ulicy Generała Ziętka 60 oraz budynku przy ulicy Kusocińskiego 4, zapobieganiu przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałaniu powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń i ze zdarzeń losowych oraz na ograniczeniu dostępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. 2. Sposób realizacji usług polega na ochronie obiektu (bez broni) w systemie jednoosobowym - pracownik umundurowany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto Wykonawca winien wykazać, że: 2.1 W okresie ostatnich 3 lat zrealizował przynajmniej jedną usługę o takim samym zakresie przedmiotowym i wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto. 2.2 Posiada koncesje oraz zatrudnia pracowników ochrony w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób i mienia. 2.3 Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - licencje potwierdzające wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony, 2.4 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania ww. wymogów Wykonawca winien przedłożyć: - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykaz usług o takim samym zakresie przedmiotowym, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie - załącznik nr 2 do SIWZ; - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ lub wykaz osób i podmiotów sporządzony wg wspomnianego zał. nr 3 wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - licencje potwierdzające wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony, - dokument stwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane uprawnienia do prowadzenia działalności ochroniarskiej - koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. - wskazanie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.piekary.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach