Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-926 Warszawa, Wspólna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
- Data zamieszczenia: 2020-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Wspólna 2/4
00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
REGON: 14031558300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Ewaluacja realizacji zasady partnerstwa w ramach perspektywy 2014-2020” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania pt. „Ewaluacja realizacji zasady partnerstwa w ramach perspektywy 2014-2020”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) stanowił on będzie załącznik do umowy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (numeracja zgodna z SIWZ) 8.15 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 8.15.1 Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ; 8.15.2 oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 8.15.3 pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 8.15.4 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 8.15.5 Opis sposobu realizacji zamówienia zawierający: a) opis kontekstu naukowo-badawczego badania wraz ze wskazaniem kwestii istotnych dla realizacji celów badania; b) opis sposobu powiązania elementów badania (koncepcja badawcza), odpowiadający celom i założeniom badania, zawierający dopasowanie poszczególnych technik gromadzenia i analizy danych do wszystkich pytań badawczych i celów badania. Odpowiedź na każde pytanie musi zostać przygotowana w oparciu o co najmniej dwa różne źródła danych; c) opis sposobu realizacji metod badawczych, o których mowa załączniku nr 1 do SIWZ (należy przedstawić opis odrębnie dla każdej metody) oraz opis dodatkowych metod badawczych zaproponowanych przez Wykonawcę z uzasadnieniem celowości ich zastosowania; d) propozycje dodatkowych pytań badawczych wraz z uzasadnieniem ich zastosowania (ocenie podlegać będą tylko dwa pierwsze dodatkowe pytania badawcze zaproponowane w ofercie wykonawcy, niepowielające pytań sformułowanych zał. 1 do SIWZ); e) określenie potencjalnych obszarów ryzyka w realizacji badania wraz ze wskazaniem środka/ów ich minimalizacji, wpływających na poprawę precyzji i rzetelności badania. Uwaga! Jeżeli oferta nie będzie zawierała „Opisu sposobu realizacji zamówienia” lub dokument ten będzie niepełny, oferta nie będzie podlegała odrzuceniu. W takim przypadku oferta odpowiednio otrzyma 0 pkt w kryterium „Opis sposobu realizacji zamówienia” lub ocena punktowa w tym kryterium zostanie stosownie obniżona w ramach elementów, które będą oceniane na podstawie powyższych informacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn.: „Ewaluacja kryteriów i systemu wyboru projektów w ramach VII Priorytetu „Kultura” FEnIKS 2021-2027”.
Dodano: 2024-03-04 - Wykonanie badania pt. „Ocena wpływu inwestycji z zakresu transportu realizowanych w ramach polityki spójności w perspektywie 2014-2020”
Dodano: 2024-01-12 - Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt. „Ewaluacja programu Erasmus+ oraz Europejskiego Korpusu Solidarności”
Dodano: 2023-12-30 - Ewaluacja bieżąca kryteriów wyboru projektów i systemu wyboru projektów w ramach Priorytetów nr III, IV i V Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027.
Dodano: 2023-10-23 - Przeprowadzenie badania „Ocena ex-ante celowości zastosowania instrumentów finansowych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021-2027".
Dodano: 2023-10-19 - Przeprowadzenie badania oraz opracowanie na tej podstawie raportu pn. Analiza przewag konkurencyjnych, trendów rozwojowych oraz analiza łańcuchów wartości branży elektronicznej i fotonicznej w Polsce
Dodano: 2023-09-19 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Wpływ działań z VIII osi POIiŚ 2014-20 na lepszą dostępność infrastruktury kultury i dziedzictwa kulturowego oraz wzrost kompetencji kulturowych społeczeństwa.
Dodano: 2023-08-16 - Przygotowanie dokumentacji, w tym projektu prognozy oddziaływania na środowisko, na potrzeby przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla programu wieloletniego
Dodano: 2023-08-11 - Przeprowadzenie badania, sporządzenie raportu wstępnego, raportu końcowego oraz przygotowanie prezentacji z raportu końcowego.
Dodano: 2023-08-11 - Wykonanie ewaluacji mid-term wraz z diagnozą sytuacji społecznej, gospodarczej i przestrzennej dla projektu kolejnej edycji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.
Dodano: 2023-07-11