Przetargi.pl
Realizacja kampanii reklamowej w prasie i w internecie dotycząca Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji.

Instytut Badań Edukacyjnych ogłasza przetarg

  • Adres: 01-180 Warszawa, ul. Górczewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 241 71 00 , fax. 22 241 71 11
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Badań Edukacyjnych
    ul. Górczewska 8
    01-180 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 241 71 00, fax. 22 241 71 11
    REGON: 17823500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii reklamowej w prasie i w internecie dotycząca Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup powierzchni reklamowej do publikacji tekstów prasowych o charakterze artykułów sponsorowanych dotyczących Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w mediach. Zamawiający przewiduje zakup powierzchni reklamowej w następujących mediach: ● Prasa – zakup powierzchni na potrzeby 10 artykułów ● Internet - zakup powierzchni na potrzeby 17 artykułów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. Usługa będzie realizowana na potrzeby projektów: „Wspieranie realizacji II etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji” oraz "Wsparcie rozwoju ZSK w szczególności na poziomie regionalnym poprzez wdrażanie rozwiązań i inicjatyw skierowanych do użytkowników końcowych systemu"
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2018.110 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem: Realizacja kampanii reklamowej w prasie i w internecie dotycząca Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji. Znak sprawy: IBE/72/2020” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w zdaniu pierwszym, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój nr B12) przed upływem terminu składania ofert a kopie dołączyć do oferty lub też złożyć oryginał dokumentu w kopercie zawierającej ofertę wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. W ofercie Wykonawca poza wyceną realizacji przedmiotu zamówienia zawrze poniżej wskazane informacje: a) wykaz realizowanych kampanii w prasie i internecie potwierdzający doświadczenie pracownika oddelegowanego do realizacji zamówienia b) listę tytułów prasowych i portali internetowych w których zostaną zamieszone artykuły. c) wstępną strategię przeprowadzenia działań informacyjno-promocyjnych opracowaną opracowanych zgodne z założeniami i wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ w odniesieniu do Kampanii nr 1 – na potrzeby oceny oferty w kryteriach oceny ofert określonych w dziale 14 SIWZ. Brak informacji wskazanej w pkt b i c, z zastrzeżeniem art. 87 upzp, skutkować będzie uznaniem oferty za niezgodną z treścią SIWZ i powodować jej odrzucenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach