Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Lesznie ogłasza przetarg
- Adres: 00-848 Warszawa, Żelazna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 655476130, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Lesznie
Żelazna 59 A
00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 655476130, , fax. -
REGON: 36830257500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.wody.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów i sprzętu ochrony p.pow. dla Nadzorów Wodnych w Zarządzie Zlewni w Lesznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup materiałów i sprzętu ochrony p.pow. dla Nadzorów Wodnych w Zarządzie Zlewni w Lesznie Zakres dostawy obejmuje zakup: Sprzętu roboczego, odzieży ochronnej, materiałów roboczych i sprzętu spalinowego zgodnie z zał. wykazem materiałów i sprzętu. Miejsce dostawy: Budynek przepompowni Osiek, zlokalizowany na dz. nr 2 AM-5 w m. Żmigród, gm. Żmigród. Jest to teren na lewym brzegu rzeki Barycz. Dojazd od strony oczyszczalni ścieków w Żmigrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44511000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Wymagań nie określa się.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 10 SIWZ. OFERTA ORAZ OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU 10.1 Oferta: 10.1.1 Na ofertę składają się: 1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 2) WYCENA OFERTOWA, zgodna w treści z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zgodny w treści z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ. 10.2 Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą: 10.2.1 dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; 10.2.2 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; 10.2.3 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 i 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 10.2.4 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 i 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 10.2.5 dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż elektronarzędzi i sprzętu budowlanego na potrzeby KZB Wschód.
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa narzędzi, akcesoriów narzędziowych i narzędzi monterskich oraz urządzeń telemonterskich dla instytucji będących na zaopatrzeniu Centrum Zasobów Informatycznych
Dodano: 2019-08-02 - Dostawa narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
Dodano: 2017-10-20