Przetargi.pl
Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec

Wójt Gminy Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Teatralna 1a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7323221 , fax. 075 7351783
  • Data zamieszczenia: 2015-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Bolesławiec
    ul. Teatralna 1a 1a
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7323221, fax. 075 7351783
    REGON: 00053373600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec W zakres zamówienia wchodzi usługa serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec, stanowiącą jej własność. Serwisem i bieżącą konserwacją objętych będzie 2 827 opraw oświetlenia zewnętrznego zamontowanych na 2677 słupach oświetleniowych (w tym 181 opraw z lampami metalohalogenkowymi) znajdujących się w 30 wsiach gminy Bolesławiec. Zakres czynności obejmuje: 1) Czynności eksploatacyjne, w tym między innymi : a) Oględziny sieci oświetlenia drogowego zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami branżowymi. b) Wykonywanie niezbędnych pomiarów urządzeń i sieci oświetlenia w terminach zgodnych zobowiązującymi przepisami. c) Przegląd techniczny urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, d) Oględziny urządzeń oświetlenia. e) Przeglądy techniczne opraw latarni oświetleniowych. f) Konserwacja szafek i tablic rozdzielczych. g) Pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. h) Regulacja zegarów sterujących pracą oświetlenia. i) Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowych. j) Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych zegarów astronomicznych i urządzeń z nimi współpracujących. k) Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo-zabezpieczających. l) Prowadzenie dokumentacji techniczno-ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego. m) Utrzymanie opraw w należytej czystości. n) Zabezpieczenie antykorozyjne słupów oświetleniowych. o) Wykonywanie raz w miesiącu oględzin oświetlenia drogowego (zewnętrznego) w celu kontroli jego sprawności. p) Kontrole w terenie Wykonawca przeprowadzi w porze nocnej, po zaświeceniu się lamp i sporządzi na tę okoliczność stosowną notatkę. Sporządzone przez Wykonawcę notatki z tych kontroli winny być udostępniane Zamawiającemu na każde żądanie. 2) Awaryjne usuwanie uszkodzeń (również powstałych w wyniku kolizji drogowych), w tym między innymi: a) Wymiana uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych. b) Naprawa uszkodzonych odcinków kabli. c) Wymiana uszkodzonych źródeł światła, opraw, dławików i kondensatorów, układów zapłonowych. d) Wymiana uszkodzonych wysięgników, drzwiczek wnękowych i tablic bezpiecznikowych słupowych. e) Wymiana uszkodzonych słupów oświetleniowych. f) Prostowanie przekrzywionych słupów, opraw i wysięgników do prawidłowej pozycji. g) Przycinanie gałęzi drzew i krzewów zasłaniających źródła światła, wg. potrzeb i wskazań Zamawiającego. h) Bieżące pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej słupów stalowych i rezystancji izolacji kabli (w przypadku awarii i przy każdej naprawie wymagającej wymiany przewodów lub kabli).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres o jaki Wykonawca skróci czas na usunięcie awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslawiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach