Przetargi.pl
Eksploatacja i konserwacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Jelenia Góra- część II

Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Ptasia
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 420 033 , fax. 756 420 034
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Ptasia
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 420 033, fax. 756 420 034
    REGON: 36329453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl mzdim.bip.jeleniagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja i konserwacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Jelenia Góra- część II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Jelenia Góra w ilości 7 157 sztuk punktów świetlnych (zgodnie z załącznikiem nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia) stan na dzień 31.10.2019 r. Zakres prac w ramach zamówienia będzie polegał w zależności od potrzeb na: a) wymianie uszkodzonych źródeł światła, dławików i kondensatorów, wraz z zapewnieniem utylizacji tych elementów zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) czyszczeniu opraw, myciu kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb, c) przeglądach technicznych urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej (zgodnie z obowiązującymi przepisami), d) oględzinach urządzeń oświetlenia, polegających m.in. na sprawdzaniu stanu świecenia opraw oświetleniowych – raz na kwartał dla dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych i raz na pół roku dla dróg pozostałych, e) konserwacji szafek i tablic rozdzielczych, f) wykonywaniu okresowych pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej (zgodnie z obowiązującymi przepisami), g) wymianie uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych, h) naprawie bądź wymianie uszkodzonych odcinków kabli, i) naprawie zerwanych przewodów sieci napowietrznej, j) naprawie wysięgników, drzwiczek do wnęk słupowych, k) wycince zbędnych gałęzi i konarów kolidujących z oświetleniem, l) składaniu wniosków dotyczących podjęcia prac inwestycyjnych w zakresie konieczności modernizacji oświetlenia drogowego, m) zabezpieczaniu urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, n) prostowaniu pochylonych słupów i wysięgników, o) regulacji zegarów sterowniczych, p) wymianie latarni (słupów wraz z oprawami oświetleniowymi LED i niezbędnym osprzętem), uszkodzonych w wyniku kolizji samochodowych lub aktów wandalizmu bądź koniecznych do odbudowy ze względu na stan techniczny, wskazanych przez Zamawiającego, nawiązujących wyglądem i rodzajem do latarni sąsiednich a moc i rodzaj opraw oświetleniowych winny być dostosowane do oświetlanej drogi (specyfikację opraw oświetleniowych podano w załączniku zgodnie z załącznikiem nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia), q) prowadzeniu konserwacji iluminacji budynków: Cerkwi Św. Piotra i Pawła, Bramy Wojanowskiej, Kościoła Św. Anny, Ratusza wraz z otoczeniem, Baszty Grodzkiej, Pałacu Schaffgotchów, obejmującej również wymianę naświetlaczy, r) prowadzeniu bieżącej współpracy z miejscowym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych, urządzeń oświetlenia ulicznego podwieszonych na słupach energetycznych (linie napowietrzne), zasilania SO. W przypadku awarii zasilania SO natychmiast powiadomić pogotowie energetyczne miejscowego Operatora Systemu Dystrybucyjnego i egzekwować, aby niezwłocznie usunięto awarię. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9000.00 (słownie: dziewięć tysięcy 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1. W sytuacji określonej w pkt 9.3. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1) u.p.z.p. b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.2. stanowiącym załącznik nr 2 do Tomu I SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca na etapie składania ofert wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie może na etapie późniejszym (uzupełniania dokumentów) powołać się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. II Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6. ppkt 1.4) w zakresie wymaganym od Wykonawcy. III W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2. Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. IV Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 369 z późn. zm.) – zgodnie z załącznikiem nr 5 do Tomu I SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach