Przetargi.pl
Bieżące wykonywanie usług konserwacji budowlanej i instalacyjnej, napraw oraz usuwania awarii w 18 nieruchomościach i na przynależnych do nich terenach zewnętrznych zarządzanych przez Wrocławski Zespół Żłobków. Znak postępowania: ZP-109/WZŻ/2020

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 4871 718 6246 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2021-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 4871 718 6246, fax. -
    REGON: 02154505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http: bip.wzz.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące wykonywanie usług konserwacji budowlanej i instalacyjnej, napraw oraz usuwania awarii w 18 nieruchomościach i na przynależnych do nich terenach zewnętrznych zarządzanych przez Wrocławski Zespół Żłobków. Znak postępowania: ZP-109/WZŻ/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące wykonywanie usług konserwacji budowlanej i instalacyjnej, napraw oraz usuwanie awarii w 18 nieruchomościach zarządzanych przez Wrocławski Zespół Żłobków oraz na przynależnych do nich terenach zewnętrznych w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania obiektów i ich utrzymania w niepogorszonym stanie technicznym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. z dnia 2020.08.03, Dz.U.2020.1333) i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz związanymi z zachowaniem wymogów sanitarnych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Przedmiot zamówienia dla żłobka nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020 2.2.W zakres usług wchodzą: 2.2.1.usługi dotyczące konserwacji i napraw oraz usuwania awarii obiektów użyteczności publicznej w zakresie robót ogólnobudowlanych, dotyczących robót rozbiórkowych, usuwania powłoki gleby, robót brukarskich, robót polegających na naprawie pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, czyszczeniu rynien i rur spustowych oraz innych prac w zakresie robót dekarskich, naprawa ścian zewnętrznych i wewnętrznych oraz stropów, robót wykończeniowych, napraw i uzupełniania tynków oraz pokryć podłóg i ścian, napraw bram, ogrodzeń, poręczy, tralek, stopni schodowych, robót ślusarskich, robót antykorozyjnych, izolacyjnych, odnawiania, uzupełniania powłok malarskich, roboty budowlane i wykończeniowe z wyłączeniem: napraw i konserwacji stolarki okiennej i drzwiowej, obudów grzejnikowych i szklenia, będących przedmiotem odrębnego postępowania. 2.2.2.usługi dotyczące konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji sanitarnych, instalacji wodnych, kanalizacyjnych, ciepłej wody użytkowej, centralnego ogrzewania i gazowych wraz z urządzeniami (z wyłączeniem sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej) 2.3. Wykaz przykładowych, przewidywanych usług do wykonania przez Wykonawcę realizującego umowę na konserwację i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych będących w zarządzie Wrocławskiego Zespołu Żłobków: A. ZADANIA OGÓLNOBUDOWLANE REALIZOWANE W BUDYNKACH I LOKALACH – USŁUGI W ZAKRESIE KONSERWACJI LUB USUWANIU AWARII - A W SZCZEGÓLNOŚCI: 1. Wymiana lub miejscowa naprawa tynku, malowanie kolorem dobranym do koloru ścian, usuwanie ze ścian graffiti. 2. Zabezpieczanie środkami grzybobójczymi elewacji oraz innych powierzchni pomieszczeń będących w użytkowaniu. 3. Utrzymanie w należytym stanie elementów wystroju architektonicznego elewacji. 4. Usuwanie uszkodzeń podłóg w lokalach bądź ich wymiana w przypadku likwidacji skutków awarii lub złego stanu technicznego uniemożliwiającego użytkowanie. 5. Usuwanie uszkodzeń podłóg, posadzek i schodów wewnętrznych. 6. Usuwanie okładzin ściennych pomieszczeń wewnątrz budynku niespełniających wymogów w zakresie ppoż. 7. Malowanie pomieszczeń w ramach ich bieżącej konserwacji. 8. Uzupełnianie tynku, warstw izolacyjnych, obróbek blacharskich w elewacji i na tarasach. 9. Naprawa pęknięć, zapadnięć płyt tarasów zewnętrznych, uzupełnienie bądź miejscowa wymiana okładzin tarasów, naprawa schodów zewnętrznych. 10. Naprawa lub uzupełnianie pokrycia dachów, czyszczenie lub wymiana koszy zlewowych, opierzeń blacharskich, rynien, rur spustowych, czyszczaków, udrażnianie podejść do rur spustowych, uzupełnianie przykryw, naprawa mocowań. 11. Naprawa lub wymiana okienek dachowych lub wyłazów. 12. Naprawa czap kominowych, uzupełnienie spoinowania zewnętrznego, uzupełnianie tynku kominów. 13. Wykonywanie zaleceń kominiarskich, wymiana kratek wentylacyjnych itp. 14. Montaż, wymiana i uzupełnianie nasad kominowych. 15. Wymiana lub uzupełnianie drzwiczek wyciorowych kominów. 16. Uzupełnianie lub wymiana ław kominiarskich oraz drabin wyłazowych. 17. Naprawa lub wymiana oraz uzupełnianie powłok antykorozyjnych balustrad, drabin wyłazowych na dach, poręczy, pochwytów i mocowań. 18. Konserwacja, naprawa i uzupełnianie zabezpieczeń przeciwśniegowych. 19. Konserwacja, naprawa i uzupełnianie naświetli piwnicznych i krat piwnicznych. 20. Usuwanie przyczyn oraz skutków zalań i zacieków w lokalach. 21. Techniczne zabezpieczanie budynków przed ptactwem. 22. Utrzymanie połaci dachowych, koszy zlewowych rynien i rur spustowych w należytym stanie technicznym z uwzględnieniem dopuszczalnych obciążeń i skutecznego odprowadzenia wód opadowych. B. ZADANIA W ZAKRESIE INSTALACJI SANITARNYCH, GAZOWYCH REALIZOWANE W BUDYNKACH I LOKALACH – USŁUGI W ZAKRESIE KONSERWACJI LUB USUWANIU AWARII - A W SZCZEGÓLNOŚCI: 1. Konserwacja, naprawa instalacji wodno-kanalizacyjnych lub ich elementów. 2. Konserwacja, regulacja, naprawa lub urządzeń wodno-kanalizacyjnych oraz armatury lub ich elementów. 3. Konserwacja, naprawa, usuwanie awarii instalacji gazowych. 4. Przeprowadzanie powykonawczej kontroli szczelności instalacji, armatury i urządzeń gazowych wraz ze sporządzaniem protokołów. 5. Wykonywanie oceny stanu technicznego urządzeń gazowych i sporządzanie orzeczeń technicznych. 6. Konserwacja, naprawa instalacji centralnego ogrzewania lub ich elementów. 7. Konserwacja, regulacja, naprawa urządzeń instalacji centralnego ogrzewania · oraz armatury lub ich elementów. 8. Konserwacja, naprawa instalacji ciepłej wody użytkowej lub ich elementów. 9. Konserwacja, regulacja, naprawa urządzeń instalacji ciepłej wody użytkowej, · ogrzewania oraz armatury lub ich elementów. 10. Dokonywanie rozruchów i przeprowadzanie kontroli prawidłowości działania wszystkich wyżej wymienionych instalacji i urządzeń wraz ze sporządzaniem protokołów. C. ZADANIA REALIZOWANE NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH W ZAKRESIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCE NA KONSERWACJI LUB USUWANIU AWARII - A W SZCZEGÓLNOŚCI: 1. Naprawa nawierzchni dróg wewnętrznych, placów i parkingów. 1. Usuwanie miejscowych zapadnięć i nierówności dróg wewnętrznych, ciągów pieszych, placów i zatok parkingowych, opasek betonowych na terenie wewnętrznym. 2. Uzupełnianie brakujących odcinków opasek wokół budynku. 3. Ustawianie, naprawa lub wymiana znaków drogowych na drogach wewnętrznych oraz parkingach oraz ustawianie tablic informacyjnych na terenach zewnętrznych. 4. Konserwacja, naprawa lub wymiana włącznie z naprawą lub wymianą zamków, wkładek, szyldów i klamek w zakresie elementów ogrodzenia, zabezpieczanie antykorozyjne wraz z malowaniem elementów ogrodzenia, wymiana i naprawa elementów ogrodzenia. 5. Naprawa i malowanie osłon śmietnikowych. D. Wykonywane innych czynności na pisemne zlecenie Zamawiającego, polegających na konserwacji lub usuwaniu awarii w zakresie usług i robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie ww. grup zadań A, B i C zgodnych z przedmiotem zamówienia. 2.4. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie czynności wymienionych w przedmiocie zamówienia w odniesieniu do budynków oraz obiektów usytuowanych w obrębie nieruchomości zarządzanych przez Wrocławski Zespół Żłobków, wymienionych poniżej: L.p. Nazwa / adres 1 Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław 2 Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław 3 Żłobek nr 3 ul. Białowieska 37, Wrocław 4 Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław 5 Żłobek nr 5 ul. Dokerska 5, Wrocław 6 Żłobek nr 6 ul. Krowia 1, Wrocław 7 Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław 8 Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław 9 Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław 10 Żłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław 11 Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław 12 Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław 13 Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław 14 Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław 15 Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław 16 Żłobek nr 16 z filią Miejskiej Biblioteki Publicznej ul. Sygnałowa 23, Wrocław Przedmiot zamówienia dla żłobka nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020 17 Filia Żłobka nr 5 ul. K .i M. Barskich 45 18 Budynek administracyjny ul. Fabryczna 15, Wrocław 2.5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: warunki ramowe, tok postępowania w przypadku awarii, tok postępowania przy realizacji zadań w zakresie konserwacji i napraw oraz procedura rozliczeniowa zleceń awaryjnych, usuwania skutków awarii, usług konserwacji i napraw zostały określone w załączonym do SIWZ projekcie umowy. 2.6. Wymagania materiałowe. 2.6.1.wszystkie materiały i wyroby użyte przy realizacji usługi konserwacji, napraw i usuwania awarii muszą spełniać wymagania Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (t.j. z dnia 2020.02.11, Dz.U.2020.215), 2.6.2.wszystkie nowo zainstalowane wyroby zostaną objęte 24 miesięczną gwarancją Wykonawcy od daty wbudowania. 2.7. Odpady W przypadku powstania odpadów podczas realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania ich zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. z dnia 2020.05.04, Dz.U.2020.797) i ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (t.j. z dnia 2020.07.09, Dz.U.2020.1219). 2.8. Przedmiot zamówienia opisują następujące kody CPV: 2.8.1. 50.00.00.00-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne; 2.8.2. 50.70.00.00-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych; 2.8.3. 50.72.00.00-8 Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania; 2.8.4. 50.76.00.00-0 Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności publicznej; 2.8.5. 45.00.00.00-7 Roboty budowlane; 2.8.6. 45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe; 2.8.7. 45.11.22.00-7 Usuwanie powłoki gleby; 2.8.8. 45.22.32.20-4 Roboty zadaszeniowe; 2.8.9. 45.23.32.00-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni; 2.8.10. 45.23.32.50-6 Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg; 2.8.11. 45.26.19.00-3 Naprawa i konserwacja dachów; 2.8.12. 45.26.25.10-9 Roboty kamieniarskie; 2.8.13. 45.26.25.20-2 Roboty murowe; 2.8.14. 45.26.25.21- 9 Roboty murarskie w zakresie fasad; 2.8.15. 45.26.25.22-6 Roboty murarskie; 2.8.16. 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 2.8.17. 45.41.00.00-4 Tynkowanie; 2.8.18. 45.43.00.00-0 Pokrywanie podłóg i ścian; 2.8.19. 45.44.21.00-8 Roboty malarskie; 2.8.20. 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach; 2.8.21. 45.33.20.00-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne; 2.8.22. 45.33.22.00-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne; 2.8.23. 45.33.23.00-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne; 2.8.24. 45.33.24.00-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych; 2.8.25. 45.33.30.00-0 Roboty instalacyjne gazowe, 2.8.26. 45.44.23.00-0 Roboty w zakresie ochrony powierzchni; 2.8.27. 45.45.41.00-5 Odnawianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach