Przetargi.pl
E-usługi publiczne w Uzdrowiskowej Gminie Miejskiej Szczawno-Zdrój

Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 58310 Szczawno Zdrój, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 493 916, , fax. 748 435 613
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno Zdrój
    ul. Kościuszki 17
    58310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 493 916, , fax. 748 435 613
    REGON: 89071821900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.szczawnozdroj.ibip.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    E-usługi publiczne w Uzdrowiskowej Gminie Miejskiej Szczawno-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu „E-usługi publiczne w Uzdrowiskowej Gminie Miejskiej Szczawno-Zdrój”. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: a) Dostawę instalację, konfigurację sprzętu i oprogramowania obejmujące:  Serwer – 1 szt.  Firewall brzegowy – 1 szt.  Przełącznik LAN zarządzalny L2+ z PoE – 1 szt.  Przełącznik LAN zarządzalny L2 – 2 szt.  Wi-Fi punkt dostępowy 802.11ac z wkładką optyczną SFP – 5 szt.  Zasilacz UPS – 1 szt.  Komputer PC All in One – 20 szt.  Komputer przenośny – 15 szt.  Beacon bluetooth – 50 szt. b) Uruchomienie centralnej platformy e-usług mieszkańca obejmujące:  Zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca.  Wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca oraz integracja danych z pozostałymi systemami informatycznymi - prace programistyczne.  Integracja danych z pozostałymi systemami informatycznymi - prace programistyczne c) Uruchomienie usług finansowych obejmujące:  Zakup licencji zintegrowanego systemu dziedzinowego.  Wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego.  Migracja danych do zintegrowanego systemu dziedzinowego.  Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP d) Uruchomienie systemu elektronicznego obiegu dokumentów obejmujące:  Zakup licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów.  Wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów. e) Elektronizację procesu partycypacji społecznej obejmujące:  Zakup licencji portalu partycypacji społecznej.  Wdrożenie systemu partycypacji społecznej.  Opracowanie i wdrożenie e-usług przy wykorzystaniu platformy ePUAP. f) Uruchomienie systemu zarządzania budżetem gminy obejmujące:  Zakup licencji systemu zarządzania budżetem Gminy.  Wdrożenie systemu zarządzania budżetem Gminy.  Opracowanie i wdrożenie e-usług przy wykorzystaniu platformy ePUAP. g) Uruchomienie e-usług informacyjnych obejmujące:  Zakup licencji oprogramowania systemu obsługi usług informacyjnych.  Wdrożenie oprogramowania systemu obsługi usług informacyjnych.  Opracowanie i wdrożenie e-usług informacyjnych. h) Uruchomienie systemu e-turystyka obejmujące:  Moduł rezerwacji i opłaty za obiekty jednostki organizacyjnej  Moduł wycieczki i) Uruchomienie modułu podglądu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego j) Uruchomienie modułu Kalendarz k) Uruchomienie modułu Elektronicznej Skrzynki Podawczej l) Hosting e-usług Kompleksowa realizacja przedmiotu umowy musi być zgodna z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i obejmuje w szczególności: a) opracowanie i/lub dostawę, instalację i konfigurację systemu; b) testowanie i uruchomienie systemu; c) przeprowadzenie instruktaży/warsztatów dla pracowników Zamawiającego; d) przeniesienie na zamawiającego autorskich praw majątkowych oraz udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych umową; e) udzielenie gwarancji na system; f) zapewnienie usług wsparcia i serwisowania w okresie realizacji umowy; g) migrację danych do systemu z istniejących i wykorzystywanych przez zamawiającego baz danych, jeśli będzie konieczna. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Urząd Miejski w Szczawnie-Zdroju, ul. Tadeusza Kościuszki 17, 58-310 Szczawno-Zdrój Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań określa załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72268000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach