Przetargi.pl
Zakup i uruchomienie e-usług publicznych na potrzeby projektu "E-gmina - rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administracji publicznej dla mieszkańców Gminy Domaniów".

Gmina Domaniów ogłasza przetarg

  • Adres: 55-216 Domaniów, Domaniów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713017735 , fax. 713017870
  • Data zamieszczenia: 2019-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Domaniów
    Domaniów 56
    55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie
    tel. 713017735, fax. 713017870
    REGON: 93193485100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadomaniow.pL

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i uruchomienie e-usług publicznych na potrzeby projektu "E-gmina - rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administracji publicznej dla mieszkańców Gminy Domaniów".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i uruchomienie e-usług publicznych na potrzeby projektu "E-gmina - rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administracji publicznej dla mieszkańców Gminy Domaniów" współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, Poddziałanie 2.1.1 E-usługi.Celem głównym projektu jest zapewnienie klientom zewnętrznym (obywatelom i przedsiębiorcom) Gminy Domaniów możliwości wykorzystania wysokiej jakości elektronicznych usług publicznych. Wszystkie działania zaplanowane w projekcie będą służyć realizacji celu głównego projektu poprzez zwiększenie dostępności lub dojrzałości usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną oraz stworzenie lub poprawę warunków techniczno-organizacyjnych do obsługi tych usług. Możliwość wykorzystania wysokiej jakości elektronicznych usług publicznych w relacjach klient-administracja przyczyni się do zminimalizowania niedogodności związanych z załatwianiem spraw urzędowych odczuwanych przez Klientów oraz wpłynie pozytywnie na jakość obsługi przez pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72268000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku z poniżej podanych form: - pieniądzu, (tylko przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej przez Zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota wadium musi być wniesiona przelewem na konto : Bank Spółdzielczy w Oławie oddział w Domaniowie nr rachunku: 35 9585 0007 0300 0550 0030
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy + Załącznik 1A do oferty – obszary funkcjonalności systemu w ramach weryfikacji próbki oprogramowania. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia. Pełnomocnictwa (jesli dotyczy). Wzór zobowiązania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach