Gmina Domaniów ogłasza przetarg
- Adres: 55-216 Domaniów, Domaniów
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713017735 , fax. 713017870
- Data zamieszczenia: 2019-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Domaniów
Domaniów 56
55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie
tel. 713017735, fax. 713017870
REGON: 93193485100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadomaniow.pL
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i uruchomienie e-usług publicznych na potrzeby projektu "E-gmina - rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administracji publicznej dla mieszkańców Gminy Domaniów". - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i uruchomienie e-usług publicznych na potrzeby projektu "E-gmina - rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administracji publicznej dla mieszkańców Gminy Domaniów" współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, Poddziałanie 2.1.1 E-usługi.Celem głównym projektu jest zapewnienie klientom zewnętrznym (obywatelom i przedsiębiorcom) Gminy Domaniów możliwości wykorzystania wysokiej jakości elektronicznych usług publicznych. Wszystkie działania zaplanowane w projekcie będą służyć realizacji celu głównego projektu poprzez zwiększenie dostępności lub dojrzałości usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną oraz stworzenie lub poprawę warunków techniczno-organizacyjnych do obsługi tych usług. Możliwość wykorzystania wysokiej jakości elektronicznych usług publicznych w relacjach klient-administracja przyczyni się do zminimalizowania niedogodności związanych z załatwianiem spraw urzędowych odczuwanych przez Klientów oraz wpłynie pozytywnie na jakość obsługi przez pracowników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72268000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku z poniżej podanych form: - pieniądzu, (tylko przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej przez Zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota wadium musi być wniesiona przelewem na konto : Bank Spółdzielczy w Oławie oddział w Domaniowie nr rachunku: 35 9585 0007 0300 0550 0030
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy + Załącznik 1A do oferty – obszary funkcjonalności systemu w ramach weryfikacji próbki oprogramowania. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia. Pełnomocnictwa (jesli dotyczy). Wzór zobowiązania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa opieki serwisowej nad oprogramowaniem AssetNinja Premium
Dodano: 2021-12-14 - Usługa nadzoru autorskiego i SaaS w zakresie Oprogramowania pn.: „Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) w roku 2022”
Dodano: 2021-12-10 - Zakup bezterminowej licencji na oprogramowanie systemu obiegu dokumentów PSZ.eDOK w wersji "2021" oraz wsparcia technicznego na okres 1 roku.
Dodano: 2021-04-16 - Dostawa licencji oprogramowania bazodanowego Microsoft
Dodano: 2020-10-09 - Rozbudowa systemu zarządzania konfiguracją środowiska Windows
Dodano: 2020-08-28 - Dostawa oprogramowania oraz wdrożenie e-Portalu dla potrzeb świadczenia internetowej obsługi interesantów w obszarze podatków i opłat w Urzędzie gminy Wisznia Mała
Dodano: 2019-09-20 - Dostawa oprogramowania oraz wdrożenie e-Portalu dla potrzeb świadczenia internetowej obsługi interesantów w obszarze podatków i opłat w Urzędzie gminy Wisznia Mała
Dodano: 2019-07-18 - Dostawa licencji oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie e-usług publicznych w ramach projektu pn.: E- Oława- rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administracji publicznej dla mieszkańców miasta.
Dodano: 2019-04-26 - Wykonanie i wdrożenie nowych systemów informatycznych celem uruchomienia e-usług administracyjnych w Gminie Stoszowice
Dodano: 2018-01-24 - Uruchomienie e-usług edukacyjnych poprzez wykonanie i wdrożenie Systemu platformy e-usług edukacyjnych wraz z przeprowadzeniem szkolenia w ramach projektu „E-gmina – zwiększenie uczestnictwa mieszkańców Gminy Nowa Ruda w życiu publicznym poprzez rozwój usług cyfrowych”
Dodano: 2017-09-26