Przetargi.pl
Wykonanie i wdrożenie nowych systemów informatycznych celem uruchomienia e-usług administracyjnych w Gminie Stoszowice

Gmina Stoszowice ogłasza przetarg

  • Adres: 57213 Stoszowice, Stoszowice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 164 510 , fax. 748 181 059
  • Data zamieszczenia: 2018-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stoszowice
    Stoszowice 97
    57213 Stoszowice, woj. dolnośląskie
    tel. 748 164 510, fax. 748 181 059
    REGON: 89071845500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoszowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i wdrożenie nowych systemów informatycznych celem uruchomienia e-usług administracyjnych w Gminie Stoszowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie nowych systemów informatycznych celem uruchomienia e-usług administracyjnych w Gminie Stoszowice w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji w Gminie Stoszowice.” 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia. Liczba części: 3. 1) Część nr 1 - Uruchomienie e-usług administracyjnych poprzez wykonanie i wdrożenie zintegrowanej platformy e-usług z komunikacją wewnętrzną (A2A) oraz zewnętrzną (A2B i A2C) oraz indywidualnym kontem mieszkańca poprzez aplikację mobilną i webową. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wdrożenia zintegrowanej platformy e-usług z komunikacją wewnętrzną (A2A) oraz zewnętrzną (A2B i A2C) oraz indywidualnym kontem mieszkańca poprzez aplikację mobilną i webową, zwaną dalej „platformą” .Zadaniem platformy ma być udostępnienie szeregu e-usług lokalnej społeczności poprzez interfejsy aplikacji mobilnej oraz webowej. Przy pomocy platformy ma zostać zrealizowana masowa oraz indywidualna wysyłka informacji poprzez 3 kanały komunikacji: aplikację mobilną, SMS i e-mail. Główny element platformy ma stanowić aplikacja mobilna przygotowana na dwie platformy Android i iOS. W ramach platformy należy także zaprojektować i wdrożyć tzw. konto mieszkańca. Dostęp do konta ma pozwolić na komunikację z Urzędem oraz umożliwić publikację zaproponowanych treści w ramach platformy. Moduł autoryzacyjny konta mieszkańca powinien być zintegrowany z modułem autoryzacyjnym platformy ePUAP. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ. 2) Część nr 2 - Uruchomienie e-usług poprzez wykonanie i wdrożenie Systemu alarmowania i powiadamiania oraz gromadzenia i przetwarzania danych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych. System stanowi platformę alarmowania i powiadamiania oraz gromadzenia i przetwarzania danych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych. Wspomoże i usprawni komunikację pomiędzy gminnym zarządzeniem kryzysowym a jednostkami ochotniczych straży pożarnych w przypadku większych zagrożeń i długotrwałych akcji, które mogły by zaistnieć na terenie gminy. Dodatkową opcją jest możliwość wygenerowania zestawień czy wniosków o wypłatę ekwiwalentów za udział w zdarzeniach oraz zapisania ich w formacie zamkniętym .pdf i przesłania drogą elektroniczną do urzędu gminy. Oprogramowanie działa na architekturze klient – serwer. Serwer z aplikacją bazodanową umieszczony jest i skonfigurowany po stornie firmy dostarczającej usługi natomiast aplikacja kliencka dostępna jest na telefonach użytkowników końcowych (strażaków) dostęp do aplikacji/platformy może odbywać się również poprzez przeglądarkę internetową gdzie będzie możliwość raportowania i zarządzania całym systemem. Platforma to dwie współdziałające ze sobą elementy. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ. 3) Część nr 3 - Uruchomienie e-usług poprzez wykonanie i wdrożenie oprogramowania do automatycznego backupu i archiwizacji danych E-usługa będzie służyć do automatycznego sieciowego backupu danych i archiwizacji komputerów wykorzystywanych w Urzędzie. Pozwoli ona chronić dane przechowywane na stacjach roboczych, laptopach i sieciowych serwerach plików. Oprogramowanie pozwoli na szybki backup plików lub całego systemu operacyjnego i zabezpieczy krytyczne dla funkcjonowania Urzędu informacje przechowywane na komputerach podłączonych do sieci lokalnej. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72268000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść dla części nr 1 wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych ) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść dla części nr 2 wadium w wysokości 100,00 zł (słownie: sto złotych ) przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść dla części nr 3 wadium w wysokości 200,00 zł (słownie: dwieście złotych ) przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w: Bank Spółdzielczy Ząbkowice Śl. O/Budzów nr 25 9533 1014 2003 0185 0002. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Wykonanie i wdrożenie nowych systemów informatycznych celem uruchomienia e-usług administracyjnych w Gminie Stoszowice, część ............, oznaczenie sprawy: 271.1.2018 PF 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty 5)Potwierdzenie wpłaty wadium - Wadium może być wniesione w: pieniądzu; poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach