Przetargi.pl
Dzierżawa pojemników na odpady komunalne segregowane i niesegregowane wraz z ich rozmieszczeniem na terenie miasta”

Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Bema
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4768063
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    Bema 12A
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 4768063
    REGON: 368467945
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mzukoswiecim
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka, w której 100% udziałów posiadają spółki ze 100% udziałem Gminy (spółki komunalne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa pojemników na odpady komunalne segregowane i niesegregowane wraz z ich rozmieszczeniem na terenie miasta”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: część I (A) 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa pojemników na odpady komunalne segregowane i niesegregowane na terenie miasta Oświęcim, w ilości około 2 746 punktów w granicach administracyjnych Miasta Oświęcim. Konkretne adresy punktów podstawienia pojemników Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z podpisaniem umowy. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) dostarczenie pojemników na nieruchomości na terenie miasta Oświęcim oraz na terenie innych gmin powiatu oświęcimskiego, w ilości około 2 746 punktów w granicach administracyjnych Miasta Oświęcim, 2) Umożliwienie przez cały okres dzierżawy oznakowania pojemników co najmniej logiem i danymi teleadresowymi Zamawiającego, (oznakowanie nie wchodzi w zakres zamówienia), 3) Proces dystrybucji pojemników na terenie Miasta Oświęcim winien zakończyć się nie później niż do 5 dni od dnia podpisania umowy – tj. przekazanie pojemnika właścicielowi nieruchomości. 4) We wskazanych przez Zamawiającego punktach adresowych lub/ i w przypadku reklamacji, Wykonawca winien potwierdzić pisemnie dat przekazania pojemnika. Powyższe może dotyczyć do 20% nieruchomości (na życzenie Zamawiającego lub/i Urzędu miasta Oświęcim, służb kontrolujących, zarządców nieruchomości, podmiotów gospodarczych itp.) 5) Występują sytuacje, gdy pod jednym adresem nieruchomości zostanie ustawionych kilka pojemników – zamawiający wyraźnie wskaże te adresy nieruchomości. 3. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się fakturami częściowymi, wystawionymi raz na miesiąc po zakończeniu danego miesiąca. Faktury będą zawierać informację na temat rodzaju oraz ilość dzierżawionych pojemników. W przypadku dzierżawy pojemników przez okres krótszy niż miesiąc, wyliczona cena ogólna należnego czynszu dzierżawnego netto jak za pełny miesiąc dzierżawy zostanie zmniejszona proporcjonalnie do okresu dzierżawy w danym miesiącu. Czynsz dzierżawy będzie liczony dla każdego asortymentu pojemników osobno. Rozwiezienie pojemników, a po zakończonej umowie dzierżawy ich zebranie, należy wliczyć w czynsz dzierżawy pojemników. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia pojemnika, Zamawiający będzie odliczał czynsz dzierżawy za dany pojemnik w miesiącu jego uszkodzenia lub zniszczenia (za ten miesiąc). Zamawiający nie gwarantuje wykorzystania całej puli przewidzianych do rozwiezienia i dzierżawy pojemników przez cały okres realizacji umowy. Zamawiający w każdym czasie może zrezygnować z dowolnej ilości rozwiezionych i dzierżawionych pojemników, Zamawiający odbierze od właściciela nieruchomości zbędny pojemnik (także za potwierdzeniem) i złoży go w wyznaczonym punkcie na terenie swojej bazy. Wykonawca winien odebrać ww. pojemnik do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający w związku z prowadzonymi pracami związanymi z zakupem sprzętu i wyposażenia do odbioru odpadów komunalnych może zagwarantować do 80% dzierżawy pojemników wskazanych w siwz, nie gwarantuje jednak stałości okresu ich dzierżawy (całych 36 m-cy w pełnym zakresie wskazanym w siwz). 4. Poszczególne ilości, rodzaj, kolorystyka pojemników przedstawia się następująco: Lp. Rodzaj pojemnika Przewidywana liczba sztuk dzierżawionych pojemników 1 POJEMNIK MGB 120 2537 2 POJEMNIK MGB 240 235 3 POJEMNIK MGB 340 78 4 Pojemnik MGB 1100 166 5 POJEMNIK IGLOOE 2,5 BIAŁY 24 6 POJEMNIK IGLOOE 2,5 NIEBIESKI 19 7 POJEMNIK IGLOOE 2,5 ZIELONY 22 8 POJEMNIK IGLOOE 2,5 ŻÓŁTY 18 5. Szczegółowe wymagania dla poszczególnych pojemności pojemników: 1) Pojemniki MGB o pojemności 120, 240, 340l: Pojemniki na odpady z pokrywą i dwukołowym systemem jezdnym o pojemności odpowiednio 120 litrów, 240 litrów, 340 litrów wykonane z polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości (PE-HD), wysokiej odporności na działanie promieni UV, uszkodzenia mechaniczne i niskie temperatury i chemikalia; Pojemniki wykonane zgodnie z normą EN-840 oraz posiadające atest PZH (Państwowy Zakład Higieny). Przystosowane do opróżniania mechanicznego poprzez pojazdy z tylnym aparatem zasypowym. 2) Pojemniki MGB o pojemności 1100l: Pojemniki na odpady z pokrywą półokrągłą, w kolorze zielonym, z czterokołowym systemem jezdnym i blokadą dwóch kół przednich. Pojemniki o pojemności 1100 litrów wykonane z polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości (PE-HD), wysokiej odporności na działanie promieni UV, uszkodzenia mechaniczne i niskie temperatury i chemikalia. Pojemniki wykonane zgodnie z normą EN-840 oraz posiadające atest PZH (Państwowy Zakład Higieny). Przystosowane do opróżniania mechanicznego poprzez pojazdy z tylnym aparatem zasypowym. Pojemniki z pkt 1 i pkt 2 wyposażone w transpondery RFID umożliwiające efektywną identyfikację pojemników podczas zbiórki odpadów, współpracujące z narzędziami monitorowania pojazdów GPS. 3) Pojemniki IGLOOE 2,5 kolory biały, niebieski, zielony i żółty: - okucia stalowe, zabezpieczone przez ocynkowanie dostosowane do opróżniania za pomocą standardowego 2 hakowego mechanizmu dźwigowego (HDS), - Skorupa pojemnika z laminatu poliestrowo-szklanego pokrytego warstwą błyszczącego żelkotu w uzgodnionym kolorze (zależnym od zbieranego surowca), - Minimum dwa otwory wrzutowe dostosowane do różnego typu i wielkości odpadów,, - Dwudzielna klapa zainstalowana od spodu pojemnika. część II (B) 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa pojemników na odpady niebezpieczne – pojemniki na przeterminowane leki, wraz z ich rozwiezieniem i ustawieniem na terenie miasta Oświęcim w wyznaczonych punktach (głownie apteki). zamówienie przewiduje rozwiezienie poi ustawienie pojemników w 10 punktach w granicach administracyjnych Miasta Oświęcim. Konkretne adresy punktów podstawienia pojemników Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z podpisaniem umowy. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 6) dostarczenie pojemników na nieruchomości na terenie miasta Oświęcim, w ilości około 10 punktów w granicach administracyjnych Miasta Oświęcim, 7) Umożliwienie przez cały okres dzierżawy oznakowania pojemników co najmniej logiem i danymi teleadresowymi Zamawiającego, (oznakowanie nie wchodzi w zakres zamówienia), 8) Proces dystrybucji pojemników na terenie Miasta Oświęcim winien zakończyć się nie później niż do 5 dni od dnia podpisania umowy przekazanie pojemnika właścicielowi nieruchomości. 9) We wskazanych przez Zamawiającego punktach adresowych lub/ i w przypadku reklamacji, Wykonawca winien potwierdzić pisemnie dat przekazania pojemnika. Powyższe może dotyczyć do 20% nieruchomości (na życzenie Zamawiającego lub/i Urzędu miasta Oświęcim, służb kontrolujących, zarządców nieruchomości, podmiotów gospodarczych itp.) 6. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się fakturami częściowymi, wystawionymi raz na miesiąc po zakończeniu danego miesiąca. Faktury będą zawierać informację na temat rodzaju oraz ilość dzierżawionych pojemników. W przypadku dzierżawy pojemników przez okres krótszy niż miesiąc, wyliczona cena ogólna należnego czynszu dzierżawnego netto jak za pełny miesiąc dzierżawy zostanie zmniejszona proporcjonalnie do okresu dzierżawy w danym miesiącu. Rozwiezienie pojemników, a po zakończonej umowie dzierżawy ich zebranie, należy wliczyć w czynsz dzierżawy pojemników. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia pojemnika, Zamawiający będzie odliczał czynsz dzierżawy za dany pojemnik w miesiącu jego uszkodzenia lub zniszczenia (za ten miesiąc). Zamawiający nie gwarantuje wykorzystania całej puli przewidzianych do rozwiezienia i dzierżawy pojemników przez cały okres realizacji umowy. Zamawiający w każdym czasie może zrezygnować z dowolnej ilości rozwiezionych i dzierżawionych pojemników, Zamawiający odbierze od właściciela nieruchomości zbędny pojemnik (także za potwierdzeniem) i złoży go w wyznaczonym punkcie na terenie swojej bazy. Zamawiający w związku z prowadzonymi pracami związanymi z zakupem sprzętu i wyposażenia do odbioru odpadów komunalnych może zagwarantować do 80% dzierżawy pojemników wskazanych w siwz, nie gwarantuje jednak stałości okresu ich dzierżawy (całych 36 m-cy w pełnym zakresie wskazanym w siwz). 3. Charakterystyka dzierżawionych pojemników przedstawia się następująco: 1) Pojemniki na leki przeterminowane – 10szt. 4. Pojemniki o wymiarach gabarytowych nie mniejszych niż: wys. minimum 118cm. Wysokość pojemnika powinna utrudniać dostęp do gromadzonych w kartonie leków przez osoby niepowołane np. dzieci. 2) Pojemniki winny być wykonane z laminatu poliestrowo-szklanego. 3) Powierzchnia pojemników winna być pokryta warstwą kolorowego żelkotu, z wtopionym napisem leki przeterminowane. 4) Głównym elementem systemu pojemników powinien być karton o pojemności min. 70 ltr. z workiem foliowym. Karton powinien umożliwiać bezpieczne dla obsługi wyjęcie go z pojemnika, czasowe składowanie w oczekiwaniu na transport oraz transport do miejsca utylizacji. 5) W górnej części pojemnika powinien znajdować się otwór, przez który bez żadnych utrudnień każdy mieszkaniec może wrzucać leki do kartonu (oprócz osób niepowołanych np. dzieci). 6) Pod otworem powinien być zamocowany kanał, który umożliwi precyzyjne wpadanie leków do pojemnika. 7) Wyjęcie kartonu z pojemnika powinno być możliwe po otwarciu górnej jego części zabezpieczonej zamkiem z kluczykiem. 8) Pojemniki powinny być stateczne, poprzez umieszczenie w ich dolnej części betonowego balastu o masie co najmniej 12 kg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM – jedynie dla części I (A) 1. Przystępujący do przetargu zobowiązany jest do złożenia wadium – jedynie dla części I (A) w wysokości:  1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto MZUK Sp. z o.o. w ING Bank Śląski S. A. Nr PL 83 1050 1100 1000 0090 3134 5979. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dot. wadium znajdują się w rozdziale X siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: dla części I (A): Zamawiający nie precyzuje się wymagań w zakresie ww. warunku udziału w postępowaniu. dla części II (B): Zamawiający nie precyzuje się wymagań w zakresie ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy- w zależności od części zamówienia – według zał. nr 1 lub 2 do siwz, 2) Wypełniony kosztorys ofertowy - w zależności od części zamówienia – według zał. 1a lub 2a do siwz, 3) Dowód wpłaty wadium. 4) Inne dokumenty wskazane w siwz w zależności od konfiguracji wykonawstwa. 5) Postuluje się przedstawienie parafowanego na wszystkich stronach wzoru umowy (zał. do siwz) - nieobowiązkowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach