Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Gorlice

Nadleśnictwo Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38333 Zagórzany, Zagórzany
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 511 387 , fax. 183 511 389
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gorlice
    Zagórzany 343
    38333 Zagórzany, woj. małopolskie
    tel. 183 511 387, fax. 183 511 389
    REGON: 35054559900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_gorlice/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Gorlice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia w pomieszczeniach budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Gorlice, adres: 38-333 Zagórzany 343 Zamówienie musi zostać zrealizowane w dwóch etapach: 1) Etap 1: Dostawa elementów wyposażenia objętych przedmiotem zamówienia wyszczególnionych w formularzu wyceny – Załącznik nr 1A ETAP 1 do SIWZ odpowiadającego opisowi technicznemu według Załącznika nr 1B do SIWZ oraz rozmieszczenie go i montaż w pomieszczeniach według Załącznika nr 1C ETAP 1 do SIWZ. Termin zakończenia Etapu 1 – 60 dni od zawiadomienia Wykonawcy o rozpoczęciu biegu terminu na wykonanie Etapu 1 umowy. 2) Etap 2: Dostawa elementów wyposażenia objętych przedmiotem zamówienia wyszczególnionych w formularzu wyceny – Załącznik nr 1A ETAP 2 do SIWZ odpowiadającego opisowi technicznemu według Załącznika nr 1B do SIWZ oraz rozmieszczenie go i montaż w pomieszczeniach według Załącznika nr 1C ETAP 2 do SIWZ. Termin zakończenia Etapu 2 – 60 dni od zawiadomienia Wykonawcy o rozpoczęciu biegu terminu na wykonanie Etapu 2 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: BOŚ 74 1540 1115 2001 6011 0608 0001. 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) wypełniony formularz wyceny – załącznik nr 1A ETAP 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) wypełniony formularz wyceny – załącznik nr 1A ETAP 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienione w Rozdziale VII pkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) próbki, na podstawie których zostaną przyznane punkty w kryterium jakość, tj.: a) biurko narożne prawe oznaczone w załączniku nr 1A ETAP 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jako BD6, b) stół oznaczony w załączniku nr 1A ETAP 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jako PR2 c) fotel odpowiadający fotelowi biurowemu oznaczonemu w załączniku nr 1A ETAP 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jako FE2, d) fotel odpowiadający fotelowi biurowemu oznaczonemu w załączniku nr 1A ETAP 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jako FE3, e) krzesło odpowiadające krzesłu oznaczonemu w załączniku nr 1A ETAP 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jako KL3, próbki należy dostarczyć do siedziby zamawiającego w terminie przewidzianym na składanie ofert, niedołączenie do oferty próbek lub dołączenie do oferty próbek nieodpowiadających opisowi mebli zawartemu w załączniku nr 1A ETAP 1, nr 1A ETAP 2 i nr 1B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych jako niezgodną z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostarczone próbki zostaną zwrócone wykonawcom po zakończeniu procedury wyboru najkorzystniejszej oferty. 6) deklarację producenta dla produktów objętych ofertą, a określonych w opisie przedmiotu zamówienia jako meble typu A, typu B, typu C zapewniającą zamawiającemu przez cały okres trwania gwarancji możliwość zgłoszenia awarii/wad produktu bezpośrednio producentowi produktu, a nie tylko do wykonawcy zamówienia – załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 8) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, 9) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach