Przetargi.pl
Dzierżawa, montaż i demontaż elementów wystroju świątecznego – wykonanie oświetlenia dekoracyjnego miasta Tarnowskie Góry

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3933600 , fax. 32 3933602
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 3933600, fax. 32 3933602
    REGON: 000527210
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa, montaż i demontaż elementów wystroju świątecznego – wykonanie oświetlenia dekoracyjnego miasta Tarnowskie Góry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca: dzierżawę, montaż i demontaż elementów wystroju świątecznego – wykonanie oświetlenia dekoracyjnego miasta Tarnowskie Góry. Zadanie obejmuje wykonanie oświetlenia dekoracyjnego miasta Tarnowskie Góry z elementów dekoracyjnych dostarczonych przez Wykonawcę w ramach 3 letniej umowy. Zamówienie polega na: a) wykonaniu nowych elementów oświetlenia dekoracyjnego na podstawie opisów poszczególnych elementów. UWAGA! Elementy oświetlenia dekoracyjnego spełniać muszą normę min. IP 44. b) dokonaniu podłączenia do sieci oświetlenia ulicznego polegającego na odpowiednim wyprowadzeniu z tabliczek bezpiecznikowych przewodów zasilających i zabudowie na słupach oświetleniowych gniazd hermetycznych w uzgodnieniu i przy akceptacji właściciela sieci, c) montażu elementów oświetlenia dekoracyjnego w terminach zgodnych z zapisami zawartymi w umowie, d) utrzymaniu w stałej sprawności technicznej całości oświetlenia dekoracyjnego, e) demontażu elementów oświetlenia dekoracyjnego w terminach zgodnych z zapisami zawartymi w umowie, f) przechowywaniu zdemontowanych elementów wystroju w okresie pomiędzy świętami, ich przegląd i usunięcie wad i usterek przed ponownym zawieszeniem. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA! Przed złożeniem oferty możliwe jest przeprowadzenie wizji lokalnej w obecności wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Kontakt telefoniczny w sprawie wizji lokalnej: - Piotr Machura – Naczelnik Wydziału Gospodarki Miejskiej, tel. (32) 39 33 664, - Krzysztof Czarnecki – Z-ca Naczelnika Wydziału Gospodarki Miejskiej, tel. (32) 39 33 647, - Piotr Ochman – Inspektor Wydziału Gospodarki Miejskiej, tel. (32) 39 33 681.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000,00 zł. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium – Oświetlenie świąteczne”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 rozdz. XXI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ); 2) Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 3) Dokumenty innych podmiotów dotyczących oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (np. pisemne zobowiązanie innego podmiotu); 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 5) Dowód wniesienia wadium; 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wskazanego w pkt 2.2.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach