Przetargi.pl
Wymiana energochłonnych opraw oświetleniowych na oprawy LED przy drogach gminnych na terenie Gminy Niegowa

Gmina Niegowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-320 Niegowa, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3151020, 3151048 , fax. 034 3151020, 3151048
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niegowa
    ul. Sobieskiego 1
    42-320 Niegowa, woj. śląskie
    tel. 034 3151020, 3151048, fax. 034 3151020, 3151048
    REGON: 53997000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niegowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana energochłonnych opraw oświetleniowych na oprawy LED przy drogach gminnych na terenie Gminy Niegowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana 351 szt. energochłonnych opraw oświetleniowych na oprawy LED przy drogach gminnych na terenie Gminy Niegowa. Zakres prac: Zamówienie obejmuje: prace demontażowe, montaż opraw szt. 351 wraz z niezbędnymi elementami, roboty dodatkowe (w przypadku potrzeby wykonanie opomiarowania). Roboty będą wykonywane pod napięciem. Z uwagi na powyższe wykonawca winien zatrudniać pracowników posiadających stosowne uprawnienia do robót w technologii PPN. Po stronie wykonawcy pozostają również wszelkie uzgodnienia związane z zajęciem pasa drogowego w trakcie wykonywania robót. Wykonawca winien zastosować taki rodzaj urządzeń aby zapewnić Zamawiającemu osiągnięcie efektu ekologicznego w postaci oszczędności energii na poziomie min. 85.77000 MWh/rok. Wykonawca zobligowany będzie do przygotowania audytu porealizacjnego, z którego wynikać będzie poziom ww oszczędności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 8000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych ) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.01.2020 r., do godziny 11.00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Gminy Niegowa: Krakowski Bank Spółdzielczy Oddział Niegowa nr rachunku: 69 8591 0007 0330 0920 5051 0007 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 1 – Biuro Podawcze Urzędu Gminy Niegowa lub w oryginale w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w druku oferty należy zaznaczyć właściwe pole). 2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania- stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 5) Odpis z właściwego rejestru- CEiDG, KRS. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 6) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.3. SIWZ, złożony w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem , sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 7) Potwierdzenie wniesienia wadium (fakultatywnie) 8) Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną wraz z tabelą elementów scalonych oraz zbiorczym zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu sporządzony na podstawie załączonego przez Zamawiającego przedmiaru robót, stanowiącego część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kosztorys stanowi dla Zamawiającego funkcje pomocniczą. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 7. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach