Przetargi.pl
Dzierżawa aparatu do witrektomii tylnej z funkcją fakoemulsyfikacji

Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4378497, 4378215 , fax. 013 4378497, 4378215
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II
    ul. Korczyńska 57 57
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 013 4378497, 4378215, fax. 013 4378497, 4378215
    REGON: 00030862000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa aparatu do witrektomii tylnej z funkcją fakoemulsyfikacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi dzierżawa używanego aparatu do witrektomii tylnej z funkcją fakoemulsyfikacji wraz z wyposażeniem na warunkach określonych zapisami niniejszej specyfikacji, oraz załączonym do niej wzorze umowy (załącznik nr 4). Szczegółowy opis parametrów znajduje się w załączniku 2 do niniejszej SIWZ W zakres zamówienia wchodzi dostarczenie na własny koszt i ryzyko aparatu wraz z wyposażeniem na miejsce montażu wskazane przez Zamawiającego i uruchomienie kompletnego, dzierżawionego urządzenia w konfiguracji zgodnej z warunkami SIWZ. Nie dopuszcza się do dostaw częściowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. Dostarczony aparat wraz wyposażeniem musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne instrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskim. Czynności wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia: - dostawa, montaż i rozruch aparatu - przeszkolenie personelu - lekarzy i pracowników technicznych, - przekazanie dzierżawionego urządzenia do użytkowania z kompletną dokumentacją. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bądź oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Warunki zostaną ocenione wg. formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego , zamawiający żąda - zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności oraz wszelkie posiadane atesty na zaoferowany asortyment lub oświadczenie o ich posiadaniu. Zamawiający wymaga dołączenia wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1, oraz wypełnionego załącznika nr 2 do siwz (formularza przedmiotu zamówienia) stanowiących właściwą część oferty. Zaleca się dołączenie do oferty wypełnionego i zaparafowanego wzoru umowy - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach