Przetargi.pl
Dzierżawa analizatora hematologicznego oznaczającego min.22 parametry morfologii krwi z rozdziałem 5 diff.

Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Sokoła 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 6240325 , fax. 0-32 6240310
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie
    ul. Sokoła 19 19
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 0-32 6240325, fax. 0-32 6240310
    REGON: 27621848100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla.chrzanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa analizatora hematologicznego oznaczającego min.22 parametry morfologii krwi z rozdziałem 5 diff.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Analizator musi być wyposażony w drukarkę zewnętrzną, monitor,klawiaturę,UPS,czytnik kodów paskowych, podajnik na min. 20 próbek. Dzierżawa winna btć wyceniona na okres trzech lat( od dnia 15.I.2010) z uwzględnieniem ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy- 60 tysięcy badań z czego 60% w systemie CBC a 40% w systemie DIFF , krwi kontrolnej( kontrole są wykonywane 5x w tygodniu-należy uwzględnić trwałość krwi po otwarciu fiolki), części zuzywalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331241109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ,poprzez wykazanie : iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiajacy na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzaja wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Informacja o oświadczeniach i dokumentach ,jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt 1. -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt.2 Wykaz dostaw odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o wartości 60 000zł rocznie wraz z dokumentami potwierdzajacymi ,że dostawy zpostały wykonane należycie. na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt.3,4 ,Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy . Wykonawca ,winien złożyć wymagane dokumenty zgodnie z pkt. 9 SIWZ ,w terminie określonym w SIWZ. .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.Formularz oferty sporządzony na załączniku nr 1 i podpisany przez osobę upoważnioną . 2.Podpisane oświadczenie w trybie art.22 -Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4. Wykaz dostaw odczynników wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o wartości 60 000zł rocznie wraz z dokumentami potwierdzającymi ,że dostawy zostały wykonane należycie.(załacznik nr 4 ) 5. Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta , że dany produkt posiada zaświadczenie o rejestracji wyrobu w Urzędzie Rejestracji Wyrobów medycznych / odrębnie dla odczynników i analizatora / 6. Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta ,że dany produkt posiada Deklaracje zgodności CE lub inne dokumenty ważne dla danych wyrobów (zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi ) -dotyczy odczynników i analizatora

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wartosć brutto odczynników za okres 36 mies. z uwzgl. ilości wykonywanych badan
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla.chrzanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach