Przetargi.pl
druk zaproszeń na otwarcie wystaw w 2010 r. oraz inne imprezy organizowane w MHK, druk plakatów informacyjnych o działalności MHK, druk folderów do wystaw

Muzeum Historii Katowic ogłasza przetarg

  • Adres: 40-025 Katowice, ul. Szafranka 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2562134 , fax. 032 2562134
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Katowic
    ul. Szafranka 9 9
    40-025 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2562134, fax. 032 2562134
    REGON: 00105124100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhk.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    druk zaproszeń na otwarcie wystaw w 2010 r. oraz inne imprezy organizowane w MHK, druk plakatów informacyjnych o działalności MHK, druk folderów do wystaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) druk zaproszeń na otwarcie wystaw w 2010 r. oraz na inne imprezy organizowane w MHK, b) druk plakatów informacyjnych o działalności MHK, c) druk folderów do wystaw. Ad. a) zaproszenia Nakład: 29 zaproszeń w ciągu roku, w tym: - 20 zaproszeń po 350 egz. każdego zaproszenia (w sumie 7000) na daną wystawę, z czego: a) 5 zaproszeń 4+6 kolorów, format 45 cm x 21 cm; b) 12 zaproszeń 4+4 kolory, format A4; c) 3 zaproszenia 2+2 kolory, format A4. - 9 zaproszeń po 200 egz. (w sumie 1800 egz.) 2 + 4 kolory, format 10,5 cm x 20,5 cm, Ogólna liczba zaproszeń w ciągu roku: 7000 + 1800 = 8800 egz. Podane formaty zaproszeń trzeba będzie bigować w zależności od indywidualnego projektu. Papier: kreda matowa - 250 g. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby zamawianych (ew. zwiększenie lub zmniejszenie liczby jednego rodzaju zaproszenia, tj. + - 350 egz.) zaproszeń. Może też okazać się, że będzie ich więcej lub mniej rodzajów (tj. + - 20 i + - 9 rodzajów) w ciągu roku, w zależności od potrzeb. W związku z powyższym należy zaznaczyć w szczegółowej kalkulacji koszt każdego rodzaju zaproszenia ( załącznik nr 3) Do wykonania: skład, łamanie, przygotowanie do korekty, druk, bigowanie. Zamawiający za każdym razem dostarczy projekt zaproszenia na płycie CD. Ad. b) plakaty Nakład: 10 plakatów po 50 egz. (w sumie 500 egz.) o wymiarze 500 mm x 700 mm 5 plakatów po 50 egz. (w sumie 250 egz.) plakatów o wymiarze 297 mm x 420 mm (A3) Papier - kreda błyszcząca 130 g Do wykonania : skład, łamanie, przygotowanie do korekty, druk Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby zamawianych plakatów. Ad. c) dwa foldery do wystawy Nakład: 500 szt. - każdy folder Format: A5 Objętość: 16 stron Kolorystyka 4 + 4 Papier: kreda 170 g Oprawa - szyta drutem zeszytowo Do wykonania: skład, łamanie, przygotowanie do korekty, druk. Zamawiający zastrzega sobie prawo (w zależności od zaistniałej sytuacji) do nieskorzystania z możliwości druku folderów. Zamawiający zaznacza, iż korekty będą przeprowadzane w jego siedzibie ( dostarczanie i odbiór tzw. szczotek na koszt zleceniobiorcy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn. tacy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty przetargowej stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji (w przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze pełnomocnik zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej zamawiający żąda złożenia odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników osobno), d) dwa wydane przez siebie, co powinno być zaznaczone w stopce redakcyjnej lub potwierdzone firmową pieczątką, zaproszenia oraz dwa plakaty, o podobnym charakterze wykonane w okresie ostatnich dwóch lat, e) dwa wydane przez siebie, co powinno być zaznaczone w stopce redakcyjnej lub potwierdzone firmową pieczątką, folderki o podobnym charakterze wykonane w okresie ostatnich dwóch lat f) szczegółowy zakres robót - załącznik nr 3 g) podpisany projekt umowy - załącznik nr 4. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt d), e) i f) niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 lit. a niniejszego rozdziału SIWZ oraz podpisany projekt umowy składane jest wspólnie przez wszystkich Wykonawców. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit. c niniejszego rozdziału SIWZ, muszą dotyczyć każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit. c niniejszego rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Pozostałe dokumenty, o których mowa w pkt. 1, należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhk.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach