Przetargi.pl
Dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie zintegrowanego Systemu Prezentacji Ofert Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piekarach Śląskich oraz przeszkolenie Pracowników PUP z obsługi powyższego systemu

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2886973, 3815891 , fax. 032 2886973 w. 107
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. ks. Jerzego Popiełuszki 14 14
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 2886973, 3815891, fax. 032 2886973 w. 107
    REGON: 27758877700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puppiekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie zintegrowanego Systemu Prezentacji Ofert Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piekarach Śląskich oraz przeszkolenie Pracowników PUP z obsługi powyższego systemu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie zintegrowanego Systemu Prezentacji Ofert Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piekarach Śląskich oraz przeszkolenie pracowników PUP z obsługi powyższego systemu, a w szczególności: 1. Gotowe rozwiązanie sprzętowo-programowe: - oprogramowanie, - sprzęt, - okablowanie, - montaż, - szkolenie obsługi, - uruchomienie systemu, - gwarancja 36 miesięcy od podpisania końcowego protokołu odbioru. 2. Prezentacja ma się odbywać na 2 ekranach LCD 47 cali podwieszonych pod sufitem (h=3m), z możliwością prostej rozbudowy systemu w przyszłości o kolejne 4 ekrany, z możliwością wyświetlania różnych informacji na poszczególnych ekranach. 3. Ekrany powinny być podzielone na pola, informacje o ofertach powinny być pobierane z istniejącej bazy w ramach eksploatowanego systemu obsługi bezrobotnych Rubikom+, a także z systemu Syriusz STD, i zawierać informacje o stanowisku, na którym można uzyskać szczegółowe informacje o konkretnej ofercie. 4. Oferty powinny być ułożone według załącznika do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 8 grudnia 2004r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności dla potrzeb rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. Nr 265, poz. 2644 z późn. zm.). 5.Powinna istnieć możliwość wyszukiwania i drukowania wybranej oferty, jak również grupy ofert z dowolnego, uprawnionego stanowiska w PUP. 6. Niezależnie od prezentacji ofert pracy powinna istnieć możliwość wyświetlania innego rodzaju informacji i ogłoszeń. 7. Dostęp do systemu z dowolnego, uprawnionego stanowiska w PUP. 8. Powinna istnieć możliwość definiowania czasu wyświetlania ofert na ekranie oraz ustalania form graficznych ekranów w ramach grup informacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722123167
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późń. zm.): a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń. 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (conajmniej jednej) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według załącznika nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (np.: referencje), potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie 1 winien przedstawić dokumenty zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 lit.a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3. można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy złożonym przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym dany Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru (załącznik nr 1). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Oferta, w przypadku jej złożenia przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy lub dokonywanie przez niego innych czynności związanych z postępowaniem wymaga załączenia właściwego upoważnienia - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnioną do tego osobę. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja - 36 miesięcy -15 pkt, 37 miesięcy i więcej-20 pkt
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppiekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną