Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6943200 , fax. 022 6944552
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu
ul. Świętokrzyska 12 12
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6943200, fax. 022 6944552
REGON: 00000022170000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk i dystrybucja do izb celnych deklaracji podatkowych dla podatku akcyzowego oraz formularzy związanych z przemieszczeniem wyrobów akcyzowych ADT i UDT - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (z własnych materiałów Wykonawcy) i dystrybucja (magazynowanie i dostarczenie wykonanych formularzy do 16 izb celnych wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem do wskazanego magazynu zgodnie z terminem dostawy, przekazanymi adresami i rozdzielnikiem ilościowym)wymienionych w SIWZ formularzy zabezpieczających potrzeby urzędów celnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228220008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w SIWZ metodą spełnia-niespełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 44 Ustawy, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Każdy ze wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców musi złożyć odrębne dokumenty określone w ust. 2-3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i dystrybucja formularzy podatkowych w zakresie podatku od towarów i usług
Dodano: 2015-12-15 - Wykonanie i dystrybucja formularzy NIP zgodnie z ustawą o ewidencji i identyfikacji podatników i płatników
Dodano: 2014-12-08 - Dostawa druków formularza PIT 40A/11A wykonanych na składance komputerowej
Dodano: 2014-12-01 - Druk i dystrybucja formularzy podatkowych w zakresie podatku od towarów i usług
Dodano: 2014-08-01 - Wykonanie i dystrybucja formularzy podatkowych w zakresie podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatku od spadków i darowizn: PCC-3, PCC-3-A, SD-3, SD-3-A, SD-Z2
Dodano: 2014-05-08 - Dostawa druków formularza decyzji o przyznaniu policyjnej emerytury-renty (KER-24N/2014) wykonanych na składance komputerowej
Dodano: 2014-03-31 - Na dostawę druków formularzy decyzji o waloryzacji policyjnej emerytury-renty (KER-25N/2014 i KER-25/2014) wykonanych na składance komputerowej według załączonych do SIWZ wzorów
Dodano: 2014-01-27 - Dostawa druków formularza PIT 40A/11A wykonanych na składance komputerowej.
Dodano: 2013-11-19 - Dostawę druków formularza decyzji o przyznaniu policyjnej emerytury-renty (KER-24N-6/2012) wykonanych na składance komputerowej według załączonego do SIWZ wzoru
Dodano: 2013-06-18 - Postępowanie na wykonanie i dystrybucję formularzy podatkowych w zakresie podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatku od spadków i darowizn: PCC-3, PCC-3/A, SD-3, SD-3/A, SD-Z2
Dodano: 2013-06-05