Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4 ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 33 00 , fax. 22 694 52 68
- Data zamieszczenia: 2014-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4
ul. Świętokrzyska 12 12
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 33 00, fax. 22 694 52 68
REGON: 00000221700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dystrybucja formularzy podatkowych w zakresie podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatku od spadków i darowizn: PCC-3, PCC-3-A, SD-3, SD-3-A, SD-Z2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania z własnych materiałów oraz dystrybucji (magazynowania i dostarczenia wykonanych formularzy do 27 Odbiorców wskazanych w Załączniku Nr 1 do Wzoru Umowy wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem do wskazanego magazynu zgodnie z terminem dostawy, przekazanymi adresami i rozdzielnikiem) formularzy: PCC-3 - Deklaracja w sprawie podatku od czynności cywilnoprawnych, PCC-3-A - Informacja o pozostałych podatnikach, SD-3 - Zeznanie podatkowe o nabyciu rzeczy lub praw majątkowych, SD-3-A - Informacja o pozostałych podatnikach, SD-Z2 - Zgłoszenie o nabyciu własności rzeczy lub praw majątkowych, zwanych dalej formularzami, według opisu technicznego i w nakładach określonych w Załącznikach Nr 2 i 3 do Wzoru Umowy. 2. Odbiorcami są jednostki skarbowe tj.: Izba Skarbowa, Urząd Skarbowy oraz Oddział Zamiejscowy w Częstochowie Izby Skarbowej w Katowicach. 3. Opis przedmiotu zamówienia i szczegółowy sposób jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik D do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228220008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: Narodowy Bank Polski, Oddział Okręgowy Warszawa numer rachunku bankowego 29 1010 1010 0038 1213 9120 0000 zaleca się dopisek -postępowanie nr R/24/14/PL/B/595 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i dystrybucja formularzy podatkowych w zakresie podatku od towarów i usług
Dodano: 2015-12-15 - Wykonanie i dystrybucja formularzy NIP zgodnie z ustawą o ewidencji i identyfikacji podatników i płatników
Dodano: 2014-12-08 - Dostawa druków formularza PIT 40A/11A wykonanych na składance komputerowej
Dodano: 2014-12-01 - Druk i dystrybucja formularzy podatkowych w zakresie podatku od towarów i usług
Dodano: 2014-08-01 - Dostawa druków formularza decyzji o przyznaniu policyjnej emerytury-renty (KER-24N/2014) wykonanych na składance komputerowej
Dodano: 2014-03-31 - Na dostawę druków formularzy decyzji o waloryzacji policyjnej emerytury-renty (KER-25N/2014 i KER-25/2014) wykonanych na składance komputerowej według załączonych do SIWZ wzorów
Dodano: 2014-01-27 - Dostawa druków formularza PIT 40A/11A wykonanych na składance komputerowej.
Dodano: 2013-11-19 - Dostawę druków formularza decyzji o przyznaniu policyjnej emerytury-renty (KER-24N-6/2012) wykonanych na składance komputerowej według załączonego do SIWZ wzoru
Dodano: 2013-06-18 - Postępowanie na wykonanie i dystrybucję formularzy podatkowych w zakresie podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatku od spadków i darowizn: PCC-3, PCC-3/A, SD-3, SD-3/A, SD-Z2
Dodano: 2013-06-05 - Druk i dystrybucja formularzy podatkowych w zakresie podatku od towarów i usług
Dodano: 2013-05-29