Przetargi.pl
Postępowanie na wykonanie i dystrybucję formularzy podatkowych w zakresie podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatku od spadków i darowizn: PCC-3, PCC-3/A, SD-3, SD-3/A, SD-Z2

Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6943200 , fax. 22 6944552, 6945890
  • Data zamieszczenia: 2013-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu
    ul. Świętokrzyska 12 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6943200, fax. 22 6944552, 6945890
    REGON: 00000022170000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie na wykonanie i dystrybucję formularzy podatkowych w zakresie podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatku od spadków i darowizn: PCC-3, PCC-3/A, SD-3, SD-3/A, SD-Z2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (z własnych materiałów Wykonawcy) i dystrybucja wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem do wskazanego przez odbiorcę magazynu niżej wymienionych formularzy. Odbiorcą będzie jednostka skarbowa tj. Izba Skarbowa, Urząd Skarbowy oraz Ośrodek zamiejscowy. Formularze: 1. PCC-3 - Deklaracja w sprawie podatku od czynności cywilnoprawnych, format A4x2 niefalcowane, liczba stron zadrukowanych - 3, nakład formularzy 2 538 150 szt; 2. PCC-3/A - Informacja o pozostałych podatnikach, format A4, liczba stron zadrukowanych - 1, nakład formularzy 965 350 szt; 3. SD-3 - Zeznanie podatkowe o nabyciu rzeczy lub praw majątkowych, format A4x2 niefalcowane, liczba stron zadrukowanych - 4 , naklad formularzy 831 200 szt; 4. SD-3/A - Informacja o pozostałych podatnikach, format A4, liczba stron zadrukowanych - 2, nakład formularzy 754 970 szt; 5. SD-Z2 - Zgłoszenie o nabyciu własności rzeczy lub praw majątkowych, format A4x2 niefalcowane, liczba stron zadrukowanych - 4, nakład formularzy 1 614 550 szt. Realizacja zamówienia będzie polegać na wykonaniu i dystrybucji formularzy wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem ich ( w zapakowanych i opisanych paczkach: formatu A3 - formularze: PCC-3, SD-3 i SD-Z2 oraz formatu A4 - formularze PCC-3/A, SD-3/A, o wadze nieprzekraczającej 10 kg). Druk należy wykonać: 1) na papierze offsetowym odmiany BD lub równorzędnej o tej samej gramaturze nominalnej wynoszącej 70g/m2, w formatach określonych w Formularzu oferty w Załączniku do kalkulacji cenowej 2) jednostronnie lub dwustronnie o nadruku czarnym, wg wzoru przekazanego na adres e-mail wskazany w ofercie oraz wg formularzy w formie papierowej przekaznych wraz z Umową. Wzory formularzy wykonane są w formacie pdf programem Adobe Acrobat w wersji 5.0 CE, na komputer typu PC. Marginesy we wszystkich formularzach winny być ściśle zachowane, tzn.: a) każda strona formularza - margines górny - 0,8 cm, b) strona tytułowa oraz strony nieparzyste formularza - margines prawy boczny - 0,8 cm, c) strony parzyste formularza - margines lewy boczny - 0,8 cm, d) nie dopuszcza się zmiany wysokości poszczególnych rubryk formularza, winny one dokładnie odpowiadać rubrykom zamieszczonym w przekazanym wzorze. Za prawidłowe wykonanie i dystrybucję formularzy odpowiada Wykonawca. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik D do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228220008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: Narodowy Bank Polski, Oddział Okręgowy Warszawa numer rachunku bankowego 29 1010 1010 0038 1213 9120 0000 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach