Przetargi.pl
„Droga pieszo-rowerowa łącząca ul. Jana Pawła II od mostu na Kanale Ślesińskim do ul. Staromorzysławskiej ”

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
    Zakładowa 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
    REGON: 36311886100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Droga pieszo-rowerowa łącząca ul. Jana Pawła II od mostu na Kanale Ślesińskim do ul. Staromorzysławskiej ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi pieszo-rowerowej łączącej ul. Jana Pawła II od mostu na Kanale Ślesińskim do ul. Staromorzysławskiej obejmująca m. in.: 1) Roboty przygotowawcze (pomiarowe), wycinkę drzew. 2) Roboty ziemne – wykonanie nasypów, korytowanie. 3) Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię asfaltową. 4) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. 5) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 6) Elementy odprowadzenia wód opadowych. 7) Oświetlenie. 8) Wykonanie nasadzeń zastępczych, plantowanie obsianie trawą. 2. Szczegóły dotyczące poszczególnych zakresów robót zawarte są w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 7 do SIWZ) obejmującej: - Projekt budowlany i wykonawczy, - Przedmiary robót, - STWiORB. Uwaga: Planowane zamierzenie inwestycyjne obejmie w pierwszym etapie odcinek od km 0+0,00 do km 0+546,00 z uwzględnieniem połączenia z istniejącą drogą pieszo - rowerową na ul. Staromorzysławskiej (w rejonie przejścia dla pieszych jako początek opracowania) oraz odcinek 0+587,17 do mostu nad Kanałem Warta -Gopło. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wymagana gwarancja na wykonane roboty wynosi – min. 5 lat od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego, z wyłączeniem: • nasadzeń zastępczych, • oznakowania poziomego na które okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Po ww. okresie zostanie przeprowadzony odbiór pogwarancyjny - w przypadku zieleni wykonawca robót zostanie zwolniony z dalszej pielęgnacji. Zamawiający przewiduje wydłużenie okresu gwarancji zgodnie z kryterium oceny ofert (rozdz. XV SIWZ) Wizja lokalna. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej i uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł Forma wniesienia wadium - zgodnie z Rozdziałem VI SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełnione Zestawienie kosztów zadania na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oryginał zobowiązania innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach