Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
- Data zamieszczenia: 2020-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
Zakładowa 4
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
REGON: 36311886100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Droga pieszo-rowerowa łącząca ul. Jana Pawła II od mostu na Kanale Ślesińskim do ul. Staromorzysławskiej ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi pieszo-rowerowej łączącej ul. Jana Pawła II od mostu na Kanale Ślesińskim do ul. Staromorzysławskiej obejmująca m. in.: 1) Roboty przygotowawcze (pomiarowe), wycinkę drzew. 2) Roboty ziemne – wykonanie nasypów, korytowanie. 3) Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię asfaltową. 4) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. 5) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 6) Elementy odprowadzenia wód opadowych. 7) Oświetlenie. 8) Wykonanie nasadzeń zastępczych, plantowanie obsianie trawą. 2. Szczegóły dotyczące poszczególnych zakresów robót zawarte są w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 7 do SIWZ) obejmującej: - Projekt budowlany i wykonawczy, - Przedmiary robót, - STWiORB. Uwaga: Planowane zamierzenie inwestycyjne obejmie w pierwszym etapie odcinek od km 0+0,00 do km 0+546,00 z uwzględnieniem połączenia z istniejącą drogą pieszo - rowerową na ul. Staromorzysławskiej (w rejonie przejścia dla pieszych jako początek opracowania) oraz odcinek 0+587,17 do mostu nad Kanałem Warta -Gopło. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wymagana gwarancja na wykonane roboty wynosi – min. 5 lat od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego, z wyłączeniem: • nasadzeń zastępczych, • oznakowania poziomego na które okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Po ww. okresie zostanie przeprowadzony odbiór pogwarancyjny - w przypadku zieleni wykonawca robót zostanie zwolniony z dalszej pielęgnacji. Zamawiający przewiduje wydłużenie okresu gwarancji zgodnie z kryterium oceny ofert (rozdz. XV SIWZ) Wizja lokalna. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej i uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł Forma wniesienia wadium - zgodnie z Rozdziałem VI SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełnione Zestawienie kosztów zadania na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oryginał zobowiązania innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
Dodano: 2024-07-05 - Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Choczu
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Smogorzewie i Podrzeczu dla zabezpieczenia bezpieczeństwa mieszkańcom Gminy Piaski
Dodano: 2024-07-04 - Zapytanie ofertowe dla postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 50 kWe
Dodano: 2024-07-03 - Wykonanie izolacji zewnętrznej ściany wschodniej budynku
Dodano: 2024-07-03 - Wymiana naświetli piwnicznych, instalacji odwodnienia oraz wykonanie nowej opaski wokół budynku
Dodano: 2024-07-02 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 380011P Jastrzębniki - Łęczyce w miejscowości Łęczyce
Dodano: 2024-07-01 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Woźniaka w m. Starczanowo
Dodano: 2024-07-01 - budowa oświetlenia drogowego w Jankowicach – ul. Ogrodowa
Dodano: 2024-07-01 - Modernizacja skweru przy ul. Łubieńskiego
Dodano: 2024-06-27