Przetargi.pl
Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w roku szkolnym 2009/2010 w Gminie Sobótka

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, ul. Strzelców 2/1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 316-28-29 , fax. 0-71 316-28-31
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Strzelców 2/1 2/1
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 316-28-29, fax. 0-71 316-28-31
    REGON: 00594063000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: opssobotka@poczta.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w roku szkolnym 2009/2010 w Gminie Sobótka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi żywieniowe polegające na przygotowaniu i dostawie jednodaniowych, gorących posiłków, wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowego użytku, łącznie dla około 150 dzieci ze szkół w gminie Sobótka, rozlokowanych w następujących placówkach: Gimnazjum Gminne w Sobótce ul. Świdnicka 20a, Szkoła Podstawowa Nr 1 w Sobótce ul. Świdnicka 20, Szkoła Podstawowa Nr 2 w Sobótce ul. M.C. Skłodowskiej 19, Szkoła Podstawowa w Mirosławicach ul. Wrocławska 12, Szkoła Podstawowa w Rogowie Sobóckim ul. Szkolna 7, Szkoła Podstawowa w Rękowie ul. Nasławicka 21, Szkoła Podstawowa w Świątnikach ul. Parkowa 6. Gorący posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia, tj. posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności., wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej (zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. tj. Dz. U. z 2006r., nr 171, poz. 1225 z póź. zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę. Posiłki będą dostarczane na przemian: zupa z wkładką, zupa + pieczywo, drugie danie + ew. surówka. Drugie danie mogą stanowić pierogi, naleśniki z serem, kopytka, makaron z sosem, krokiety, łazanki. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki o kaloryczności każdego nie mniejszej niż 500 kcal z przewagą : - węglowodanów -75 g - tłuszczu -18 g - białka - 17 g - witamin z grupy C,B1 i B2 - 17,5 g - żelaza - 3,13 g - wapnia - 0,15 g Posiłki powinny być dostarczane do szkół 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku najpóźniej do godziny 11,00 z wyłączeniem ferii, dni świątecznych wolnych od zajęć szkolnych. Posiłki oferent dostarczać będzie własnym transportem, na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół i Dyrektorem Ośrodka Pomocy Społecznej w Sobótce. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami szkół. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Udokumentują wykonanie co najmniej 1 usługi o podobnym charakterze wykonanej w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie działalność stanowiąca przedmiot zamówienia musi być prowadzona, co najmniej przez okres 1 roku szkolnego, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. posiadają bazę do przygotowywania posiłków, 5. posiadają odpowiednie środki transportowe do przewozu ciepłych posiłków, 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów na zasadzie - spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, 3.Zezwolenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności - dokument należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.Aktualne postanowienie Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu do użytkowania pojazdu, którym dowożone będą posiłki - dokument należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5.Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 2.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik Nr 3), oraz załączeniem dokumentów ( referencje) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, oraz pozostałe niezbędne dokumenty: - formularz ofertowy według wzoru -załącznik Nr 1 - oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP- załącznik Nr 2 - pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, - projekt umowy - załącznik Nr 4 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązania ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, które winno zostać dołączone do oferty przetargowej. Upoważnienie do pełnienia funkcji PEŁNOMOCNIKA wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów w oryginale lub kopii potwierdzonych notarialnie - które należy również załączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres udzielonego pełnomocnictwa. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić warunki udziału w postępowaniu określone w : Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, potwierdzone za zgodność z oryginałem. Ponadto Pełnomocnik podpisuje także Formularz oferty, wykaz wykonanych usług, pozostałe dokumenty wymagane w SIWZ. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonaną lub nienależycie wykonana usługę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp://www.sobotka.pl/bip/zakładka ogłoszenia, przetargi i zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach