Przetargi.pl
Dożywianie dzieci w oddziale przedszkolnym w Pisarzowicach w 2010 r.

Gmina Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Dąbrowskiego 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6465920 , fax. 075 612 68 50
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubań
    ul. Dąbrowskiego 18 18
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6465920, fax. 075 612 68 50
    REGON: 23082146300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: luban.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie dzieci w oddziale przedszkolnym w Pisarzowicach w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dożywiania dzieci w oddziale przedszkolnym w Pisarzowicach w 2010 r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowywanie i dostarczanie następujących posiłków: - I śniadanie ( min. 2 x w tygodniu ciepłe posiłki typu: parówka, jajecznica, zupa mleczna itp.; w pozostałe dni kanapki; napoje: do posiłków niemlecznych- kawa z mlekiem zamiennie kakao; codziennie ciepła herbata) - II śniadanie ( np. jogurty, owoce, bułeczki drożdżowe, serki homogenizowane itp.) - obiad ( zupa plus pieczywo, drugie danie, napój), Wymagane jest dostarczanie posiłków dwa razy dziennie tj.: 1/ I i II śniadanie do godz. 8.30 2/ obiad do godz. 12.00 3. Przewidywana liczba dożywianych dzieci: 35. Liczba dzieci może ulec zmianie. 4. Wykonawca zapewnia: - artykuły spożywcze do przygotowywania posiłków, - transport, - termosy do przewozu ciepłych posiłków, - odpowiednie pojemniki i kosze do przewozu posiłków, - naczynia ( miseczki i talerze jednorazowe, kubki trwałe i stabilne np. z nietłukącego szkła typu arcoroc, metalowe sztućce ), - wydawanie posiłków, - osobę do wydawania posiłków posiadającą aktualne zaświadczenie z badania sanitarno-epidemiologicznego, - odbiór zużytych i brudnych naczyń. 5. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości a w pomieszczeniu pozostawia porządek. 6. Wykonawca będzie ustalał jadłospis na okresy 10 dniowe i dostarczał na 3 dni przed kolejnym okresem żywieniowym. 7. Posiłki mają być przygotowywane zgodnie z zalecanymi normami żywieniowymi dla grup wiekowych dzieci przedszkolnych ( wiek od 3 do 6 lat) oraz uwzględnieniem norm określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. ( Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) wyłącznie z produktów naturalnych, świeżych i wysokiej jakości. 8. Wykonawca dostarczać będzie posiłki własnym transportem spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, w specjalistycznych atestowanych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszympostępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 500 zł ( słownie: pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponują min. 1 osobą posiadającą aktualne badania sanitarno- epidemiologiczne oraz dysponują min. 1 samochodem odpowiadającym warunkom sanitarnym do transportu posiłków, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia e) aktualne zaświadczenie lekarskie badania sanitarno-epidemiologicznego osoby, która będzie wydawała posiłki, f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca tj. min. 1 samochód do przewozu posiłków, g) aktualną decyzję wydaną przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną potwierdzającą, że samochód odpowiada warunkom sanitarnym do przewozu posiłków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: luban.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach