Przetargi.pl
Dożywianie dzieci w latach szkolnych 2010/2011 i 2011/2012 w ramach projektu PO KL /Jestem sobie przedszkolaczek/

Szkoła Podstawowa w Perłach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, Perły 33
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 437 80 93 , fax. 87 437 80 93
  • Data zamieszczenia: 2010-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Perłach
    Perły 33 33
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 437 80 93, fax. 87 437 80 93
    REGON: 00115420200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spperly.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie dzieci w latach szkolnych 2010/2011 i 2011/2012 w ramach projektu PO KL /Jestem sobie przedszkolaczek/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dożywianiu dzieci w wieku 3-5 lat w formie jednodaniowego obiadu (zupa regeneracyjna lub drugie danie), w oddziałach przedszkolnych na terenie gminy Węgorzewo: - Szkoła Podstawowa w Perłach - 20 posiłków - Szkoła Podstawowa w Radziejach - 20 posiłków - Szkoła Podstawowa w Węgielsztynie - 20 posiłków Żywienie dzieci odbywać się będzie w okresie od 1 października 2010r. do 30 czerwca 2012r. zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym - łącznie 368 dni. Dzienna ilość posiłków ok. 60, łącznie w okresie objętym zamówieniem 22.080 posiłków. Posiłki powinny być dostarczane do szkół w godzinach od 1000 - 1200 od poniedziałku do piątku. Posiłki Wykonawca dostarczał będzie do wszystkich szkół na własny koszt, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości i higieny przewożonych potraw - posiłki mają być dostarczane w pojemnikach przystosowanych do kontaktu z żywnością (posiadające atesty). Dostarczane posiłki muszą być urozmaicone o wysokiej wartości odżywczej, przygotowane zgodnie z zasadami żywienia dzieci, smaczne i atrakcyjne pod względem organoleptycznym. Urozmaicenie posiłków musi dotyczyć: doboru posiłków, barwy, smaku, zapachu, konsystencji i sposobu przyrządzania potraw. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zlecaną wartość energetyczną dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz uwzględnić normy produktów każdej z grup, należy także brać pod uwagę wartość odżywczą przygotowanych posiłków. Posiłki muszą być przygotowywane wg wcześniej ustalonego tygodniowego jadłospisu. Jadłospis powinien być przygotowany tak, by w trakcie tygodnia posiłki się nie powtarzały. Wykonawca gwarantuje, że przygotowanie posiłków będzie przeprowadzane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2006 r. Nr 171, poz. 1225). Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania z każdego dnia próbek żywnościowych zgodnie z obwiązującymi przepisami. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług żywienia wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z normami HACCP. Dowiezione i podane w szkołach posiłki mają być zawsze gorące. O czystość termosów zadba Wykonawca. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustalać będzie odpowiednio do potrzeb z dyrektorami ww. szkół. Wykonawca powinien dysponować pracownikami, którzy posiadają aktualne wymagane do prowadzenia żywienia zbiorowego karty lub książeczki zdrowia oraz dysponować środkiem transportu do przewozu posiłków (właściwy stan sanitarno-techniczny potwierdzony przez Państwową Inspekcję Sanitarną). Powyższe zakresy usług są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia mniejszej lub większej ilości poszczególnych usług, w zależności od bieżących potrzeb placówek oświatowych. Przewidywane ilości poszczególnych usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego usług w toku realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1000,00zł, słownie: tysiąc złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wegorzewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach