Przetargi.pl
Dożywianie dzieci i uczniów Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Lubstowie

ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 2 W LUBSTOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 62-610 Lubstów, ul. Kościelna 1A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 2 W LUBSTOWIE
    ul. Kościelna 1A
    62-610 Lubstów, woj. wielkopolskie
    REGON: 311597603
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsplubstow.edupage.org/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie dzieci i uczniów Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Lubstowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi cateringu polegające na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dzieciom i uczniom uczęszczającym do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 2 w Lubstowie.2. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych,55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków, 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół. 3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.4. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi dożywiania dzieci przedszkolnych i uczniów Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 2 w Lubstowie w szacowanej ilości 91 dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat, które uczęszczają do Przedszkola Gminnego w Lubstowie oraz 50 uczniów Szkoły Podstawowej im. Księdza Jana Twardowskiego w Lubstowie, w tym dzieci i uczniów objętych wieloletnim programem „Posiłek w szkole i w domu”, zgłoszonych przez Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sompolnie. 5. Zakres usług oraz ich opis zawarte są w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załączniki od nr 1a do SWZ.6. Przyjęte wielkości określające ilości uczniów i ilości spożywanych posiłków w okresie obowiązywania umowy stanowią dane szacunkowe. Dlatego też Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości usług opisanych w załączniku nr 1 a do SWZ. Prawo opcji zastosowane zostanie, jeżeli w trakcie realizacji usług okaże się, że planowane ilości posiłków zostały przeszacowane lub niedoszacowane. Zmiana zakresu ilościowego w ramach prawa opcji może wpłynąć na zmianę wynagrodzenia umownego w wysokości: a) maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do zwiększenia zakresu usług, b) maksymalnie 10% w odniesieniu do zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków. 7. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu lub zwiększeniu, proporcjonalnie do faktycznie wykonywanych ciągłych usług cateringowych, uzależnionych od ilości dzieci i młodzieży korzystających z dożywiania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, a mianowicie:a) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573),b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1409, 2023, 2369 i 2400),c) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,d) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2020 r. poz. 821 oraz z 2021 r. poz. 159),2. Dodatkowym warunkiem, który musi być spełniony, aby można było podmiot zakwalifikować do grona Wykonawców uprawnionych do ubiegania się o niniejsze zamówienie zastrzeżone, jest zatrudnianie określonego odsetka osób marginalizowanych, których integracja społeczno-zawodowa jest głównym przedmiotem działalności takiego podmiotu. Odsetek ten powinien być nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u Wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.3. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą samodzielnie spełniać wymogi określone w powyższym pkt 1 i 2, tj. nie mogą w tym zakresie polegać na zasobach podmiotów trzecich. Warunki te również muszą być spełnione odrębnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. Wykonawca przedłoży środki dowodowe na potwierdzenie uprawnienia do ubiegania się o zamówienie zastrzeżone, a mianowicie:a) status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumenty potwierdzające prowadzenie przez Wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym, celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych,b) oświadczenie o procentowym wskaźniku zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w pkt 1 a) do d).5. Stosownych dokumentów i oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków określonych w powyższym pkt 4, Zamawiający będzie wymagał dopiero na etapie przed udzieleniem zamówienia, tylko od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach