Przetargi.pl
Dozór obiektu oraz ochrona mienia Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej we Wrocławiu ul. Kleczkowska 20, 50-227 Wrocław.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-227 Wrocław, ul. Kleczkowska 20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 329-58-43 , fax. 0-71 329-18-51
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu
    ul. Kleczkowska 20 20
    50-227 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 329-58-43, fax. 0-71 329-18-51
    REGON: 93195065000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ochrona zdrowia i profilaktyka zdrowotna - Inspekcja Sanitarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór obiektu oraz ochrona mienia Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej we Wrocławiu ul. Kleczkowska 20, 50-227 Wrocław.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowy dozór obiektu wraz z ochroną mienia w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej we Wrocławiu przy ul. Kleczkowskiej 20 we Wrocławiu zwanej dalej Powiatową Stacją. Termin wykonania umowy:12 miesięcy tj. od 01.10.2009 r. od północy godz. 00:00 do 30.09.2010 r. do godz. 24:00. Szczegółowy zakres obowiązków i czynności zawierają załączniki nr 1 i nr 2 do s.i.w.z.Zaleca się przed terminem do składania ofert przeprowadzenie wizji lokalnej mającej na celu zapoznanie się ze specyfiką działalności zamawiającego. Wykaz pomieszczeń podlegających dozorowi stanowi zał. nr 8 do s.i.w.z.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniona i podpisana oferta stanowiąca załącznik nr 3 do s.i.w.z . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty - zał. nr 5 do s.i.w.z. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. 4. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4- 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie/dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać co najmniej trzy usługi, polegające na ochronie mienia w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej około 2000 m2 wg załączonego wzoru - zał. nr 7. Jako obiekt użyteczności publicznej rozumieć należy obiekt w rozumieniu § 3 pkt. 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,(Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). 9. Aktualna koncesja Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 r., Nr 114 poz., 740 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 10. Polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. a. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej zgodnego z wymaganiami zamawiającego określonymi w pkt b i c. b. W terminie wyznaczonym na składanie ofert, wykonawca dołączy do oferty aktualnie obowiązującą i ważną polisę oc. posiadaną przez wykonawcę, na dzień składania ofert. Przed zakończeniem terminu ważności przedstawionej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej, wykonawca zobowiązany jest do zawarcia nowej polisy ubezpieczeniowej i niezwłocznego przedstawienia jej zamawiającemu. c. Polisa powinna zawierać wszelkie stosowne rozszerzenia i klauzule dodatkowe (np. oc za mienie powierzone itp.) gwarantujące wymagany zakres pokrycia ubezpieczeniowego. Dokumentacja powinna zawierać wszystkie załączniki i aneksy. Suma gwarancyjna nie mniejsza niż 200.000,00 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie trwania przedmiotowej umowy; franszyza redukcyjna i udziały własne wyłącznie dla szkód rzeczowych nie większa niż 2.000,00 zł. Zakresem ochrony winny być objęte szkody w mieniu powierzonym. W przypadku płatności rozłącznej, na raty, wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego dostarczania potwierdzenia zapłaty kolejnej raty składki. 11. Oświadczenie, że w przypadku wyboru oferty i podpisania umowy - wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej związanej z działalnością zamawiającego - zał. nr 3. 12. Oświadczenie o akceptacji terminu płatności (30 dni) - zał. nr 3. 13. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami do niej oraz wzorem umowy i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń - zał. nr 3. 14. Zaakceptowany i parafowany na każdej stronie przez wykonawcę wzór umowy stanowiący zał. nr 6 do niniejszej s.i.w.z. 15. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4. Forma składanych dokumentów. a) Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. b) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Wykonawca określi na formularzu oferty, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993 r. Nr 47, poz. 211) i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Informacje zastrzeżone powinny być dołączone do oferty w oddzielnej kopercie. Wykonawca nie może zastrzec informacji, których odczytanie podczas otwarcia ofert jest obowiązkowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach