Przetargi.pl
Roboty budowlane obejmujące wymianę pokrycia papowego, obróbek blacharskich, częściową wymianę konstrukcji drewnianej dachu, docieplenie dachu niewentylowanego oraz wymianę instalacji odgromowej w budynku użyteczności publicznej PCPR ul. Limanowskiego 9 w Wałbrzychu

Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Al. Wyzwolenia 20-24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8460674 , fax. 074 8460674
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu
    Al. Wyzwolenia 20-24 20-24
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8460674, fax. 074 8460674
    REGON: 89071800100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane obejmujące wymianę pokrycia papowego, obróbek blacharskich, częściową wymianę konstrukcji drewnianej dachu, docieplenie dachu niewentylowanego oraz wymianę instalacji odgromowej w budynku użyteczności publicznej PCPR ul. Limanowskiego 9 w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1) remont dachu papowego budynku (304,38 m2) nad klatką schodową w zakresie: a) rozbiórki pokrycia z papy na dachu o konstrukcji drewnianej, b) rozbiórki obróbek blacharskich, c) rozbiórki rynien i rur spustowych, d) częściowej naprawy konstrukcji drewnianej dachu z wymianą deskowania według zakresu określonego w przedmiarze robót (40%) z zastosowaniem elementów drewnianych uprzednio zabezpieczonych środkami chemicznymi przeciw korozji biologicznej, e) wykonania nowych obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, f) obróbki papą termozgrzewalną wszystkich elementów dachu, g) pokrycia dachu papą ( papa izolacyjna oraz papa podkładowa i nawierzchniowa termozgrzewalna), h) przemurowania kominów, i) uzupełnienia włazów kominiarskich, j) demontażu przewodów uziemiających i odgromowych, k) wykonania instalacji uziemiającej i odgromowej, l) demontażu osadników i rur instalacji deszczowej, m) montażu osadników i rur instalacji deszczowej, n) pomiarów rezystancji uziomu oraz ciągłości instalacji odgromowej, o) wywozu materiałów z rozbiórki, 2) remont dachu papowego budynku (156,774 m2) nad pomieszczeniami biurowymi w zakresie: a) rozbiórki pokrycia z papy na dachu o konstrukcji drewnianej, b) rozbiórki obróbek blacharskich, c) rozbiórki rynien i rur spustowych, d) częściowej naprawy konstrukcji drewnianej dachu z wymianą deskowania według zakresu określonego w przedmiarze robót (50%) z zastosowaniem elementów drewnianych uprzednio zabezpieczonych środkami chemicznymi przeciw korozji biologicznej, e) wykonania nowych obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, f) obróbki papą termozgrzewalną wszystkich elementów dachu, g) wykonania izolacji cieplnej z płyt styropapy gr. 16 cm, h) pokrycia dachu papą termozgrzewalną ( papa podkładowa i nawierzchniowa), i) przemurowania kominów, j) uzupełnienia włazów kominiarskich, k) demontażu przewodów uziemiających i odgromowych, l) wykonania instalacji uziemiającej i odgromowej, m) pomiarów rezystancji uziomu oraz ciągłości instalacji odgromowej, n) wywozu materiałów z rozbiórki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612147
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagania szczegółowe: posiadają doświadczenie w zakresie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 roboty związane z remontem lub budową dachów krytych papą o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 300 m2 każda). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach